user icon

D'Ambrosio: "Gelukkig raakte de auto niemand in de pitlane"

  • Gepubliceerd op 31 jul 2011 19:20
  • comments 9
  • Door: Robin Smeets
Jerome D'Ambrosio maakte in Hongarije en ietwat gênant moment mee. De Belg kwam naar binnen om bij zijn team intermediates te halen, wat sowieso een verkeerde beslissing bleek te zijn, en spinde over de verf in de pitlane.

Na afloop vertelde de Belgische coureur: "Ik ben zeker teleurgesteld, maar de omstandigheden waren dan ook niet gemakkelijk. Ik had een goede start en ook daarna ging het lekker. Ik maakte echter een fout toen de regen weer naar beneden kwam door over te stappen naar intermediates. Ik had toen gewoon op de slicks moeten blijven rijden."

"Daar verloor ik dus al veel tijd mee en daarnaast had ik nog een moeilijk moment toen ik spinde in de pitstraat. Gelukkig werd er niemand geraakt door de auto. Dit was zeker niet mijn beste weekend."

Reacties (9)

Login om te reageren
  • Beste Charlie,

    Het is goed weer van u te horen. Even dacht ik, dat u de Formule 1 de rug toe gekeerd had. De laatste tijd is het een amateuristische bende van jewelste. De reden was natuurlijk dat u er de afgelopen weken niet bij was. Achter de schermen van de TOUR, heeft u volgens mij nog een beste vinger in de pap gehad want de organisatie liep op rolletjes. Helaas voor u bent u gepakt op cafeine-doping.

    Ik zit momenteel Apfelscheuler te drinken met Schumi in de Mercedes motorhome. Is het goed als ik straks bij u voor het Diner aanschuif in uw 97m2 grote kashmier-zijden tent? Schumi en Heidi willen ook mee schreeuwen ze. Dat wordt gezellig.

    We spreken elkaar,

    Groetjes

    Jackie Stewart

    PS. Charlie heeft u nog Merchandise liggen? ScuderiaSjonno vroeg hierna bij de post van www.f1today.nl/201(...)ar-reed.html#164745

    • + 0
    • 31 jul 2011 - 19:31
    • Rubber

      Posts: 120

      Is deze onzin echt nodig?

      • + 0
      • 31 jul 2011 - 21:32
    • Kenney

      Posts: 2.209

      Neem het met gevoel voor humor aub, ik vind het zelfs jammer dat we onze huistrol niet meer horen.

      • + 0
      • 31 jul 2011 - 23:58
    • Er is niets grappig aan. De humor zit hem meer in het feit dat een volwassen persoon zich bezighoudt met het bedenken en uittypen van deze onzin. Het is gewoon zo zielig dat het grappig wordt.

      • + 0
      • 1 aug 2011 - 13:02
  • Godius

    Posts: 658

    De belg makt geen beste indruk tot nu toe, de actie van vandaag was natuurlijk eentje die je van een rookie verwacht maar het zag er wel heel zielig uit.

    Waar hij wel gelijk in heeft is dat hij gelukkig niemand heeft geraakt.

    • + 0
    • 31 jul 2011 - 20:03
  • rudike

    Posts: 49

    Nee , echt indruk kan hij (nog) niet maken , maar wat wil je met zo een auto ???

    • + 0
    • 31 jul 2011 - 22:05
    • Senna en Chandhok worden er wel op afgerekend door veel \'kenners\' hier. Ik ben het met je eens, in een Virgin kun je weinig bewijzen en veel verliezen. Gisteren was een dag waar hij geen beste indruk achterliet met die ene actie. Over het gehele seizoen doet hij weinig onder voor Glock, dan doet hij het gewoon goed in zijn rookiejaar!

      • + 0
      • 1 aug 2011 - 05:23
  • Virgin is geen lekkere auto om je in te bewijzen. En op zich doet deze Belg het t.o.v. Glock redelijk tot goed. Gister was natuurlijk een domme uitglijder, maar dat soort dingen zien we nu wel eens.

    Christiaan Albers die de tankinstallatie mee wilde nemen was toch net even wat komischer.

    • + 0
    • 1 aug 2011 - 11:20
  • marcel

    Posts: 124

    als je glock bij kan houden doe je het niet slecht . ok hij maakt foutjes en deze was een grote maar ik zie onze nederlandse coruers het niet beter doen dan hem dus we moeten hem gewoon steunen en hopen dat hij wat meer groeit .

    • + 0
    • 1 aug 2011 - 12:15

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar