Video: Ho-Pin Tung crasht hard tijdens Indy-kwalificatie
- Gepubliceerd op 21 mei 2011 19:57
-
20
- Door: Robin Smeets
Tung werd na zijn crash afgevoerd naar het medisch centrum, maar op het eerste oog heeft hij geen verwondingen opgelopen. Mocht het team zijn bolide gerepareerd krijgen, zal hij morgen een nieuwe kans krijgen om zich te kwalificeren. Hoger dan de 25e positie kan hij dan echter niet meer komen.
Trending nieuws
-
'Red Bull zet alles op alles en doet Verstappen astronomische aanbieding'
De toekomst van Max Verstappen bij Red Bull Racing blijft de gemoederen bezighouden. In aanloop naar de Grand Prix va...
22 jun 2026 14:09 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
'Williams wil niet wachten op Sainz en Albon: Pérez mogelijk naar Britse renstal'
Williams houdt de ontwikkelingen op de rijdersmarkt nauwlettend in de gaten. De renstal uit Grove zou serieuze intere...
22 jun 2026 15:24 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Haas geeft Le Mans-winnaar de kans in Oostenrijk
Het team van Haas geeft aankomend weekend in Oostenrijk reservecoureur en Le Mans-winnaar Ryo Hirakawa de kans in de ...
22 jun 2026 14:47
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (20)
Login om te reagerenPosts: 7.177
gotta hurt! p.s zo te zien hebben ze respect daaro voor hem dus zit hij wel goed daar denk
Posts: 3.471
Haha, wat een aanfluiting... En die dacht nog wel het stoeltje van Petrov te krijgen in de winter...
Posts: 2.418
Aan de gemiddelde snelheid te zien reed hij anders best sterk hoor. Hij doet het tot nu toe niet slecht daar zo te zien.
Posts: 658
Op top-niveau ovals rijden doe je niet zo 1, 2, 3 vraag dat Doornbos maar.
Posts: 1.503
Wat is dit nu weer voor een vage opmerking?
1. Deze crash heeft niks met zijn kwaliteit te maken, is de schuld van de wind, vraag andere rijders maar.
2. Als deze crash niet was gebeurt, had ie rond de 20e plek gezeten (als ik het goed heb), en dat is helemaal niet slecht voor de 1e keer meedoen in een serie.
Ik vind het echt een hopeloze opmerking die zonder verstand is getypt...
Posts: 3.471
Raymond van Barneveld (darter) geeft ook altijd iets anders de schuld als ie niet wint. Dan weer het rumour in de zaal, dan weer te moe van het reizen, dan weer de wind van de airco waardoor zijn pijlen net niet in de triples vliegen... Allemaal kletskoek! Nu ook dit weer, want ik heb van Tung nooit een hoge pet opgehad.
Posts: 866
Tung heeft van u ook zeker geen hoge pet op.......en hij is zeker niet de enige zo te zien
Posts: 428
Verschil hier is alleen dat er een aanwijsbare reden is voor wat er hier gebeurd en Ho-Pin Tung daar gewoon niets aan kan doen.
Posts: 696
Man,
Wat een onvoorstelbaar domme opmerking typ jij hier! Nee, jij hebt niet eens 10% van Tung\'s ervaring met race-auto\'s o.i.d.!
Heb jij überhaupt FF1800 gereden? Of 100 cc karts? Volvo 360 (Geen Modena) Cup?!
Nee, stoere teksten typen vanachter je pc...zo triest! Iedereen die de autosport ook maar een beetje volgt, weet dat een oval totaal iets anders is dan een cicuit (roadcourse in de VS).
Enne, Raymond van Barneveld staat er juist bekend om zeer kritisch naar zichzelf te kijken. Dus je kletst maar wat.
Ga maar weer voetbal kijken!
Posts: 414
\"Nee, stoere teksten typen vanachter je pc...zo triest!\"
Oei, pas maar op! Voordat je het weet wordt je beschuldigt van bedreiging (Felix uit Groningen)en krijg je het advies om maar een dokter op te zoeken en wordt er gezegd dat je jezelf kapot maakt met f1 als je zulk soort dingen zegt (DRF).
Ik ben het overigens voor 100% met je eens Frankypankyv8.
Posts: 2.263
T zit je diep he dat je billenmattie van je de benen heeft genomen nu g holten?
Posts: 363
@Dominic uit Hoofddorp
Dat dacht ik ook al ja. Het is wel lekker rustig nu :)
Posts: 414
M\'n billenmattie? Waar slaat dat nou weer op? Zoals ik al vaker heb geschreven zitten er hier een paar hele grote hypocrieten. Altijd op Mika \'zeiken\' dat hij persoonlijk wordt, maar ondertussen zelfs niets anders doen, dat toont de reactie van Dominic nu weer eens mooi aan.
Bovendien vind ik de manier waarop die Felix uit Groningen te werk misselijkmakend! Eerst stelt hij Mika een vraag wat hij met \'iets\' bedoeld, en vervolgens gaat hij nog voordat hij antwoord heeft, met berichtjes richting redactie Mika beschuldigen van bedreiging, terwijl datgene wat Mika zei wat mij betreft helemaal niet schokkend was ofzo, die opmerking vind je dagelijks terug op de vele fora op internet!
Het grappige is dat ik het meestal niet eens eens was Mika4ever, maar ik vind dat sommige hier waaronder Dominic uit Hoofddorp geen recht van spreken hebben omdat zoals eerder gezegd zij precies hetzelfde doen.
Posts: 39
helemaal mee eens hij deed het helemaal niet slecht en die crash was niet zijn schuld
Posts: 3.471
Wel gaaf om te zien dat zo\'n auto dan echt helemaal in puin ligt als ze die muur raken... Zuur voor Tung, en hoor ook eens hoe die commentators het jammer vinden voor Tung...
Posts: 305
Medisch centrum? Zo hard was hij toch ook niet? Oké hij was achterstevoren de muur in. Heb F1 coureurs er wel eens net zo hard af zien gaan en niks aan het handje....
Posts: 696
Zo\'n betonnen muur is iets anders, dan een bandenstapel in combinatie met vangrails.
En ook F1-coureurs worden langs een medisch centrum gestuurd na een flinke crash, hoor! Bijv. Webber vorig jaar na zijn crash in Valencia.
Je bekijkt de boel dus best selectief!
Posts: 15.285
Best een harde klapper ja... Jammer voor Tung, hij kon er ook niets aan doen dat is wel duidelijk. Hopelijk krijgt hij vandaag nog een kansje om toch nog te racen volgende week. Ik gun het hem wel!
Posts: 4
misschien een rare opmerking; maar gaat ie met zijn linker voorband niet op de markering? (vooral te zien bij 1.30) waardoor ie uitbreekt.
Posts: 380
daar zat ik ook al op te letten. ik meen me toch hetzelfde te zien. als je dan op die belijning net een beetje grip verliest op het achterwiel ga je ook zo de rondte in... miss dat de wind niet de enige factor was...