user icon

The Weeknd treedt op bij de Grand Prix van Abu Dhabi

  • Gepubliceerd op 23 apr 2018 14:08
  • comments 16
  • Door: Rob Veenstra

De Grand Prix van Abu Dhabi is nog ver weg, maar de eerste naam voor het entertainment rondom de Formule 1-actie op Yas Marina Circuit is alvast bekendgemaakt. De organisatie van het evenement heeft The Weeknd gestrikt voor een optreden op de vrijdag tijdens het raceweekend.

Flash Entertainment-directeur John Lickrish: "The Weeknd heeft niet alleen records verpulverd, maar ook wat heilige huisjes in de muziek omver geschopt. Het doet ons dan ook deugd om een van de innovatieve muziekiconen van deze tijd aan te kondigen voor een optreden op de vrijdagavond bij de Grand Prix van Abu Dhabi."

De Grand Prix van Abu Dhabi vindt dit jaar van 23 tot en met 25 november plaats. Toegang tot het concert van The Weeknd is gratis voor Formule 1-fans met weekendkaarten voor de Grand Prix op Yas Marina Circuit.

Reacties (16)

Login om te reageren
  • Ik loop echt achter met de muziek van tegenwoordig, ik weet niet eens wie The Weeknd zijn.....

    • + 0
    • 23 apr 2018 - 14:14
    • Die spelen alleen maar in het Weeknd, dus dat zou best kunnen :)

      • + 0
      • 23 apr 2018 - 14:31
    • Maar om inhoudelijk te reageren, dat is weer een nieuwe pop groep, wat menig vrouw weer van de stoel doet glijden.

      • + 0
      • 23 apr 2018 - 14:32
    • Kenju

      Posts: 2.629

      Je kan natuurlijk de naam effe in Youtube kloppen, en dan weet je het vervolgens wel. Maar zoals de meesten anderen, nemen we (ja, ik ook) het voor kennis aan en gaan we vervolgens verder. De interesse in nieuwe muziek wordt gewoon minder met de leeftijd. Al moet ik zeggen dat voor een bepaalde generatie de breuk met het idee om vooral muziek uit te zenden waar muziekzenders als MTV voor gezorgd hebben, terwijl er nog geen goed alternatief was doordat op dat moment het meekrijgen van muziek via internet nog geen mainstream ding was, ervoor gezorgd heeft dat de oudere millennials veel minder naar nieuwe muziek luisteren dan eigenlijk het geval zou moeten zijn. Dit is dan ook voor een groot deel de groep die klaagt over dat ze niemand kennen. Jong genoeg om te klagen op internet, te oud om hetzelfde medium als bron voor nieuwe muziek te zien.

      • + 1
      • 23 apr 2018 - 16:03
    • Als het interessante muziek zou zijn, oké
      Maar ik gebruik You Tube toch alleen maar om mijn eigen genre te kijken en te luisteren.
      Nee, nieuwe muziek hoeft inderdaad niet van mij.
      En MTV , daar heb ik nooit naar gekeken.

      • + 0
      • 23 apr 2018 - 17:18
    • Kampsie

      Posts: 318

      @KENJU perfect verwoord! Ik ben er ok zo een, vroeger elke week naar de platen shop, nieuwe, voornamelijk metal platen luisteren. Tegenwoordig is het raar genoeg moeilijker om nieuwe bands te ontdekken.

      • + 0
      • 23 apr 2018 - 18:26
    • Een nieuwe pop groep haha. Dat is een soort van contradictie. Zaterdag nog maar disco dancing?

      • + 0
      • 23 apr 2018 - 18:50
  • Goeie zanger ( of rapper geen idee wat hij is ) maar ik heb er voor de tv zo weinig aan aangezien ik er niks van meekrijg

    • + 0
    • 23 apr 2018 - 14:33
  • c4ndiru

    Posts: 349

    Race weeknd hahahahahahahahaha! hm.

    • + 0
    • 23 apr 2018 - 14:51
  • Ik heb ook nog nooit van deze gasten gehoord, maar ja, ik zit met mijn leeftijd dan ook meer in de categorie van André Rieu en Willeke Alberti.

    • + 0
    • 23 apr 2018 - 14:58
  • Zijn geen gasten, The Weeknd is 1 persoon. En zingen kan hij als de beste! Klink vaak als Michael Jackson!

    • + 0
    • 23 apr 2018 - 16:12
    • Laptom

      Posts: 168

      Haha, stel azijnp....

      Ik ben 40+ en ik ken deze gast nog wel. En zingen kan hij inderdaad niet verkeerd. Het is totaal niet mijn genre, maar een visit naar Abu-Dhabi staat dit jaar wel weer op mijn agenda. Een feest weekend in Ibiza is net zo duur en daar heb ik geen race bij zitten. Dan liever naar dit F1 spectakel. Keep on the good work LM!!!

      • + 0
      • 23 apr 2018 - 16:53
    • Jimi, ik schrik me verrot.
      Michael Jackson en goed kunnen zingen??

      • + 1
      • 23 apr 2018 - 17:21
    • @Sjagerijn lol...

      • + 0
      • 23 apr 2018 - 17:36
    • Doe mij Jimi Hendrix maar! Wtf is Michael Jackson?

      • + 1
      • 23 apr 2018 - 17:52
  • jd2000

    Posts: 4.690

    The Weeknd is top.

    • + 0
    • 23 apr 2018 - 17:08

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar