D'Ambrosio: "Gelukkig raakte de auto niemand in de pitlane"
- Gepubliceerd op 31 jul 2011 19:20
-
9
- Door: Robin Smeets
Na afloop vertelde de Belgische coureur: "Ik ben zeker teleurgesteld, maar de omstandigheden waren dan ook niet gemakkelijk. Ik had een goede start en ook daarna ging het lekker. Ik maakte echter een fout toen de regen weer naar beneden kwam door over te stappen naar intermediates. Ik had toen gewoon op de slicks moeten blijven rijden."
"Daar verloor ik dus al veel tijd mee en daarnaast had ik nog een moeilijk moment toen ik spinde in de pitstraat. Gelukkig werd er niemand geraakt door de auto. Dit was zeker niet mijn beste weekend."
Trending nieuws
-
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Verstappen bleef tot het laatste moment achter Lawson staan
Liam Lawson heeft mooie woorden over voor Max Verstappen. Lawson was vorig jaar tijdens de eerste raceweekenden de te...
22 jun 2026 09:26 -
Sainz onthult opvallend detail uit Red Bull-contract Verstappen
Carlos Sainz heeft een opmerkelijke clausule in het Red Bull-contract van Max Verstappen geopenbaard. De Spaanse Will...
22 jun 2026 08:48 -
Hittegolf zorgt voor zorgen voor F1-race in Oostenrijk
De hittegolf in Europa kan aankomend weekend voor de nodige hoofdbrekens zorgen bij de Grand Prix van Oostenrijk. Het...
22 jun 2026 08:11 -
Hamilton heeft opvallende voorsprong op Verstappen
Lewis Hamilton heeft een goede start van het seizoen achter de rug, en dat is ook terug te zien in de cijfers. Hamilt...
22 jun 2026 07:36
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (9)
Login om te reagerenPosts: 577
Beste Charlie,
Het is goed weer van u te horen. Even dacht ik, dat u de Formule 1 de rug toe gekeerd had. De laatste tijd is het een amateuristische bende van jewelste. De reden was natuurlijk dat u er de afgelopen weken niet bij was. Achter de schermen van de TOUR, heeft u volgens mij nog een beste vinger in de pap gehad want de organisatie liep op rolletjes. Helaas voor u bent u gepakt op cafeine-doping.
Ik zit momenteel Apfelscheuler te drinken met Schumi in de Mercedes motorhome. Is het goed als ik straks bij u voor het Diner aanschuif in uw 97m2 grote kashmier-zijden tent? Schumi en Heidi willen ook mee schreeuwen ze. Dat wordt gezellig.
We spreken elkaar,
Groetjes
Jackie Stewart
PS. Charlie heeft u nog Merchandise liggen? ScuderiaSjonno vroeg hierna bij de post van www.f1today.nl/201(...)ar-reed.html#164745
Posts: 120
Is deze onzin echt nodig?
Posts: 2.250
Neem het met gevoel voor humor aub, ik vind het zelfs jammer dat we onze huistrol niet meer horen.
Posts: 712
Er is niets grappig aan. De humor zit hem meer in het feit dat een volwassen persoon zich bezighoudt met het bedenken en uittypen van deze onzin. Het is gewoon zo zielig dat het grappig wordt.
Posts: 658
De belg makt geen beste indruk tot nu toe, de actie van vandaag was natuurlijk eentje die je van een rookie verwacht maar het zag er wel heel zielig uit.
Waar hij wel gelijk in heeft is dat hij gelukkig niemand heeft geraakt.
Posts: 49
Nee , echt indruk kan hij (nog) niet maken , maar wat wil je met zo een auto ???
Posts: 4.499
Senna en Chandhok worden er wel op afgerekend door veel \'kenners\' hier. Ik ben het met je eens, in een Virgin kun je weinig bewijzen en veel verliezen. Gisteren was een dag waar hij geen beste indruk achterliet met die ene actie. Over het gehele seizoen doet hij weinig onder voor Glock, dan doet hij het gewoon goed in zijn rookiejaar!
Posts: 19.803
Virgin is geen lekkere auto om je in te bewijzen. En op zich doet deze Belg het t.o.v. Glock redelijk tot goed. Gister was natuurlijk een domme uitglijder, maar dat soort dingen zien we nu wel eens.
Christiaan Albers die de tankinstallatie mee wilde nemen was toch net even wat komischer.
Posts: 124
als je glock bij kan houden doe je het niet slecht . ok hij maakt foutjes en deze was een grote maar ik zie onze nederlandse coruers het niet beter doen dan hem dus we moeten hem gewoon steunen en hopen dat hij wat meer groeit .