Video: Bizar moment tijdens roadshow van Buemi in Japan
- Gepubliceerd op 04 jun 2011 16:41
-
28
- Door: Robin Smeets
Trending nieuws
-
Tijdschema GP Oostenrijk: Zo laat komt Verstappen in actie op Red Bull-Ring
Na een weekend zonder Formule 1 maakt de koningsklasse zich op voor de Grand Prix van Oostenrijk. Op de iconische Red...
22 jun 2026 12:46 -
'Red Bull zet alles op alles en doet Verstappen astronomische aanbieding'
De toekomst van Max Verstappen bij Red Bull Racing blijft de gemoederen bezighouden. In aanloop naar de Grand Prix va...
22 jun 2026 14:09 -
'Williams wil niet wachten op Sainz en Albon: Pérez mogelijk naar Britse renstal'
Williams houdt de ontwikkelingen op de rijdersmarkt nauwlettend in de gaten. De renstal uit Grove zou serieuze intere...
22 jun 2026 15:24 -
Haas geeft Le Mans-winnaar de kans in Oostenrijk
Het team van Haas geeft aankomend weekend in Oostenrijk reservecoureur en Le Mans-winnaar Ryo Hirakawa de kans in de ...
22 jun 2026 14:47 -
Verstappen kan recordjacht voortzetten in Oostenrijk
Max Verstappen geldt niet als de topfavoriet voor de zege op de Red Bull Ring, maar de cijfers zullen hem wel een goe...
22 jun 2026 13:22
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (28)
Login om te reagerenPosts: 631
Volgens mij klopt dat filmpje niet helemaal..
Posts: 1.481
LOL, Buemi heeft een nieuwe naam en auto. Ach, allebei gesponsord door Red Bull. bijna goed!
EDIT: opgelost :)
Posts: 144
Misschien in het vervolg niet meer voor F1-auto springen? tis maar een ideetje.....
Posts: 5.397
Wat een dwaas zeg. Ik vraag me af wat die man in hemelsnaam van plan was?
Posts: 316
Tjah die hoor je ook niet aankomen :P
Gelukkig valt het mee!
Posts: 10.089
zelfmoord poging?? hij springt er wel heel opzichtig voor
Posts: 210
Ach, een race incident;) of moet moet ik zeggen demo incident...
Posts: 2.714
Ze hadden beter hekken kunnen plaatsen.
Posts: 1.481
De FIA heeft hem inmiddels een 5-place grid penalty gegeven. :P
Posts: 2.418
Hee, mijn reactie met de link is weggehaald. Nouja, nu staat ie toch al goed. :P In ieder geval een rare gast, je ziet hem al aan komen lopen.
Of wie weet lag daar een zebrapad en nam hij gewoon voorrang. :)
Posts: 1.434
Waarom moet hij zo naar de kant rijden dat is vragen om ongelukken. Anticiperen met racen.
Posts: 18.535
Ja gek he, welke debiel gaat er nu op een demo van een F1wagen korter bij het publiek rijden, de domoor
Wat een debiele opmerking zeg.
Posts: 2.852
Heb op een andere site een duidelijker filmpje gezien. De man heeft niks. Hij sprong half over de bolide heen maar bleef haken en maakte toen een smak op de grond. Zijn commentaar was dat hij de bolide niet had gezien bij het oversteken. Volgende keer zebrapad?
Posts: 962
Dat hij de bolide niet had gezien tijdens het oversteken??? Hij is op een ****ing roadshow en Buemi geeft een demo. Ik ben wel erg benieuwd hoe die gek normaal oversteekt dan.
Posts: 10.089
moet je voorstellen hoeveel mensen er dan door een F1 auto worden geraakt als ze ook nog eens 7000toeren minder krijgen, dan mist iedereen de start van de race bij Grand Prix\'s.. niemand heeft gehoord dat ze zouden starten
Posts: 2.852
Vanuit dit filmpje is het moeilijker te zien, maar op het filmpje dat ik zag is de man al naar de weg aan het lopen als Buemi nog niet aan komt rijden. Vervolgens kijkt hij pas laat naar links en ziet hij Buemi aankomen. Logische reactie zou zijn om stil te gaan staan, maar het lijkt alsof hij nog snel even voor Buemi wil zijn in een schrikreactie.
Conclusie: F1 is sneller dan mens....
Overigens denk ik niet dat het een zelfmoordpoging was.
Posts: 880
Oké .. als de FIA Hamilton hier zelfs een penalty voor gaat geven, moet ik ook toegeven dat ze hem inderdaad zoeken. :p
[Niet bedoeld als ontketenen van een hele discussie, als je m\'n humor niets vindt, fair enough, maar reageer er dan maar niet op ^^]
On topic, die gozer springt er echt heel duidelijk voor. Vraag me echt af of het een slechtbedachte zelfmoordpoging is. Als Buémi zijnde moet je je toch driewerf de tering schrikken op dat moment.
Posts: 432
Ja ik las ook al dat de FIA Lewis als de \'veroorzakende\' persoon aanwijst.
Haha nee,just joking.
Posts: 54
hier een filmpje van de voorkant gezien:
v.youku.com/v_show/id_XMjczMjA2NDk2.html
Posts: 2.418
Als hij iets verder was gesprongen, had het achterwiel hem zelfs niet geraakt. Dan was hij gewoon op precies het goede moment er overheen gesprongen. :)
Maar dit is duidelijk een raceongeluk, hier hoeven geen stewards naar te kijken. :P
Posts: 11.414
Die man ligt anders wel voor dus dan heeft hij het recht op de racelijn. Hij mag daar gewoon insturen ...
Posts: 533
Het is absoluut geen zelfmoordpoging, als het er eentje was heeft ie zich op het laatst bedacht.
Het is Duidelijk dat ie wil oversteken en hij kijkt nieteens of er iets aan komt, dan komt ie erachter dat een Formule 1 auto best snel is en springt ie om een ongeluk proberen te verkomen.
Posts: 584
Ja zo\'n auto hoor je natuurlijk ook niet aankomen.
Posts: 533
@ pokerface
Tja, als ie bezig was met donuts enz. constant versnellen en afremmen weet je op een gegeven moment eventjes niet meer of ie nou wel of niet aan komt rijden.
Puntje blijft dat ie snel even wil oversteken en behoorlijk faalt.
Posts: 3.091
Als je trommelvliezen beginnen te trillen en je enkel nog ruis hoort weet je toch dat dat ding vlak bij is...
Posts: 175
Zo zie je maar dat elektrische formule 1 auto\'s voor dit soort dingen niet zo\'n goed idee zijn ;)
Posts: 1.653
Hamilton heeft laten weten dat hij van Buemi verwacht had de man meer ruimte te laten om te passeren.
Posts: 3.091
Quote van de steward;
\"You know what, out of 6 demo\'s I\'ve been hit by an F1 car 5 times now... It\'s a joke. It\'s an absolute frickin joke.
These drivers are absolutely frickin ridiculous, just stupid.\"