user icon
user icon

Video: Charles Leclerc en Sebastian Vettel balen na niet halen Q3

  • Gepubliceerd op 29 aug 2020 15:52
  • comments 16
  • Door: Brick van Boxtel

Sebastian Vettel en Charles Leclerc konden de derde kwalificatiesessie niet halen. De twee Ferrari-coureurs waren met hun bolides niet snel genoeg. Het gaat al een tijdje minder bij de Scuderia en dat is ook te horen op de radio.

 

Reacties (16)

Login om te reageren
  • Gp2 engine.

    • + 0
    • 29 aug 2020 - 16:05
  • Met zo'n tractor onder je kont kan je ook niet hooibalen.

    • + 0
    • 29 aug 2020 - 16:10
  • marcio

    Posts: 2.387

    Wat een aanfluiting zeg! Ongehoord en onbegrijpelijk dat de teambaas en alle verantwoordelijken nog niet ontslagen zijn. Dit is Ferrari onwaardig😝🤤😠😡

    • + 0
    • 29 aug 2020 - 16:11
    • James

      Posts: 1.650

      Wat moeten ze doen? Binotto ook nog naar Mercedes laten gaan, zoals al de rest?

      • + 0
      • 29 aug 2020 - 16:19
  • kom naar ´huis´ seb.

    • + 0
    • 29 aug 2020 - 16:11
    • Ja en dan ? 1 a hooguit 2 tienden per ronden sneller dan Albon is Red Bull ook niet mee geholpen , dat weet Marko ook heel goed . vandaar dat hij er ook niet echt zwaar om staat te springen om alles helemaal om te gooien .

      • + 2
      • 29 aug 2020 - 16:36
  • Snork

    Posts: 8.488

    Dramatisch...

    • + 0
    • 29 aug 2020 - 16:28
    • Yup. Maar ja, wat moet ik er van zeggen....je bent een Ferrari fan of je bent het niet. Dus ik moet er maar mee leven. Ze komen er wel weer bovenop, dat doen ze altijd.

      • + 2
      • 29 aug 2020 - 16:31
    • @Cherokee

      Het enige wat ik niet snap is dat Binotto zijn fiat aan dit motorengedoe vorig jaar heeft gegeven en nu nog stevig in het zadel zit terwijl hij een van de hoofdverantwoordelijken is van heel deze malaise nu .

      En volgens de de Ferrari directeur komt er men pas na het volgende seizoen weer zicht op verbetering .

      • + 0
      • 29 aug 2020 - 16:40
    • Joeppp

      Posts: 3.132

      Ach, Mclaren heeft dit ook gehad, zelfs erger en die zijn ook weer terug gekomen. Het nadeel bij Ferrari is alleen dat dit komt door, laat ik het populistisch zeggen, vals spelen. Hierdoor is de sympathie weg en worden ze keihard uitgelachen.

      • + 0
      • 29 aug 2020 - 16:56
    • f(1)orum

      Posts: 106

      M@ximumoverdrive: "zijn FIAT aan dit motorengedoe heeft gegeven"; ah nou snap ik ineens waarom die scharlakenrode bolides niet meer vooruit te branden zijn.. (geintje).
      Ik snap inderdaad die uitspraak van de Ferrari directeur niet; is niet bepaald stimulerend voor al de Ferrari medewerkers

      • + 0
      • 29 aug 2020 - 17:37
  • mario

    Posts: 6.701

    Niemand "kan" het meer bij Ferrari..... De coureurs maker d'r een potje van en dan nog maar niet te spreken over het team en de mensen in de fabriek..... Misschien hadden ze niet moeten valsspelen, dan hadden ze nu misschien wel lekker meegedaan..... Boontje komt om z'n loontje...

    • + 1
    • 29 aug 2020 - 16:36
    • marcio

      Posts: 2.387

      Huh!? Maken beide coureurs er een potje van!? Daar klopt volgens mij niets van!!!

      • + 0
      • 29 aug 2020 - 16:58
    • mario

      Posts: 6.701

      Nou, vandaag konden ze er volgens mij niet zoveel aan doen..... Maar de laatste jaren bij Vettel en vorig jaar bij Leclerc zag je toch ook heel veel domme fouten..... Ik tel alles bij elkaar op.....

      • + 0
      • 29 aug 2020 - 17:21
  • Nog ff en ze halen Q2 niet eens meer.. Echt een schande hoe het nu gaat bij Ferrari..

    Maar de reden weten we (en wil de FIA niet openbaar maken)..

    • + 0
    • 29 aug 2020 - 17:00
    • Maar de reden weten we? ... Waarheid is voor mij nog steeds gebaseerd op feiten, niet op gissingen.. (of een uitspraak van één of andere keyboardoloog waar je jezelf perfect in kunt vinden) Dat dit een schande is voor zo'n merk, ben ik het perfect met je eens!

      • + 0
      • 30 aug 2020 - 09:40

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar