user icon

Perez geeft titeldroom niet op: "Natuurlijk wil ik Max verslaan"

  • Gepubliceerd op 17 jul 2022 09:43
  • comments 15
  • Door: Bob Plaizier

Het team van Red Bull Racing gaat momenteel aan de leiding in het constructeurskampioenschap. De voorsprong op Ferrari is zeker niet klein en dat komt mede door de sterke resultaten van beide coureurs. Max Verstappen staat momenteel eerste in het wereldkampioenschap en zijn teamgenoot Sergio Perez volgt op de derde plaats.

Perez is bezig met zijn tweede seizoen in dienst van Red Bull en dat doet hij zeker niet onverdienstelijk. De Mexicaanse coureur komt sterk voor de dag en mag zelfs nog dromen van de wereldtitel. Zijn achterstand op Verstappen en nummer 2 Charles Leclerc is fors maar toch overbrugbaar. Perez bewees dit seizoen in Monaco dat hij kan winnen.

Dat de wereldtitel zijn absolute doel is, is geen geheim. Perez heeft zich al meermaals uitgesproken over zijn wens van de wereldtitel. Om wereldkampioen te woorden moet hij wel afrekenen met zijn zeer sterke teamgenoot Verstappen. Tegenover de internationale media laat hij weten dat hij zich hiervan bewust is: "Natuurlijk wil ik Max verslaan. Dat is natuurlijk geen geheim. Ik wil ook dat Red Bull het als team geweldig doet. Als Max wint is dat natuurlijk niet blij voor mijn titeldroom maar ik ben wel blij want het is mijn team. De concurrentie wordt sterker dus het is belangrijk om stappen te zetten."

Rimmer

Posts: 10.254

Welnee. Met of zonder spellingchecker, die titel gaat niet Perez. Als Max niet wint dan wint Leclerc hem wel. Zelfs als ook Leclerc een onjuiste spelling hanteert.

  • 7
  • 17 jul 2022 - 10:12

Reacties (15)

Login om te reageren
  • Numnum

    Posts: 4.710

    Er is nog even een extra ronde nodig.
    Met de spellingchecker...

    • + 3
    • 17 jul 2022 - 10:05
    • Niet alleen spelling. "Als Max wint is dat natuurlijk niet blij voor mijn titeldroom"...

      • + 2
      • 17 jul 2022 - 10:11
    • Rimmer

      Posts: 10.254

      Welnee. Met of zonder spellingchecker, die titel gaat niet Perez. Als Max niet wint dan wint Leclerc hem wel. Zelfs als ook Leclerc een onjuiste spelling hanteert.

      • + 7
      • 17 jul 2022 - 10:12
    • Maar het is wel blij voor de bühne dat Checo dergelijke ambities blijft uitspreken waarin hij gelooft zelf ook niet...

      • + 3
      • 17 jul 2022 - 11:06
    • Perez weer niet grote blij dit jaar

      • + 5
      • 17 jul 2022 - 11:09
  • Ze willen allemaal Max verslaan dit jaar, maar dit gaat niemand meer lukken.
    Max haalt dit jaar zijn 2e wereldtitel binnen.

    Voor volgend jaar zijn er weer nieuwe kansen.

    • + 1
    • 17 jul 2022 - 11:37
    • Astfgl

      Posts: 577

      Ik zou graag een mooie strijd willen zien tot aan het eind van het seizoen, maar inderdaad met het momentum dat Max heeft en het vooruitzicht dat Ferrari nog een paar keer motoronderdelen zal moeten vervangen, gaat Max volgens mij dit jaar flierefluitend naar z'n tweede wereldtitel.

      • + 0
      • 17 jul 2022 - 12:01
    • ILMOP

      Posts: 300

      Helaas moet ik jullie daarin gelijk geven😭😭😭

      • + 1
      • 17 jul 2022 - 12:38
    • Je moet de huid niet schieten voordat de beer verkocht is…

      • + 0
      • 17 jul 2022 - 15:54
  • Ik ben zo blij zo blij dat mijn neus van voren zit en niet op zij..

    • + 1
    • 17 jul 2022 - 12:47
  • Aan de ene kant moet je de hoop houden, aan de andere kant is het dan wel teleurstelling op teleurstelling. Zeker als je straks 130 punten achter Max eindigt.

    • + 0
    • 17 jul 2022 - 18:06
  • Podiums en punten pakken.. en heel af en toe eens een race winnen. Veel meer zal er niet inzitten voor onze Mexicaanse vriend. Ergens hoop ik wel dat hij in Mexico wint dit jaar en Max op 2, waarmee de laatste dan het wereldkampioenschap veilig stelt!

    • + 1
    • 17 jul 2022 - 20:32
  • SennaS

    Posts: 4.624

    Checo, maar helaas heeft rbr het roer omgegooid met hun concept ten nadele van jou en in het voordeel van Max, aldus de Ziggo Max fantafel.
    Van onderstuur naar overstuur concept. En het zal mij niks verbazen dat deze switch qua concept voorlopig in het nadeel werkt van rbr, zie bv de banden slijtage.
    Anders had checo misschien hoger gestaan.

    • + 0
    • 18 jul 2022 - 00:46
    • Pepe

      Posts: 574

      Vast wel SennaS het is een groot complot. Erg verassend weer deze post van jou. Dom geloel!

      • + 0
      • 19 jul 2022 - 06:22
  • Oneo fus

    Posts: 30

    Titeldroom? Laat mij niet lachen, tzal altijd Verstappen zijn b'tch zijn

    • + 0
    • 18 jul 2022 - 17:10

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2022

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welk team gaat verrassen in het 2022-seizoen?

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 2.012
  • Podiums 77
  • Grand Prix 163
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (25)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
18 - 20 maa
Bahrein
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië
8 - 10 apr
Australië
22 - 24 apr
Italië
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika
20 - 22 mei
Spanje
27 - 29 mei
Monaco
10 - 12 jun
Azerbeidzjan
17 - 19 jun
Canada
1 - 3 jul
Groot Brittannië
8 - 10 jul
Oostenrijk
22 - 24 jul
Frankrijk
29 - 31 jul
Hongarije
26 - 28 aug
België
2 - 4 sep
Nederland
9 - 11 sep
Italië
30 - 2 okt
Singapore
7 - 9 okt
Japan
21 - 23 okt
Verenigde Staten van Amerika
28 - 30 okt
Mexico (land)
11 - 13 nov
Brazilië
18 - 20 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix & Circuit
18 - 20 maa
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
8 - 10 apr
Australië Albert Park
22 - 24 apr
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
20 - 22 mei
27 - 29 mei
Monaco Monte Carlo
10 - 12 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
17 - 19 jun
1 - 3 jul
Groot Brittannië Silverstone
8 - 10 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
22 - 24 jul
Frankrijk Paul Ricard
29 - 31 jul
Hongarije Hungaroring
26 - 28 aug
2 - 4 sep
Nederland Circuit Zandvoort
9 - 11 sep
Italië Monza
30 - 2 okt
7 - 9 okt
21 - 23 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
28 - 30 okt
11 - 13 nov
Brazilië Interlagos
18 - 20 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar