user icon

Derde seizoen van Netflix-serie 'Drive to Survive' is bijna klaar

  • Gepubliceerd op 11 feb 2021 12:12
  • comments 10
  • Door: Rob Veenstra

De Formule 1-fans moeten nog heel even geduld betrachten voordat het derde seizoen van de serie 'Drive to Survive' op Netflix te zien zal zijn. De productie van het nieuwste seizoen van de serie bevindt zich in de afrondende fase, liet producent Paul Martin via Twitter weten.

'Drive to Survive' biedt de kijker een blikje achter de schermen bij de Formule 1 en de eerste twee seizoenen waren mateloos populair. Het nieuwe seizoen gaat over de door het coronavirus gehinderde jaargang 2020 en alle gebeurtenissen dat jaar. Een exacte verschijningsdatum is nog niet bekend, maar Netflix maakte er de voorgaande jaren gewoonte van om het nieuwe seizoen ergens eind februari of begin maart online te zetten.

Reacties (10)

Login om te reageren
  • steeds net een maandje te laat als je puur vd honger uitgaat die je doorgaans in de maand januari / begin febr voelt.

    • + 2
    • 11 feb 2021 - 12:18
    • Snork

      Posts: 9.824

      Yep, ik ben er nu wel klaar voor om die serie te kijken. Dan nog paar weken wachten op testdagen en dan de eerste race.
      Drive to Survive has a need for speed!

      • + 0
      • 11 feb 2021 - 13:09
    • ik neem aan dat Romain Fireball Grosjean ook een mooi plekje gekregen heeft

      • + 0
      • 11 feb 2021 - 13:18
    • Klopt Pete, ze hebben een hele aflevering voor Romain gereserveerd om het met hem te hebben over z'n kookboeken.

      • + 0
      • 11 feb 2021 - 13:23
    • Drive to Survive is een prima komkommertijd-invuller. Begin maart kan ik al leunen op t feit dat t bijna zover is. Dan heb ik deze netflix serie niet meer nodig om t gapende gat te overbruggen. Ik kijk toch wel daar niet van, maar begin febr was wat mij betreft de beste timing geweest.

      • + 0
      • 11 feb 2021 - 13:28
    • Romain istum pleite, het werd hem te heet onder de voeten, brandende vraag is...waar is tie?

      • + 0
      • 11 feb 2021 - 13:29
    • walteij

      Posts: 1.413

      ik gok dat D2S gewoon weer na de wintertests op Netflix te vinden is.

      • + 0
      • 11 feb 2021 - 13:35
    • Snork

      Posts: 9.824

      De aflevering over Grosjean krijgt als titel: Crêpe Flambée.
      Geen idee waarom. Wat heeft een pannekoek nou met de F1 te maken?

      • + 0
      • 11 feb 2021 - 14:25
  • Poh dit moet toch gewoom vanaf januari week na week een aflevering extra worden gepost... dit bingwatchen is in een dag gedaan en ik heb als groot fan week na week iets nodig om te kijken... ben door de corona stop door vele oude doos races heen...

    • + 0
    • 11 feb 2021 - 15:33
  • Ik ben vooral benieuwd naar de aflevering waar George voor 1 keer in de bolide van Lewis kruipt. Naast de beelden van de nogal chaotische race voor het Merc team, hoop ik ook dat je wat meer te zien krijgt hoe hij zich gaandeweg steeds comfortabeler gaat voelen in de auto (dialogen met zijn engineer, bijvoorbeeld).

    • + 0
    • 11 feb 2021 - 17:42

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar