user icon

Red Bull sluit seizoen af met demorun in thuishaven Milton Keynes

  • Gepubliceerd op 22 nov 2022 08:47
  • comments 13
  • Door: Bob Plaizier

Het team van Red Bull Racing wil het succesvolle seizoen dit jaar gaan afsluiten met een bijzondere demorun. Red Bull zal namelijk een demo gaan uitvoeren in Milton Keynes. De Brits plaats huisvest de fabriek van Red Bull en geldt voor de renstal dan ook als de thuishaven.

Op 10 december verzorgt Red Bull de demorun in Milton Keynes, de laatste keer dat Red Bull een demo verzorgde in hun thuisstad was elf jaar geleden. Naast Max Verstappen en Sergio Perez komen ook meerdere drifters, een NASCAR en de WRC-Ford van het team van M Sport in actie. De toegang is gratis en de demo wordt verreden op en rondom de Midsummer Boulevard.

Je bedoelt net zoals Checo Max zondag heeft geholpen toen zijn fans tijdens het interview met Jensen Button luid aan het fluiten en boe schreeuwen waren? Zo hard dat het geluid weg werd gedraaid?
En later toen de podium ceremonie zou beginnen de grote massa heel hard begon te zingen: "Verstappen... [Lees verder]

  • 8
  • 22 nov 2022 - 10:12

Reacties (13)

Login om te reageren
  • mario

    Posts: 11.255

    Zijn ze daar natuurlijk ook weer dominant 🤪

    • + 1
    • 22 nov 2022 - 09:28
  • Die kunnen ze dan weer lekker wegschrijven op 1 van de 6 bedrijven. Briljant!

    • + 0
    • 22 nov 2022 - 09:32
  • Zal Max Sergio nou wel helpen?
    Nou ja, we zullen het nog wel op de Onboard Radio horen.

    • + 0
    • 22 nov 2022 - 09:56
    • Je bedoelt net zoals Checo Max zondag heeft geholpen toen zijn fans tijdens het interview met Jensen Button luid aan het fluiten en boe schreeuwen waren? Zo hard dat het geluid weg werd gedraaid?
      En later toen de podium ceremonie zou beginnen de grote massa heel hard begon te zingen: "Verstappen, Verstappen , neu* je moeder" tot vervelens toe?!

      Max had Checo niet kunnen helpen, want hij was te langzaam en reed zijn banden te snel op. Hij reed verder goed, maar Perez was beter met de banden.

      • + 8
      • 22 nov 2022 - 10:12
    • *** Moet natuurlijk zijn: ..... maar Leclerc was beter met de banden.

      • + 0
      • 22 nov 2022 - 10:46
    • mario

      Posts: 11.255

      @Pietje: Volgens mij heb jij heel erg veel moeite (in ieder geval als het om Max gaat) om het verschil tussen serieus en grap te kunnen zien....
      Mijn hemeltje lief, wat ben jij altijd alles (maar dan ook echt alles) aan het verdedigen als het om Max gaat.... Zelfs een grap of een sarcastische opmerking herken jij niet.....
      Jammer joh, want zo nu en dan kom je ook wel met interessante info.... Maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon doordat je alles zo serieus benadert... Af en toe glimlachen is niets mis mee hoor....

      • + 2
      • 22 nov 2022 - 14:35
    • mario

      @Pietje: Volgens mij heb jij heel erg veel moeite (in ieder geval als het om Max gaat) om het verschil tussen serieus en grap te kunnen zien....
      ========================


      @Mario,
      alsof ik de humor van @Ouw niet zou zien. Die demo's worden immers niet door Max en Checo gereden, maar door David Coulthard of iemand anders.
      Ik maakte enkel van de gelegenheid gebruik om even het gezang van de Checo aanhangers hier te plaatsen.

      Ik heb een tip voor je: Sla mijn berichten gewoon over, dan kun je ze ook niet verkeerd interpreteren. Okidoki?

      • + 6
      • 22 nov 2022 - 16:12
  • meister

    Posts: 3.198

    En ik maar denken dat ze Oostenrijks waren.
    Waarschijnlijk net zo Nederland als Max zullen we maar zeggen.

    • + 1
    • 22 nov 2022 - 10:06
    • De Oostenrijkse eigenaar was Dietrich Mateschitz, die onlangs overleden is, maar dat zal je wel ontgaan zijn.
      Het team heeft nu nog steeds een Oostenrijkse eigenaar.

      • + 5
      • 22 nov 2022 - 10:16
    • NicoS

      Posts: 15.246

      Wat is er Duits aan Mercedes behalve één derde van de eigenaar…?

      • + 1
      • 22 nov 2022 - 10:33
  • FredericS

    Posts: 623

    Waarom doen ze dat?, alle Britten zijn toch tegen hen.

    • + 0
    • 22 nov 2022 - 12:30
  • Meer info:

    Quote: To mark Red Bull's most successful season in F1, the team will host an event on December 10 in Milton Keynes, with Verstappen, Perez and team principal Christian Horner all in attendance.

    Christian Horner:
    “We are enormously proud to base our Technology Campus in Milton Keynes."

    "Ever since we moved into the small factory that we started with in 2005,
    the local community has supported the team through all the highs and lows.

    "Red Bull has grown massively since then and this year’s phenomenal results
    wouldn’t have been possible without that support.

    "It’s only fitting that we celebrate this record-breaking season with the
    community we cherish and in the heart of the city we are happy to call home.”


    The Red Bull 'MK Homerun' will take place between 12:00 and 15:00 GMT
    in the centre of the city with the Red Bull Drift Brothers,
    a rare NASCAR demonstration and stunt riders Arunas Gibieža and Dougie Lampkin
    adding to the occasion.

    • + 3
    • 22 nov 2022 - 19:59
    • Dit evenement is live te volgen op ViaPlay.

      • + 3
      • 22 nov 2022 - 20:08

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2022

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welk team gaat verrassen in het 2022-seizoen?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
18 - 20 maa
Bahrein
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië
8 - 10 apr
Australië
22 - 24 apr
Italië
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika
20 - 22 mei
Spanje
27 - 29 mei
Monaco
10 - 12 jun
Azerbeidzjan
17 - 19 jun
Canada
1 - 3 jul
Groot Brittannië
8 - 10 jul
Oostenrijk
22 - 24 jul
Frankrijk
29 - 31 jul
Hongarije
26 - 28 aug
België
2 - 4 sep
Nederland
9 - 11 sep
Italië
30 - 2 okt
Singapore
7 - 9 okt
Japan
21 - 23 okt
Verenigde Staten van Amerika
28 - 30 okt
Mexico (land)
11 - 13 nov
Brazilië
18 - 20 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix & Circuit
18 - 20 maa
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
8 - 10 apr
Australië Albert Park
22 - 24 apr
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
20 - 22 mei
27 - 29 mei
Monaco Monte Carlo
10 - 12 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
17 - 19 jun
1 - 3 jul
Groot Brittannië Silverstone
8 - 10 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
22 - 24 jul
Frankrijk Paul Ricard
29 - 31 jul
Hongarije Hungaroring
26 - 28 aug
2 - 4 sep
Nederland Circuit Zandvoort
9 - 11 sep
Italië Monza
30 - 2 okt
7 - 9 okt
21 - 23 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
28 - 30 okt
11 - 13 nov
Brazilië Interlagos
18 - 20 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar