user icon

Video: Daniel Ricciardo neemt Max Verstappen met humoristische vergelijking goed te grazen

  • Gepubliceerd op 09 nov 2019 09:59
  • comments 24
  • Door: Brick van Boxtel

Max Verstappen en Daniel Riccardo waren teamgenoten bij Red Bull Racing, maar dit seizoen zit Ricciardo bij Renault in de bolide. Max Verstappen heeft een goede band met zijn collega, maar heeft ook sobere tijden meegemaakt bij Red Bull waar het even niet goed ging tussen die twee. Daniel Ricciardo haalde even dit grapje uit bij zijn concurrent. 

Reacties (24)

Login om te reageren
  • OT. Sinds gisteren kan ik mijn notificaties niet meer verwijderen.
    Het prullenbakje is verdwenen.
    Hebben meerdere mensen hier last van?

    • + 3
    • 9 nov 2019 - 10:34
    • @Pietje Bell: ja, ik heb hetzelfde probleem.

      • + 1
      • 9 nov 2019 - 11:38
    • Geen idee, sinds er de vingerafdruk van de privacy instellingen voor staat kan ik sowieso geen notificaties meer openen.

      • + 0
      • 9 nov 2019 - 12:32
    • Kan iemand mij uitleggen waar dat belletje met getal erin betekend ? Kan er niets mee, erop klikken doet niets maar dat getal veranderd elke keer, ik snap em niet.
      Hopelijk kan iemand het even uitleggen, alvast bedankt.

      • + 1
      • 9 nov 2019 - 13:16
    • @Hennie, als er een nieuw bericht staat onder een reactie van jou,
      komt daar een 1 in te staan. Als je dan op dat belletje klikt, zie je
      van wie dat is.
      Dat zou je dan moeten kunnen verwijderen met het prullenbakje
      aan te klikken, maar die is foetsie.

      • + 2
      • 9 nov 2019 - 13:28
    • Pietje Bell :
      Bedankt voor je uitleg, maar zoals ik al schreef gebeurd er helemaal niets als ik met de muis pijltje erop ga staan en niets doe, maar ook als ik erop klik doet ie niets.

      • + 0
      • 9 nov 2019 - 13:43
    • ThisGuy

      Posts: 601

      Notificaties werkt bij mij soms, nu even niet. Ik denk zo dat iedereen daar last van heeft.
      Ter geruststelling: Het ligt dus niet aan jou, hennie

      • + 0
      • 9 nov 2019 - 14:41
    • De vingerafdruk wordt verwijderd van die positie, en het prullenbak probleem hebben we opgenomen dus gaan we ook naar kijken!

      • + 2
      • 9 nov 2019 - 15:10
    • Willen jullie (gptoday.net) dan ook gelijk kijken naar het problemen voor de iPad?
      Op PC kan ik de notificaties gewoon aanklikken, maar op de iPad is dit niet mogelijk. (Ja ik heb de laatste updates)

      • + 0
      • 9 nov 2019 - 20:45
    • @billgates307 gaan we meenemen. Zodra je merkt dat het op de PC weer werkt, check het even op de ipad als je wilt en laat ons weten of het is verholpen! Dank kunnen we elkaar helpen ;-)

      • + 1
      • 9 nov 2019 - 23:11
    • En de cookie alerts die bij iedere handeling verschijnen?

      • + 1
      • 10 nov 2019 - 20:25
    • Of de reacties die pas uren later verschijnen waardoor de discussies en gesprekken niet lopen?

      • + 1
      • 10 nov 2019 - 20:26
    • En het filter waar menig reactie in blijft hangen?

      En de ongelofelijk lange lijst "trending nieuws" onder ieder artikel?

      • + 1
      • 10 nov 2019 - 20:27
    • En het ontbreken van enige vorm van reactie bij gebruik van het contact formulier om jullie van deze gebreken op de hoogte te brengen?

      • + 1
      • 10 nov 2019 - 20:29
    • Er is nog steeds geen verschil merkbaar bij de notificaties.
      Jullie (gptoday) zijn er dus nog mee bezig?

      • + 1
      • 11 nov 2019 - 10:45
  • Een snippet waarheid over Leclerc 'he is vulnerable to peer pressure'. Dat is wat Charles moet leren mee omgaan als hij Max wil verslaan.

    • + 1
    • 9 nov 2019 - 10:49
  • 33MV

    Posts: 104

    To be honest, ik vind het meer en meer twijfelachtig dat Ricf zijn bekendheid ontleent aan de grappen met en nu vooral over Max. Het opzichtig geslijm met Leclerc geeft ook weer aan dat hij niet de non nonsens Aussie is, maar een berekenende linkmichel.

    • + 1
    • 9 nov 2019 - 13:49
    • Ric wil er zo goed mogelijk opstaan bij Ferrari voor 2021, en ik hoop voor hem dat hij daar gaat rijden.

      • + 2
      • 9 nov 2019 - 14:28
    • Slim van Ric. Doettie goed. Misschien wel toekomstig teammaat van Leclerc.

      • + 1
      • 9 nov 2019 - 14:32
    • ThisGuy

      Posts: 601

      Regeren is vooruit zien...

      • + 1
      • 9 nov 2019 - 14:44
    • ''regeren is...blablablabla''

      Slijmen, Noem het beesie gewoon bij zijn naam.

      • + 1
      • 9 nov 2019 - 17:13
    • Nooit gedaan Roy?
      Aardig doen tegen iemand om er een voordeel uit te halen?

      • + 0
      • 9 nov 2019 - 19:28
    • Nee.

      • + 1
      • 10 nov 2019 - 15:22

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.344
  • Podiums 50
  • Grand Prix 129
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar