user icon

Video: Het eerste bezoek van Sebastian Vettel aan Aston Martin

  • Gepubliceerd op 28 jan 2021 08:49
  • comments 23
  • Door: Rob Veenstra

Sebastian Vettel heeft eerder deze week een eerste bezoek aan de fabriek van zijn nieuwe werkgever Aston Martin F1 Team in Silverstone gebracht. De Duitser kreeg een rondleiding door de faciliteit en liet een stoeltje op maat maken. Hij toonde gelijk zijn nieuwe uiterlijk, met een gemillimeterde coup en terugtrekkende haarlijn ziet Vettel er behoorlijk anders uit. De viervoudig wereldkampioen reed de voorbije zes seizoenen voor Ferrari en beproeft vanaf dit jaar zijn geluk bij Aston Martin. Bekijk hier de beelden van zijn eerste kennismaking met zijn nieuwe team.

Reacties (23)

Login om te reageren
  • *Zit klaar om haargrens-reacties te lezen..

    • + 3
    • 28 jan 2021 - 08:50
    • worden enkel wat haarkloverij reacties, denk ik. Ook die zijn niet begrensd ;-)

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 09:10
    • de seatfitting is op en haar na gevild

      • + 1
      • 28 jan 2021 - 09:16
    • Joeppp

      Posts: 3.919

      Het is alsof Arjen Robben F1 gaat rijden.

      • + 2
      • 28 jan 2021 - 09:19
    • Nou ik wilde er al in komen, maar dank voor de aankondiging Zeswieler!
      Die coupe.... ik vind het 3x niets. Hij lijkt ineens 20 jaar ouder.

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 09:27
    • "Hij lijkt ineens 20 jaar ouder"
      Wellicht toont Seb zich heel solidair met zijn nieuwe werkgever en heeft hij zijn nieuwe look afgestemd op die van de gemiddelde Aston Martin rijder...

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 09:34
    • snap er geen jota van, start dan de tondeuse en haal de resterende haren ook weg, een kale kop staat beter dan zo'n landingsbaan bovenop

      • + 3
      • 28 jan 2021 - 09:42
    • Schijnbaar heeft hij zich de haren uit zijn hoofd getrokken van de ergernissen bij Ferrari...

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 10:16
    • Ik ben twee keer zo oud als Seb, maar ik heb drie keer zoveel haar op munne knikker.

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 10:18
    • Die moet gewoon even een weekendje Istanboel boeken!

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 11:35
    • Hij wou z'n naad laten harsen, maar ja, 'n goedkope half blinde Pool ingeschakeld hé.

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 12:06
    • @Maximaal "Schijnbaar heeft hij zich de haren uit zijn hoofd getrokken van de ergernissen bij Ferrari..."

      Er was iemand op Twitter dat een plaatje liet zien van Vettel voor Ferrari en na Ferrari. Dus ja ;)

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 12:27
    • Wtf Seb, roadkill op je hoofd ziet er toch niet vet uit mensch.

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 12:39
    • Het is eigenlijk wel jammer dat hij een helm op moet, want hij oogt van nature vrij aerodynamisch.

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 12:43
    • Nee, jullie zien het verkeerd. Het kapsel is ontworpen door Adrian Newey.

      • + 1
      • 28 jan 2021 - 12:53
    • Zoals een vriend die op jonge leeftijd kaal werd altijd zegt: "Kaal worden is erg, kaal zijn niet".

      Ik ben gelukkig gezegend met een haardos vergelijkbaar met die van Arrivabene, want ik zou kaal worden erg vervelend vinden (*afkloppen*). Heb er ook helemaa geen hoofd voor.

      • + 1
      • 28 jan 2021 - 13:04
    • Kaal of kammen weet je wel dat maakt niet uit iedereen petje af !
      kaal of, kaal of, kaal of kammen mannen

      @RogerZzz,

      heb je je haren ook zo mooi achterover gestyled met een grote klodder vettige wax erin? Net zoals Ari van Bene?
      dat is een beetje gangster style, zo doet Pete z'n haren 's ochtends ook altijd :-)

      • + 1
      • 28 jan 2021 - 15:15
    • Minder grijs, maar net zo slick ;-)

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 16:04
    • Prince Extince! Nu herken ik 'm pas! Heette hij ook geen Peter?

      • + 0
      • 28 jan 2021 - 17:02
    • k.w

      Posts: 670

      Oke dan... Het scheelde geen haar , of hij had stoeltje niet gehad dit jaar. goed zo .. ;)

      • + 0
      • 29 jan 2021 - 10:06
  • Hij heeft véél te lang in 'n te klein bedje gelegen.

    • + 0
    • 28 jan 2021 - 10:20
  • Dat krijg je er van als je gaat trouwen

    • + 0
    • 28 jan 2021 - 11:24
  • WouterP

    Posts: 69

    Misschien al een hint dat ie het bij Aston Martin geen haar beter gaat doen?

    • + 0
    • 28 jan 2021 - 22:06

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar