Video: Ho-Pin Tung crasht in eerste IndyCar-race
- Gepubliceerd op 29 aug 2011 15:00
-
12
- Door: Robin Smeets
Trending nieuws
-
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Hittegolf zorgt voor zorgen voor F1-race in Oostenrijk
De hittegolf in Europa kan aankomend weekend voor de nodige hoofdbrekens zorgen bij de Grand Prix van Oostenrijk. Het...
22 jun 2026 08:11 -
Hamilton heeft opvallende voorsprong op Verstappen
Lewis Hamilton heeft een goede start van het seizoen achter de rug, en dat is ook terug te zien in de cijfers. Hamilt...
22 jun 2026 07:36 -
Montoya adviseert Alonso: "Blijf bij Aston Martin..."
Juan Pablo Montoya heeft Fernando Alonso aangeraden om bij Aston Martin te blijven. De tweevoudig wereldkampioen word...
21 jun 2026 15:44 -
Alpine laat Nederlandse coureur eerste F1-meters maken
De Nederlandse F1 Academy-coureur Nina Gademan zal volgende maand voor het eerst plaatsnemen achter het stuur van een...
21 jun 2026 14:43
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (12)
Login om te reagerenPosts: 19.809
Wat een ongelofelijke beginnersfout weer. Het is nog steeds onbegrijpelijk wat Ho-Ping Tung in de racerij doet, die man heeft echt 0,0 talent en zit er alleen vanwege zijn interessante komaf.
Verlaat alsjeblieft de racesport want het wordt nu niets en het zal later ook niets worden.
Posts: 3.471
HE-LE-MAAL mee eens! Ik had al een berichtje verwacht in de trant van: Tung wederom gecrashed bij debuut (toen wist ik nog niet eens dat ie was gecrashed, maar had het al wel verwacht!)
Posts: 2.418
Tja, zo oneerlijk kan het zijn helaas. Met veel geld en interessante sponsors kan je ver komen, terwijl je er niks te zoeken hebt.
Wat mij aan Tung altijd het meest irriteerde was dat hij vaak zei dat hij zich een Nederlander voelde, maar als het hem uitkomt (dus in de racerij) is hij maar al te graag weer Chinees, omdat hij daar meer sponsorgeld vandaan kan halen. Ik begrijp wel dat hij het doet, maar ja... het komt een beetje raar over vind ik.
Posts: 3.471
Ik irriteer me zoiezo aan die arrogante kop van \'m...
Posts: 4.499
@ Rodawa: Tung is gewoon een Nederlander geboren in Velp. Dat hij racet onder Chinese vlag is logisch, want Nederlandse sponsoren (Randstad, ING, ...) steunen niet vaak Nederlandse coureurs. Doornbos debuteerde in de F1 met een licentie uit Monaco.
@ Fernando-Alonso: Ik irriteer me sowieso aan het arrogante hoofd van Alonso...
Posts: 336
@Damon, Ik heb ook veel meer gevoel bij Guido, Ho-Pin tung zie je alleen maar op een bavaria city race en verder hoor je eigenlijk vrij weinig. Nja wat ik van dit incident moet zeggen weet ik eigenlijk niet. Die commentatoren zeggen dat het, het meest lastige rempunt is, dus dat zal wel zo zijn.
Posts: 19.809
Van der Garde is ook geen toptalent (maar wel een stuk beter dan Tung).
Vergeet niet dat er achter Van der Garde veel geld zit en hij daardoor veel media aandacht krijgt.
Van der Garde is aardig maar echt niet meer dan dat. Ondanks wat pech laat hij (inmiddels in zijn derde GP2 seizoen) in de GP2 te weinig zien.
Sympathieke gozer, dat wel. Maar ook in het verleden hebben vrienden van me in de racerij al tegen hem gekart en het is echt geen natuurtalent.
Er zijn grotere talenten, alleen daar zit (en dat heb je vaak helaas nodig) geen of onvoldoende geld achter.
Posts: 632
@Damon
die tegen hem gekart hebben (giedo) vinden zichzelf altijd beter, die vinden zichzelf de beste coureur.
Posts: 19.809
@Oebidoe, en die waren ook beter.
Van der Garde is echt niet zo goed als jij denkt. Ik heb met die jongens toch zelf die karttijden en resultaten bekeken.
Van der Garde doet er bijvoorbeeld rondenlang over om een nieuwe baan goed te leren kennen en het maximale eruit te halen, terwijl sommige talenten dat binnen 2 ronden kunnen.
Je kan er leuk tegenin gaan, maar ik heb de bewijzen en rondetijden jaren geleden zelf gezien.
Posts: 172
We zullen nog een aantal jaren moeten wachten. Dan staat de generatie van Max Verstappen hopelijk klaar. Als zij presteren en vooruitgang boeken zoals ze nu doen dan dicht ik ze goede kansen toe om op het hoogste niveau te acteren.
Posts: 19.809
Helemaal mee eens! Met De Vries erbij:).
Posts: 4.951
Als ik zijn naam hoor denk ik maar een ding: is het met rijst of met bami? Kom ff zeg, hij heeft werkelijk nog nooit iets gepresteerd en komt alleen maar in een of andere auto vanwege zijn \'Chinese kaart\' waar hij vervolgens weer niks presteert.