user icon

Video's: Crashes in New Hampshire, Power steekt middelvinger op

  • Gepubliceerd op 15 aug 2011 01:43
  • comments 15
  • Door: Robin Smeets
De race van gisteren op de New Hampshire Motor Speedway zal de boeken ingaan als één van de spectaculairste van de afgelopen jaren in de IndyCar Series. Het begon al bij de start door een crash tussen Graham Rahal en Mike Conway.





Later in de race werd Tony Kanaan uit de race gekegeld en kwam ondersteboven tot stilstand




Met nog tien ronden te gaan besloot de wedstrijdleiding de race te herstarten, maar het asfalt bleek nog te nat. Dit resulteerde in enkele spins, waarna Will Power zijn emoties duidelijk liet blijken richting de wedstrijdleiding

Reacties (15)

Login om te reageren
  • pokerface

    Posts: 584

    Jammer dat het in Nederland niet word uitgezonden. Is een stuk spectaculairder dan de F1.

    • + 0
    • 15 aug 2011 - 02:08
    • alleen de crashes zijn leuk.. filmpje 1 was de start, en filmpje 2 was de 110e ronde.. daartussen is dus niks gebeurd

      ik heb meerdere races gezien op Car Channel (bestaat tegenwoordig niet meer).. maar hier viel ik letterlijk bij in slaap.. een paar uur achter elkaar op topspeed rijden en elkaar voorbij slipstreamen word echt heel saai

      • + 0
      • 15 aug 2011 - 09:53
    • Refuse

      Posts: 428

      De races zijn inderdaad vaak saai met wat spannende momenten hier en daar.

      Car Channel bestaat nog steeds (tijdens het schrijven van deze reactie is daar een oude Master of Formula 3 race op Zandvoort te zien).

      • + 0
      • 15 aug 2011 - 11:45
    • ooh is het weer terug ? dat is wel leuk.. alleen jammer dat ze bijna continu hetzelfde uitzenden

      • + 0
      • 15 aug 2011 - 12:06
    • Refuse

      Posts: 428

      Yep .. het is inderdaad een van de beste (ergste) voorbeelden van carrousel tv.
      Toch zijn er regelmatig leuke dingen te zien, maar inderdaad wat vaak herhaalt.

      • + 0
      • 15 aug 2011 - 12:49
    • Bij mij is het nogsteeds niet terug, of is het op een andere zender? bij mij zat het altijd op 90

      • + 0
      • 15 aug 2011 - 15:47
    • Refuse

      Posts: 428

      http://www.carchannel.tv/index.php/over-carchannel

      Het is dus even afhankelijk van provider en welk (keuze) pakket je hebt.

      • + 0
      • 15 aug 2011 - 17:01
  • Rodawa

    Posts: 2.418

    Die auto die tegen Will Power aanrijdt zal wel blij met hem zijn. Hij neemt hem onnodig mee in zijn crash, want eigenlijk moet je gewoon de auto gewoon stoppen en niet sturen, maar goed. :P

    • + 0
    • 15 aug 2011 - 08:07
    • wat gek dat die niet in 2 seconden stil stond op die snelheid :P

      • + 0
      • 15 aug 2011 - 09:53
    • Rodawa

      Posts: 2.418

      Dat kan je ook niet verwachten nee, maar hij stuurt wel naar de muur toe. Als hij in ieder geval recht doorrolt, dan kunnen andere coureurs nog uitwijken. Nu neemt hij iemand anders mee in zijn crash.

      • + 0
      • 15 aug 2011 - 09:59
  • Totje294

    Posts: 185

    Hier is dus niks leuks aan. In Indy, zoals in vele Amerikaanse sporten, zie je het gras letterlijk groeien. Van zodra één iemand op het circuit spuwt, vlaggen ze de race af wegens \'te nat en te gevaarlijk\'. Technologish gezien is het niet veel soeps. En voor hun veiligheidsmaatregelen mogen ze ook eens naar Europa op stage komen. Kijk in het eerste filmpje naar die persfotografen. Ze dachten waarschijnlijk: als ik me omdraai en het niet zie, dan kan mij niks overkomen! Geef mij maar het saaie F1-wereldje maar...

    • + 0
    • 15 aug 2011 - 10:28
  • hanspuij

    Posts: 235

    hoop niet dat er iemand op dat schijthuis zat waar kanaan in de banden ging, want dan stinkt hij een beetje naar str*nt denk ik.

    • + 0
    • 15 aug 2011 - 11:23
  • terazino

    Posts: 612

    Die Power begint steeds meer op die Bourdais te lijken. Altijd maar zeiken op andere coureurs, hij heeft het nooit gedaan en iedereen is tegen hem. Bah! Kom op gast, dit heb je niet nodig. Je bent snel zat.

    • + 0
    • 15 aug 2011 - 14:31
    • Robbert89

      Posts: 305

      Ehm.... Volgens mij is hij boos op de wedstrijdleiding. Ik mag dat wel, beetje emotie tonen. Word maar een keer boos als er iets gebeurt. Schreeuw maar een keer f*ck en steek maar een middelvinger op. Beetje emotie mis ik wel eens. Was dan ook blij met de reactie van Hamilton in Monaco. Eens niet politiek correct en gewoon boos en gefrustreerd zoals iedereen wel eens is. Ik hou er wel van. Een keertje slaan en schoppen! PRIMA!!

      • + 0
      • 16 aug 2011 - 01:11

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar