user icon

Video: Luister mee! George weet niet hoe hij de motor van de W11 af moet zetten!

  • Gepubliceerd op 05 dec 2020 20:30
  • comments 25
  • Door: Bo Brautigam

Na de kwalificatie wist George Russell niet hoe hij de motor van de W11 moest af zetten. Niet geheel onbegrijpelijk, dit is immers pas de tweede dag dat hij deze auto bestuurt. Luister hieronder mee naar hoe blij George was na het behalen van P2.

Reacties (25)

Login om te reageren
  • Ach. Elke baviaan zet dit ding op de eerste rij. Ik vind het al een ongekende wereld prestatie dat Max dat ding af en toe op 2 zet. Het is een lachertje. Die gast is een Senna en Schumi in 1. Maar zet even een lulletje in die Mercedes(oke ik overdrijf) en die rijd gelijk sneller.

    Senna draait zich om.

    • + 1
    • 5 dec 2020 - 20:39
    • Een lulletje? Russel bleek in de F2 al een enorm talent en was daarin beter dan bijvoorbeeld Norris. Je volgt geen F2 blijkbaar?

      • + 9
      • 5 dec 2020 - 21:51
    • Je schrijft deze onzin zo vaak Roy je het zelf gaat geloven.

      • + 8
      • 5 dec 2020 - 22:19
    • Zet maar eerst eens een formule 1 waardige teamgenoot naast Max. Dan praten we dan verder.

      • + 10
      • 5 dec 2020 - 22:19
    • Ik vind dit een denigrerende opmerking. Een Baviaan heeft volgens mij een hoger IQ dan vele van uw reacties.

      • + 7
      • 5 dec 2020 - 23:29
    • ik moet Roy toch gelijk geven.

      Russell is misschien een groot talent, maar om in een paar dagen tijd Bottas te evenaren in een totaal andere auto dan de williams?

      die W11 is zo ongelovelijk goed dat het echt niet uitmaakt wie je er met een superlicentie achter het stuur zet.

      overmacht van Mercedes wederom aangetoond.

      je bent een heel seizoen gewend om eerder te remmen, langzamer door bochten te gaan, later op het gas om dan even snel om te schakelen is erg rap

      • + 3
      • 6 dec 2020 - 01:52
    • Ach sodemieter op @royalere je bent nog erger dan vputten

      • + 0
      • 6 dec 2020 - 01:55
    • PKracing

      Posts: 812

      Sluit mij er bij aan! Wat Max al eerder aangaf is 80% van het veld podiumkandidaat al hij rijdt in de W11.

      Niets te nadelen van Hamilton aangezien het een prestatie blijft om dit 7 jaar x op x te doen. Maar die Merc helpt wel een heeeeel groot handje. Op één of andere manier vind ik het wel geflatteerd.

      En blijf er bij dat ze bij Merc ook laf zijn door geen motoren te leveren. Ja wij houden van racen.... Ik hoop van de ene kant dat ze geduchte concurrentie krijgen van RP al dan niet met Newey.

      • + 2
      • 6 dec 2020 - 04:01
    • Vade

      Posts: 1.077

      Roy verwoord het natuurlijk erg slecht, maar het punt wat hij maakt klopt wel.

      F1Fan1993, Ricciardo vergeten? En dan geen scoreboordjournalistiek erbij gaan pakken, maar gewoon het echt echte verhaal.

      • + 2
      • 6 dec 2020 - 07:08
    • @vade

      Niet alleen Ricardo ook Sainz vergeten.

      • + 2
      • 6 dec 2020 - 08:27
    • Vade

      Posts: 1.077

      Ohja, natuurlijk! :)

      Achja, hij krijgt er ook nog 9 plusjes voor, dus er zijn meer mensen die blijkbaar dingen vergeten wanneer het ze uitkomt.

      • + 1
      • 6 dec 2020 - 09:34
  • Type ik net een heel verhaal in komt het er niet doorheen. Lang verhaal kort: Elke idi&&&t zet dit ding op de eerste rij.

    • + 0
    • 5 dec 2020 - 20:40
    • Is misschien omdat je hetzelfde verhaal weer eens schrijft en het weer nergens op slaat. Russell heeft gewoon een heel goede kwalificatie gereden.

      Ter vergelijk; Verstappen was 4 tienden langzamer dan Ricciardo in zijn eerste kwalificatie. Er vanuit gaande dat Ricciardo een klein beetje beter is dan Bottas, heeft Russel een geweldige zaak gedaan en dat met een wagen die niet eens op zijn maat gemaakt is, met schoenen van een maat te klein.

      • + 11
      • 5 dec 2020 - 21:06
    • Verstappen was net 17. Oh ja en die won gelijk.

      • + 1
      • 5 dec 2020 - 21:10
    • Beetle

      Posts: 1.590

      Won verstappen gelijk?
      Wat jij rookt wil ik ook wel eens proberen

      • + 8
      • 5 dec 2020 - 21:13
    • spanje 2016 vriend. Toen was hij de jongste allertijden. Toen zat er ook nog een beetje cometitie in die taxies.

      • + 1
      • 5 dec 2020 - 21:24
    • "Verstappen was net 17. Oh ja en die won gelijk."

      Verstappen had 23 races op zijn naam, Russell 36, zo groot is dat verschil dus niet. Leeftijd doet daarin niets ter zake, hoe graag je dat ook wil. (En als je dan toch iets daarover wil schrijven, zorg dan dat je feiten correct zijn, Verstappen was 18 en werd 4 maanden later 19.) Russell is ook nog maar 22 hoor.

      En ohja, de race moet nog gereden worden, wie weet wint Russel ook gelijk.

      • + 5
      • 5 dec 2020 - 21:25
    • Beetle

      Posts: 1.590

      Ruth, laat hem toch. Hij heeft totaal geen kijk, verstand of enig benul over de f1

      • + 7
      • 5 dec 2020 - 21:33
    • @Roy volgens mij reden die überdominante taxi's elkaar uit de race in Spanje 2016, anders had er toen voor Max ook niet meer dan een 3e plek ingezeten.

      • + 11
      • 5 dec 2020 - 21:42
    • Verstappen zat er toen 4 tiende achter, later versloeg ie Ricciardo met gemiddeld wel zo'n 2 tiende denk ik. Als je Spanje 2016 als voorbeeld neemt en doorrekend dan zou Russell op termijn dus zo maar een halve seconde sneller kunnen zijn dan Bottas. Maar waarom zouden we dat doen, waarom halen we uberhaupt 2016 erbij? Die Red Bull was natuurlijk ook geenzins te vergelijken met deze op rails rijdende Mercedes.

      • + 2
      • 5 dec 2020 - 22:11
    • Max won gelijk en was jong.

      Klopt, had alleen twee Mercedessen voor hem nodig die elkaar eraf reden.
      Daarna prima uit gereden.

      Russel rijdt bij mijn geweldige team maar met iets mindere auto’s zeg maar.

      Vergelijk wat je niet kan maken. Maar ach, alles wat Max doet wordt toch goed gepraat. Zonde, beetje de realiteit kwijt

      • + 5
      • 5 dec 2020 - 22:21
    • Wat Russel doet is meer dan netjes, einde seizoen een team binnenkomen, die volledig is ingespeeld op een anderen rijder, anderen manieren van werken, een wagen die heel anders is en dan dicht erop zetten.

      Dat is gewoon meer dan netjes. Er zit namelijk nog wat druk op in de beste auto rijden. Als je namelijk in de beste auto rijd dan moet je de snelste zijn etc. Dan word dan van je verwacht want aan de wagen kan het niet liggen.

      • + 2
      • 5 dec 2020 - 22:58
    • Vade

      Posts: 1.077

      Max en Russel moeten ook helemaal niet vergeleken worden. Kan immers niet. We kunnen enkel constateren dat Russel meteen snel was in deze auto en dat hij het uitstekend heeft gedaan. Het geeft tegelijkertijd ook aan dat Hamilton zijn titels met de Mercedes minder waarde hebben dan zijn andere titels(al hadden we daar Russel niet voor nodig, was sowieso wel al bekend).

      En dan kunnen al fanboys wel iets anders gaan roepen, maar het is gewoon zo.

      • + 1
      • 6 dec 2020 - 07:13
  • grappig, hij gaat al helemaal mee in de underdog filosofie van Mercedes; 'na VT3 dacht ik dat ik er in Q1 uit zou gaan'.
    Is dit trouwens wel Bono op de radio? (P)2 for U ?

    • + 0
    • 5 dec 2020 - 20:52
  • Bo Brautigam, als jij een video van Streamable plaatst, kan ik 'm wél afspelen, maar als Brick er één plaatst kan ik 'm niet afspelen. Heb dit al vaker aangegeven.
    Misschien kun je Brick vertellen hoe jij zo'n video plaatst. Hij schijnt het op een andere manier te doen, zodat meerdere mensen de video niet kunnen bekijken.

    • + 1
    • 5 dec 2020 - 20:56

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Williams
  • Punten 19
  • Podiums 3
  • Grand Prix 93
  • Land GB
  • Geb. datum 15 feb 1998 (23)
  • Geb. plaats King's Lynn, GB
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,85 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar