Video: Marshall krijgt de schrik van zijn leven
- Gepubliceerd op 13 jun 2011 01:36
-
23
- Door: Robin Smeets
Trending nieuws
-
Tijdschema GP Oostenrijk: Zo laat komt Verstappen in actie op Red Bull-Ring
Na een weekend zonder Formule 1 maakt de koningsklasse zich op voor de Grand Prix van Oostenrijk. Op de iconische Red...
22 jun 2026 12:46 -
Haas geeft Le Mans-winnaar de kans in Oostenrijk
Het team van Haas geeft aankomend weekend in Oostenrijk reservecoureur en Le Mans-winnaar Ryo Hirakawa de kans in de ...
22 jun 2026 14:47 -
'Williams wil niet wachten op Sainz en Albon: Pérez mogelijk naar Britse renstal'
Williams houdt de ontwikkelingen op de rijdersmarkt nauwlettend in de gaten. De renstal uit Grove zou serieuze intere...
22 jun 2026 15:24 -
'Red Bull zet alles op alles en doet Verstappen astronomische aanbieding'
De toekomst van Max Verstappen bij Red Bull Racing blijft de gemoederen bezighouden. In aanloop naar de Grand Prix va...
22 jun 2026 14:09 -
Verstappen kan recordjacht voortzetten in Oostenrijk
Max Verstappen geldt niet als de topfavoriet voor de zege op de Red Bull Ring, maar de cijfers zullen hem wel een goe...
22 jun 2026 13:22
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (23)
Login om te reagerenPosts: 2.418
Ach, heeft hij ook zijn moment of fame weer gehad. :)
Posts: 658
Haha, net wanneer je denk dat je het beste al hebt gehad. Deze was mooier.
Posts: 619
Ik denk niet dat hij hiervan heeft genoten hoor. Hij had achteraf liever thuis op de bank naar de race hebben gekeken, dan dit \'moment of fame\' te hebben gepakt.
Posts: 18.535
Ik zie er echt nog steeds het komische niet in.
Posts: 712
Idd, niets grappig aan. Ben ooit eens met mijn auto gespind op de snelweg. Het is ongelofelijk traumatisch om machteloos te zijn en tientallen wagens voorbij te zien vlammen of ziet afkomen. Iets wat deze man ook heeft meegemaakt nu. Goed dat hij kon weglopen.
En hier is wel wat gezichtsbedrog... Onder safety car zit er nog steeds serieus wat snelheid in die formule 1 wagens.
Posts: 619
Fijn dat er nog wel mensen zijn die de ernst van de situatie inzien.
Posts: 10.072
Nee, ik ook niet echt, m\'n hart zat echt twee keer in m\'n keel, moest even denken aan Alonso die jaren terug in Brazilie tegen die band aanknalde.
Bij mij was het wel even stil hoor in de woonkamer, daar werd echt niet gelachen.
Posts: 10.089
haha nou ik heb me kapot gelachen.. geen 1 seconde leek het erop dat de marshall geraakt zou worden
Posts: 18.535
Ook niet toen die Sauber zowat op twee meter van hem reed en die man nog eens struikelde? Of toen de Renault zijn remmen moest dichtknijpen?
Posts: 11.414
Wat is dat met die Canadese marshalls dat ze steeds op hun bek gaan? Die gast die naar Vettel toe kwam rennen lag ook al meteen plat.
Misschien moeten ze eens wat behoorlijke schoenen kopen. Of minder drinken?
Posts: 10.412
allemaal zuiplappen daar.:P
Posts: 2.418
Ze racen hier maar 2x per jaar, met de Formule 1 en met de Nascars. Het is meer een bijbaantje, dus ze zijn het misschien niet zo gewend om dit te doen. :-)
Posts: 136
Volgens mij stond hij op harde rubbers.Had beter super-soft laten monteren bij pireli.
Graptje.
Posts: 9.925
Volgens mij zag deze man in plaats van een stukje Carbon gewoon een kind liggen en probeerde hij met gevaar voor eigen leven het te redden. Zo ziet het eruit en daardoor vind/vond ik het grappig, zeker gister met vol de adrenline van het kijken in me lijf:-). Deze man zal er echt geen posttraumatische stress stoornis aan over hebben gehouden. Je kunt dingen ook te zwaar maken dan ze in werkelijk zijn.
Posts: 18.535
Val jij maar eens op een nat F1-circuit in de wetenschap dat je in een bocht ligt waar de rijders je niet dadelijk zien. Die man heeft vannacht wel 100x dat scenario in zijn hoofd afgespeeld, wees maar gerust.
Posts: 20
Hij duikt er echt zoals een leeuw op een prooi, wat een kluns!! haha
Posts: 18
toen die marschal naar vettel toe liep en viel lag ik ook strijk, ik vroeg mij echt af wat vettel toen dacht....\" another one bites the dust...\"
Posts: 25
Is het niet verplicht om een helm te dragen voor de marshalls?
Ik dacht veiligheid boven alles...
Posts: 25
Is het niet verplicht voor de marshalls om een helm te dragen?
Ik dacht \'veiligheid boven alles\'.
Posts: 227
Ach jah, iedereen struikelt wel eens, deze alleen op een heel ongelukkig moment.
Posts: 136
@raikkone-fan.
Het was net KING-KONG die de baan opliep.
en juist, niet 1 seconde kwam er iemand in gevaar.
Ik heb 5 x bekeken.
Posts: 305
Hij had duidelijk zijn regenschoenen niet aan.
Posts: 4.951
@Rodawa: \'Bijbaantje\' is een goeie!