user icon

Vader Hamilton raadt gok op kampioenschap voor Lewis aan

  • Gepubliceerd op 21 jun 2011 16:27
  • comments 35
  • Door: Rob Veenstra
Anthony Hamilton vlakt zijn zoon Lewis nog niet uit voor de wereldtitel. De McLaren-coureur heeft enkele slechte weekenden achter de rug, zakte weg naar de vierde plek in de tussenstand en kijkt tegen een achterstand van 76 punten op leider Sebastian Vettel aan.

Maar onderschat Hamilton niet, zo verkondigt zijn vader in de Daily Mail. “Als ik een gokker was, dan zou ik mijn geld op een kampioenschap voor Lewis zetten. Je krijgt er veel voor terug en hij kan nog steeds de titel pakken”, besluit Hamilton senior.

Reacties (35)

Login om te reageren
  • Giovanny

    Posts: 106

    Dat kan wel maar zal wel een enorme stunt zijn binnen de WDC van de F1. Hij zou dan echt geen fouten meer moeten maken zoals in de afgelopen periode.

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 16:42
  • Aynsley

    Posts: 101

    het kan, maar als ik zou gokken zou ik het toch op vettel doen

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 16:42
  • Ik zou gokken op Schumacher;
    Je krijgt er veel voor terug en hij kan nog steeds de titel pakken.
    Maar dan moeten natuurlijk Vettel, Webber, Button, Hamilton en Alonso wel even hun benen breken.. maargoed, het is nog mogelijk.

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 16:43
  • Gutierrez

    Posts: 114

    Ik ook, komt goed man, ik heb er veel vertrouwen in..

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 16:44
  • cabanna

    Posts: 43

    Niet als hij zo te agressief blijft rijden en fouten maken!!

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 16:50
  • F1McLaren

    Posts: 631

    Ik hoop dat hij meer weet dan ons, en ze nog wat achter de hand hebben. Maar zoals het er nu uit ziet, ziet het er niet heel rooskleurig uit. Alhoewel ik nog steeds hoop heb, maar dan mag die wel snel races achter elkaar gaan winnen..

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 16:52
  • Ja tuurlijk zet hij geld in op zijn eigen zoon, want als hij geld op Vettel zet dan zouden Lewis en Anthony nogal harde woorden laten vallen. Ik geef trouwens iedereen het advies om op Vettel geld te zetten aangezien hij dit jaar tweevoudig wereldkampioen wordt :D

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 16:54
    • op Vettel gokken heeft nu niet zoveel zin, dan krijg je voor elk ingelegde euro misschien maar €1,05 terug

      • + 0
      • 21 jun 2011 - 18:10
    • Je hebt gelijk, dan kan ik beter volgend jaar mijn geld op Vettel zetten. Krijg ik misschien meer geld want in 2012 wordt hij drievoudig wereldkampioen :D. De Red Bull dominantie wordt dit seizoen namelijk niet doorbroken.

      • + 0
      • 21 jun 2011 - 18:21
  • wat rookt die man?

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 17:12
    • Maar hoe zou je reageren als dit over Alonso gezegd werd? vast niet hetzelfde he?

      • + 0
      • 21 jun 2011 - 17:20
    • -NRG-

      Posts: 174

      Hoezo? \"Alonso fan\" die zou zelf natuurlijk ook snappen dat Alonso geen kampioen gaat worden dit jaar :P

      Maar logisch dat zijn vader dit zegt. Toch schrijf ik Hamilton of Button niet af. Pas na aankomend weekend of na de komende 2 weekenden kan je echt wat zeggen. Nu dat de engine maps verboden worden kan er van alles gebeuren!

      • + 0
      • 21 jun 2011 - 17:26
    • @-NRG-

      Hoop het, Zou goed voor het kampioenschap zijn als Mclaren een inhaalslag kan maken.

      • + 0
      • 21 jun 2011 - 17:46
    • dan zou ik het zelfde zeggen. vettel word gewoon weer wk dit jaar.

      • + 0
      • 21 jun 2011 - 17:50
    • Rodawa

      Posts: 2.418

      Tenzij het vanaf de volgende race omslaat. Stel dat McLaren ineens weer het snelste team wordt.. wie weet wat er dan nog gaat gebeuren.

      • + 0
      • 21 jun 2011 - 17:59
  • F12011

    Posts: 617

    Vader Hamilton heeft effe alle Hamiltonfanboys wat moed in gesproken hahahahaha

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 18:20
    • Michael

      Posts: 1.434

      Ja, de moed was hun in de schoenen gezakt.

      • + 0
      • 21 jun 2011 - 20:04
  • 2Fast4U

    Posts: 14

    Heeft pa Hamilton soms weer geld nodig?

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 18:21
  • V8power

    Posts: 87

    Dit zal iedere vader zeggen van de toppiloten die nog kans kunnen maken op het WK.

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 18:22
  • kiekeboe

    Posts: 210

    Is die man de baas van een gokkantoor, en wil hij geld verdienen?:P

    Vettel wordt wereldkampioen, of er moeten hele rare dingen gebeuren

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 18:27
  • ARW

    Posts: 1.082

    Hij heeft gelijk. Er worden punten verdeeld over wie meest contact heeft gedurende race met andere coureurs. Hamilton is al WC.

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 18:53
  • Supa

    Posts: 2.071

    Q? Begeleid A.Hamilton nog steeds Nick de Vries ?

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 19:35
    • Klopt, Hamilton sr. begeleid Nyck persoonlijk tijdens zijn (beginnende) racecarrière, verder is hij manager van Paul di Resta

      • + 0
      • 21 jun 2011 - 19:52
    • Ik hoop echt dat Nyck het ver gaat schoppen. Hij is zeer getalenteerd, maakt een heel volwassen indruk al. Hij zal onder Mclaren altijd van topmateriaal worden voorzien in het verloop van zijn verdere carriere dus het is echt aan hem om het te maken. Wat zou dat top zijn als hij dezelfde route als Lewis bewandeld en in de F1 terecht komt bij Mclaren.

      • + 0
      • 21 jun 2011 - 20:22
    • Stri

      Posts: 2.420

      Een competitieve Nederlander in de f1 zou te gek zijn natuurlijk, ongeacht voor welk team hij rijdt.

      • + 0
      • 21 jun 2011 - 20:38
  • 89F1

    Posts: 144

    Geloof er niks van. Oké, het kan vreemd lopen net als in 2010, maar 76 punten is echt teveel omdat nog in te lopen. Stel je voor: Vettel valt de komende 3 races uit (0 punten) en Hamilton wint ze alle drie (3x 25 ptn). dan nog staat Vettel er ééntje voor; lijkt me een utopie. De enige die nog wat kan is Button, maar ook die kans is niet heel groot.

    Ik zie Vettel niet weer net als vorig seizoen weer allemaal dure punten verspelen (wel of geen eigen schuld)

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 19:47
  • 2Fast4U

    Posts: 14

    Pa Hamilton heeft zeker weer geld nodig?

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 21:35
  • Dennoow

    Posts: 962

    Ja ook al maakt McLaren een inhaalslag: Vettel rijdt ongelofelijk dit jaar. Je kunt zeggen wat je wilt, maar er is no way dat Vettel ineens 3 races achter elkaar 0 punten scoort, daar is hij veel te goed voor en daar is RBR veel te goed voor. Ook al verbieden ze de blown diffuser en weet ik veel wat op een belachelijke tijd midden in het seizoen; het derde of 4e team zijn ze al-tijd. En dat is denk ik goed genoeg voor Vettel om de titel veilig te stellen, zeker aangezien Hamilton nog al eens uitvalt, Button alleen in hele lastige races kan winnen en die ook nog al eens stuivertje wisselen met Alonso die punten bij ze wegkaapt. Dus nee: Vettel wordt wereldkampioen, of het moet heeeeeeeeeel raar lopen.

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 21:53
  • KennyF1

    Posts: 102

    Inderdaad het ziet er niet heel rooskleurig uit MAAR er zijn meer dan 3 races te gaan dit seizoen!!Hamilton (en iedere andere coureur die nog titelhoop heeft) mag zich geen enkele fout/pech permiteren. Vettel heeft een mooie buffer opgebouwd en we zullen zien wat de regelverandering met zich mee brengt.Hamilton.. t is nu op nooit!!No excuses!

    • + 0
    • 21 jun 2011 - 22:09
    • gp

      Posts: 4.369

      toen vorige week Hamilton eruit werd gekegeld door Button(onopzettelijk)Dacht ik net hetzelfde als pa Hamilton. Dit jaar wordt Hamilton het. Waarom weet ik niet maar iets zegt me dat hij het dit jaar gaat worden.En waarschijnlijk heb ik het helemaal mis.

      • + 0
      • 22 jun 2011 - 02:01
  • Marcd

    Posts: 397

    Inderdaad, als Hamilton wint is het rendement een stuk hoger ja
    Vettel 1,12
    Button 17,=
    Ham 17,=
    Schumacher 501,=
    voor elke ingelegde euro

    • + 0
    • 22 jun 2011 - 08:55
  • msg

    Posts: 686

    Ik niet !

    • + 0
    • 22 jun 2011 - 17:14
  • terazino

    Posts: 631

    laat hem maar even zweten dit seizoen. hij komt ongetwijfeld zeer sterk terug en heeft nog wel wat jaren f1 voor de boeg. hij gaat het zeker nog eens flikken.

    • + 0
    • 23 jun 2011 - 09:26

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Aston Martin
  • Punten 1.435
  • Podiums 116
  • Grand Prix 242
  • Land DE
  • Geb. datum 3 jul 1987 (34)
  • Geb. plaats Heppenheim, DE
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar