Weerupdate Melbourne: 60% kans op regen voor vrijdag en zaterdag
- Gepubliceerd op 24 maa 2011 18:26
-
22
- Door: Robin Smeets
Voor zowel vrijdag als zaterdag is de regenkans gesteld op 60%. Vrijdagochtend is de kans op regen het grootst, 's middags tijdens de tweede vrije training zal het waarschijnlijk droog en bewolkt zijn. Zaterdagochtend wordt er meer regen voorspelt, maar ook dan zal het in de middag en avond droog zijn.
Als komende zondag de eerste Grand Prix van het nieuwe Formule 1-seizoen van start gaat schijnt waarschijnlijk de zon. Zondag is er een kans van 25% op regen, maar vooral de middag zal zonnig verlopen.
Trending nieuws
-
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (22)
Login om te reagerenPosts: 1.503
Ben ik de enigste hier die gek wordt van de spanning, ik kan echt niet meer wachten!
Posts: 38
Nee je bent niet de enige:)Nog een paar uurtjes haha.
Posts: 4.499
Zaterdag blijft droog, zegt men in Australië...
Posts: 336
Dit gaat een knotsgekke openingsrace worden!
Regen halverwege de kwalificatie vind ik prima :D
En zondag mag het ook heel afwisselend zijn.
Posts: 866
ik hoop dat Jérôme wat leuks kan laten zien en wil hem succes wensen.
Verwacht er niet te veel van maar het zou zo leuk zijn.
Over ongeveer 7 uurtjes begint het al, kien dat het weer beginnen gaat.
Ben er naar benieuwd wat een wat hogere asphalt temp. met de Pirelli\'s gaat doen.
Posts: 10.412
morgen vroeg de vrije training maar kijken dan.
Posts: 866
Half 3 zitten we er klaar voor... hoop dat de stream meewerkt
Posts: 17
Ik kan ook niet meer wachten! Hoop dat Schumi wat moois kan laten zien, al verwacht ik er niet te veel van. Top 5/6 zou mooi zijn.
Posts: 5.397
Hoe dichterbij het komt, des te spannender het wordt en des te langer het wachten duurt. Lekker vroeg slapen morgen en zaterdag want slapen is als tijdreizen. I\'ll be going back to the future.
Posts: 1.265
Melbourne heeft geen regen nodig om een goede race te produceren. Om eerlijk te zijn wil ik liever een droog weekend. Gewoon om te zien wat voor effect de nieuwe regels hebben.
Posts: 9.176
En om meteen te zien waar iedereen staat.
Posts: 439
woops verkeerde pagina
Posts: 975
Nou ik kan niet meer wachten op de free practice sessie van nacht. Hoop dat schumi en perez het goed gaan doen.
Posts: 276
Iemand die toevallig weet waar FP1 te volgen is op internet (link)?
Posts: 276
Thank you!
Posts: 866
eplsite puntkom
Posts: 10.412
ja morgen vroeg het bed uit voor de training.
Posts: 67
Blijven er hier mensen wakker om de training te volgen? Ik wil wel, maar morgen is er school en maandag examen. Wat doen jullie? En waar zou ik die trainingen live kunnen volgen?
Posts: 10.412
ik wel wil hrt zijn meters zien maken.
Posts: 67
Zal ook wakker blijven , heb er zin in!
Posts: 18.535
Ik zou echt graag wakker blijven, helaas moet ik morgen lesgeven, dus dat zit er niet in, ach, het is maar een training denk ik dan ;)
Posts: 49
Ha ha als de voorspellingen uitkomen weten we morgen nog steeds niet welke auto de beste is....