user icon

Eerste foto's shakedown Sauber C30

  • Gepubliceerd op 31 jan 2011 14:02
  • comments 15
  • Door: Danny Sosef
De eerste foto's van de shakedown van de Sauber C30 staan online. Kamui Kobayashi reed zonder problemen de pitbox uit om exact 13:40 uur. Na de installatieronde, die op goede snelheid werd volbracht, keerde de Japanner terug naar zijn team.

Vanmiddag zal Sauber verder testen, onder het motto 'filmdag'. Als het mogelijk is zullen we de tijden publiceren.
Foto's Valencia, voorbereidingen 30-31 januari 2011

Reacties (15)

Login om te reageren
  • erik1

    Posts: 248

    Een heerlijk ouderwets uitziende bak, doet me om de een of andere reden terugdenken aan de jaren \'90 :)

    • + 0
    • 31 jan 2011 - 14:09
    • Ik vind vooral de neus van deze auto echt heel mooi. Doet me helemaal terugdenken aan de Ferrari uit 2000, ziet er gewoon agressief uit. De livery vind ik echter veel minder.

      • + 0
      • 31 jan 2011 - 14:32
    • AirJan

      Posts: 1.210

      Ik vind niks mis met de livery. Het past prima bij Sauber. Gewoon no-nonsense. Het gaat om de snelheid van de auto, niet om de show eromheen.

      • + 0
      • 31 jan 2011 - 14:41
    • een bak? wat is dat?

      • + 0
      • 31 jan 2011 - 19:20
    • erik1

      Posts: 248

      het woord \'bak\' wordt weleens gebruikt om een auto mee aan te duiden.

      • + 0
      • 31 jan 2011 - 23:56
  • Toch blijven ik die velgen van de Sauber lelijk vinden.

    • + 0
    • 31 jan 2011 - 14:12
  • Nijhuis

    Posts: 653

    Vind het erg mooi, die rode accenten op de bijna helemaal witte auto. :)

    • + 0
    • 31 jan 2011 - 14:28
  • Gelukkig is de trend nu ook om die foeilelijke haaievinnen achterwege te laten. Goede ontwikkeling!

    • + 0
    • 31 jan 2011 - 15:08
  • De livery is vleesch noch visch... Duidelijk dat Sauber dat niet belangrijk vindt. en das warom hij er nineties uitziet. Een willekeur van stickers overal op geplakt zoals dat destijds ging.
    als het wit lichtblauw van Telmex was, was het al veel beter, of meer rood. Dat wit en grijs lijkt nog over van BMW.

    • + 0
    • 31 jan 2011 - 16:27
  • MrOrange

    Posts: 193

    Waar kan ik morgen de test sesies volgen? live stream?

    Vorig jaar kon ik die ook ergens volgen. Hoop dat iemand een oplossing heeft voor me..

    • + 0
    • 31 jan 2011 - 16:53
  • gerrit01

    Posts: 16

    Velgen zijn echt wel mooi, is eens wat anders. Livery vind ik goedkoop. Hij had best een beetje de \"look\" van vorig jaar eruit kunnen halen. Die was al een overblijfsel van BMW.

    Op dit moment vind ik de Renault echt nog de mooiste.

    • + 0
    • 31 jan 2011 - 18:34
    • Die velgen hebben ze inmiddels al een aantal jaartjes.

      • + 0
      • 31 jan 2011 - 19:22
  • Wat me opvalt is dat de voorvleugel enorm lijkt door te buigen. Het trucje van Red Bull achterhaalt?

    • + 0
    • 31 jan 2011 - 19:09
    • Tsja, aangezien het nou duidelijk is dat het is toegestaan zal iedereen het wel gaan doen. We kunnen alleen maar hopen dat dat niet tot gevolg heeft dat er weer vleugels gaan afbreken.

      • + 0
      • 31 jan 2011 - 20:23
  • Dominic uit Hoofddorp: haha een aantal jaartjes?!?! Dit is pas het 2e jaar van de nieuwe Sauber! Vorig jaar debuut en toen kwamen zij als enige met deze velgen. Die hebben ze behouden gelukkig, want het is in mijn ogen erg vet!
    En Patrickl: ik ben er niet vies van hoor, als er links en rechts eens een voorvleugeltje afbreekt! Maar hoe dan ook, ik ben fervent voorstander dat alles op de grens moet zijn in de F1. Helaas mag bijna niks meer, maar als als de grens dit jaar superdicht bij buigen of barsten komt, dan vind ik dat erg leuk. Maximale flex..laamaarkoome!

    • + 0
    • 31 jan 2011 - 20:56

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar