Liuzzi tevreden: "De 107 procent moet geen problemen meer vormen"
- Gepubliceerd op 16 apr 2011 12:19
-
12
- Door: Robin Smeets
"We hadden een goede dag", vertelde Liuzzi. "We hadden meer kunnen bereiken met de tweede set zachte banden, maar die zorgden juist voor wat onderstuur. We hebben het gat richting Virgin bijna helemaal dicht gereden en dat is erg positief, zeker als je bedenkt dat we nog niet alle updates voor de kwalificatie op de auto hadden zitten."
"We hebben nu laten zien dat we zowel op de harde als zachte band competitief kunnen zijn, dus ik denk dat de 107 procent niet meer voor problemen gaat zorgen. We moeten onze auto echter door blijven ontwikkelen en proberen onze concurrenten in te halen."
Trending nieuws
-
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (12)
Login om te reagerenPosts: 3.471
Hij blaast wel erg hoog van de toren de laatste tijd... Nu nog waarmaken kerel!
Posts: 2.418
Dat waarmaken doet hij al. Ze zitten inderdaad ruim binnen de 107% en ze komen dichter bij Virgin. Dat is waar hij het over heeft en dat klopt ook gewoon. :)
Posts: 164
toch presteren ze nu al meer dan ik na melbourne van ze had verwacht en dit zonder te testen.Ben wel bang dat dit meer over virgin zegt dan over HRT
Posts: 1.265
Als je 1,7 seconden binnen de 107% regel zit dan spreekt hij toch gewoon de waarheid? Ik mag dit team ook niet, maar ik ga ze ook weer niet afkraken als ze gewoon netjes \"normale\" (voor hun doen dan) tijden neerzetten.
Posts: 5.792
Inderdaad we hebben het nog steeds over de Q 1 .Maar het ligt meer aan de topteams dat ze mee doen dan aan hun zelf als je ziet wat de tijden zijn in de laatste Q
Posts: 12.432
107% is inderdaad gered. Waar ik mij veel meer zorgen om maak is dat ze gewoon 6,5 seconde langzamer zijn en op zijn minst 0,5 seconde dan Virgin...dat blijf ik voor beide teams echt stuitend vinden. Wanneer je een vertaal slag zou maken naar andere sporten degradeer je gewoon aan het eind van seizoen.
Posts: 5
Dutch, als ze in de eredivisie 7% minder punten dan de nummer 1 zouden hebben, staan ze nog gewoon 4e ;-)
Posts: 19.803
Neeeeeeeeé niet weer! Altijd die mensen die voetbal met F1 gaan vergelijken. Niet doen gewoon, zijn 2 totaal verschillende sporten. Hebben echt niets met elkaar te maken en er zijn amper overeenkomsten.
Posts: 2.418
Haha ja, gaat een beetje lastig. Dan maken we van de GP2 de Jupiler League en van de F1 de Eredivisie. Het team dat laatste eindigt degradeert sowieso naar de GP2 enz... nee, dat wordt em niet. :P
Posts: 11.414
Het gat naar (de snelste) Virgin is nog steeds een seconde. Dat is dus nog even groot.
Vorig seizoen zaten ze in China 1,9s van de pole af. Nu nog \"maar\" 1,7. Nog 9 seizoenen te gaan en ze pakken pole ...
In 2010 vielen ze overigens later in het seizoen ook een paar keer buiten de 107% regel. In Spa en Hongarije.
Posts: 164
toen hadden ze tonio en narain nog niet
Posts: 5.792
Geweldig gereden met die sloper