user icon

Mercedes GP in 2012 zo goed als zeker met Schumacher en Rosberg

  • Gepubliceerd op 21 jul 2011 12:36
  • comments 16
  • Door: Rob Veenstra
Het moet raar lopen wil Mercedes GP volgend jaar niet met dezelfde line-up aan de start verschijnen. Het gonsde de afgelopen maanden van de geruchten over een vertrek van Nico Rosberg naar een team uit de top drie en een pensioen van Michael Schumacher.

Het tweetal blijft echter zo goed als zeker zitten waar het zit. Schumacher antwoordde in Bild op de vraag hoe lang zijn samenwerking met Rosberg nog zou duren met: “Ik weet het niet. Ik ben in volgend jaar in elk geval nog hier.” Rosberg voegde toe: “Ik val in herhaling, maar voel me hier heel goed. Maar ik praat nooit publiekelijk over contractuele zaken.”

“We hadden gedacht dat we dit jaar aan het front zouden strijden. Hoe dan ook is het nog altijd opwindend om deel uit te maken van Mercedes GP en samen naar een succesvolle toekomst toe te werken. Rijden in een zilverpijl is een eer en de gedachte van winnen in een zilverpijl is iets speciaals. Dat is het waard om geduldig te zijn.”

Reacties (16)

Login om te reageren
  • LucaF1

    Posts: 179

    Heel goed... lekker blijven zitten waar je zit.

    • + 0
    • 21 jul 2011 - 12:56
  • Michael

    Posts: 1.434

    Samen op naar het wk van 2012 het zal zijn 8e worden.

    • + 0
    • 21 jul 2011 - 13:05
  • Nog een jaar genieten van de blunders van Schumi:P (grapje mensen)

    • + 0
    • 21 jul 2011 - 13:08
  • GPGert

    Posts: 803

    Worden jullie ook zo moe van de voortdurende propaganda van Mercedes? Ze blijven maar bezig met roepen dat het allemaal beter zal gaan en met hun coureurs voortdurend veren in hun reet steken.

    We wéten het nu zo onderhand wel hoor! En ik geloof eerlijk gezegd niet meer dat het dit seizoen nog veel beter zal gaan bij Mercedes GP. Geen woorden maar daden: Geef Rosberg en Schumacher eindelijk eens de auto die ze verdienen!

    • + 0
    • 21 jul 2011 - 13:21
    • Dit riep ik vorig jaar al. Ze blazen hoog van de toren, en elk jaar zeggen ze van: volgend jaar hebben we echt een top auto bla bla bla... Maak het eens waar Ross, of stap anders gewoon op!

      • + 0
      • 21 jul 2011 - 13:22
    • U heeft wel zeer veel boter op uw hoofd.... bij Ferrari roepen ze niets anders..

      • + 0
      • 21 jul 2011 - 13:39
    • felix50

      Posts: 5.792

      dat valt nog mee ze zijn gelukkig niet zo als mclaren de laaatste jaren.Als je die moet geloven winnen ze alles en is elka achterstand niets.Oh ja ieder jaar winnen ze het WK op alle punten.

      • + 0
      • 21 jul 2011 - 13:46
    • @ autoverkoper: Ferrari maakt het ook waar, ze maken in elk geval de auto aanzienlijk sneller gedurende het seizoen. Mercedes zou een topteam zijn, maar ik merk er geen reet van. Heel het jaar en vorig jaar waren ze niet vooruit te branden. Eigenlijk hetzelfde als de Honda in 2007 en 2008, en laat dat nou net hetzelfde team zijn...

      • + 0
      • 21 jul 2011 - 13:50
    • hoe zien jullie je het voor je? Dat er 5 topteams zijn? (red bull, mclaren, ferrari, mercedes, renault)? Toch kunnen ze niet allemaal op p1 rijden...

      • + 0
      • 21 jul 2011 - 13:56
    • Natuurlijk zeggen ze dat en daar zijn ze ook gewoon van overtuigd. Wat moeten ze dan zeggen? \"Ja uh het word waarschijnlijk niks volgend jaar\"? Als je er niet in gelooft dan heb je bij voorbaat al verloren. Wat een gezever. Ieder team zegt zoiets.

      • + 0
      • 21 jul 2011 - 14:03
    • Het zou wat zijn inderdaad. \"ja we gaan lekker wat rondcruisen en zien wel waar het schip strand\" Dat zou lekker gemotiveerd overkomen...

      • + 0
      • 21 jul 2011 - 14:10
  • felix50

    Posts: 5.792

    De rest van de betere rijders zijn al onder dak .Ze hebben gewoon de beste die er op dit moment te verkrijgen zijn.

    • + 0
    • 21 jul 2011 - 13:45
  • \'Mercedes GP in 2012 zo goed als zeker met Schumacher en Rosberg\'

    Oh jeez, wat een verassing. Dat wist zo goed als iedereen al buiten idiote reporters die dingen opblazen, woorden omdraaien,etc,...

    • + 0
    • 21 jul 2011 - 14:15
  • pietjepils

    Posts: 26

    Na 2012 Schumi met pensioen en Rosberg kan dan mooi Massa zijn plaats innemen bij Ferrari

    • + 0
    • 22 jul 2011 - 12:25

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 27 jun 1985 (35)
  • Geb. plaats Wiesbaden, Duitsland
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,78 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar