Video's: Crashes in New Hampshire, Power steekt middelvinger op
- Gepubliceerd op 15 aug 2011 01:43
-
15
- Door: Robin Smeets
Later in de race werd Tony Kanaan uit de race gekegeld en kwam ondersteboven tot stilstand
Met nog tien ronden te gaan besloot de wedstrijdleiding de race te herstarten, maar het asfalt bleek nog te nat. Dit resulteerde in enkele spins, waarna Will Power zijn emoties duidelijk liet blijken richting de wedstrijdleiding
Trending nieuws
-
Alpine laat Nederlandse coureur eerste F1-meters maken
De Nederlandse F1 Academy-coureur Nina Gademan zal volgende maand voor het eerst plaatsnemen achter het stuur van een...
21 jun 2026 14:43 -
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Hamilton heeft opvallende voorsprong op Verstappen
Lewis Hamilton heeft een goede start van het seizoen achter de rug, en dat is ook terug te zien in de cijfers. Hamilt...
22 jun 2026 07:36 -
Montoya adviseert Alonso: "Blijf bij Aston Martin..."
Juan Pablo Montoya heeft Fernando Alonso aangeraden om bij Aston Martin te blijven. De tweevoudig wereldkampioen word...
21 jun 2026 15:44 -
Sainz zet druk op Williams: "Ik weet niet hoelang ik nog kan wachten"
Carlos Sainz blijft geloven in het langetermijnproject van Williams, maar de Spaanse coureur wil sneller resultaten z...
21 jun 2026 13:42
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (15)
Login om te reagerenPosts: 584
Jammer dat het in Nederland niet word uitgezonden. Is een stuk spectaculairder dan de F1.
Posts: 10.089
alleen de crashes zijn leuk.. filmpje 1 was de start, en filmpje 2 was de 110e ronde.. daartussen is dus niks gebeurd
ik heb meerdere races gezien op Car Channel (bestaat tegenwoordig niet meer).. maar hier viel ik letterlijk bij in slaap.. een paar uur achter elkaar op topspeed rijden en elkaar voorbij slipstreamen word echt heel saai
Posts: 428
De races zijn inderdaad vaak saai met wat spannende momenten hier en daar.
Car Channel bestaat nog steeds (tijdens het schrijven van deze reactie is daar een oude Master of Formula 3 race op Zandvoort te zien).
Posts: 10.089
ooh is het weer terug ? dat is wel leuk.. alleen jammer dat ze bijna continu hetzelfde uitzenden
Posts: 428
Yep .. het is inderdaad een van de beste (ergste) voorbeelden van carrousel tv.
Toch zijn er regelmatig leuke dingen te zien, maar inderdaad wat vaak herhaalt.
Posts: 10.089
Bij mij is het nogsteeds niet terug, of is het op een andere zender? bij mij zat het altijd op 90
Posts: 428
http://www.carchannel.tv/index.php/over-carchannel
Het is dus even afhankelijk van provider en welk (keuze) pakket je hebt.
Posts: 2.418
Die auto die tegen Will Power aanrijdt zal wel blij met hem zijn. Hij neemt hem onnodig mee in zijn crash, want eigenlijk moet je gewoon de auto gewoon stoppen en niet sturen, maar goed. :P
Posts: 10.089
wat gek dat die niet in 2 seconden stil stond op die snelheid :P
Posts: 2.418
Dat kan je ook niet verwachten nee, maar hij stuurt wel naar de muur toe. Als hij in ieder geval recht doorrolt, dan kunnen andere coureurs nog uitwijken. Nu neemt hij iemand anders mee in zijn crash.
Posts: 223
Hier is dus niks leuks aan. In Indy, zoals in vele Amerikaanse sporten, zie je het gras letterlijk groeien. Van zodra één iemand op het circuit spuwt, vlaggen ze de race af wegens \'te nat en te gevaarlijk\'. Technologish gezien is het niet veel soeps. En voor hun veiligheidsmaatregelen mogen ze ook eens naar Europa op stage komen. Kijk in het eerste filmpje naar die persfotografen. Ze dachten waarschijnlijk: als ik me omdraai en het niet zie, dan kan mij niks overkomen! Geef mij maar het saaie F1-wereldje maar...
Posts: 10.089
hahaha idd.. wat een gekken XD
Posts: 235
hoop niet dat er iemand op dat schijthuis zat waar kanaan in de banden ging, want dan stinkt hij een beetje naar str*nt denk ik.
Posts: 650
Die Power begint steeds meer op die Bourdais te lijken. Altijd maar zeiken op andere coureurs, hij heeft het nooit gedaan en iedereen is tegen hem. Bah! Kom op gast, dit heb je niet nodig. Je bent snel zat.
Posts: 305
Ehm.... Volgens mij is hij boos op de wedstrijdleiding. Ik mag dat wel, beetje emotie tonen. Word maar een keer boos als er iets gebeurt. Schreeuw maar een keer f*ck en steek maar een middelvinger op. Beetje emotie mis ik wel eens. Was dan ook blij met de reactie van Hamilton in Monaco. Eens niet politiek correct en gewoon boos en gefrustreerd zoals iedereen wel eens is. Ik hou er wel van. Een keertje slaan en schoppen! PRIMA!!