Vijay Mallya: "We hebben een periode met Karthikeyan gesproken"
- Gepubliceerd op 08 jan 2011 14:53
-
13
- Door: Robin Smeets
"Ik ben blij dat Narain zijn comeback naar de Formule 1 kan maken met HRT en ik wens hem alle succes voor volgend seizoen toe", vertelde Mallya, teameigenaar van Force India. "India kan trots zijn als ze komend jaar met zowel een Indiaas team als een Indiase coureur worden vertegenwoordigt bij de eerste Grand Prix van India."
"Wij hebben ook een periode met Narain gepraat over een terugkeer, maar voor ons was het gewoon niet de juiste tijd. We zijn momenteel onze line-up rond aan het maken en ik ben erg opgewonden over wat komen gaat."
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Team Verstappen staat voor enorme uitdaging
Het team van Max Verstappen gaat aankomend weekend op jacht naar succes in de 24 uur van Spa-Francorchamps. Terwijl V...
23 jun 2026 07:36 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Force India
- Basis Silverstone, India
- Sergio Perez 11
- Sergio Perez 11
- Nico Hülkenberg 12
- Adrian Sutil 14
- Adrian Sutil 15
- Lance Stroll 18
- Adrian Sutil 20
- Nico Hülkenberg 27
- Nico Hülkenberg 27
- Esteban Ocon 31
- Esteban Ocon 31
96.021 reacties op Force India
8 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Force India

Reacties (13)
Login om te reagerenPosts: 50
Gelukkig dat ze bij FI naar talent kijken en niet naar geld of de nationaliteit van de coureur. Hoop dat de line up Sutil - Di Resta of Hulkenberg - Di Resta wordt.
Posts: 1.175
Welk Talent( als Karthikeyan bedoelt)?
Posts: 5.397
Ik denk dat dit Sutil - Hulkenberg gaat worden. Vind het wel vreemd dat FI daar zolang over doet om ermee naar buiten te treden.. Mochten Liuzzi en Sutil het veld moeten ruimen hebben ze niet veel tijd om een ander stoeltje te vinden.
Posts: 1.827
Met die laatste zin heb je helemaal gelijk, maar als ze nu dus nog geen contract hebben, hadden ze dat al maanden niet en konden ze toch ook gaan en staan waar ze wilden?
Force India is ze dus niets verplicht momenteel. Als 1 van de 2 of allebei straks zonder stoeltje zitten ligt dat denk ik niet aan Force India. Ze hadden immers zelf ook ergens anders kunnen tekenen, toch?
Posts: 962
Ja, daarbij ze zijn er niet mee naar buiten gekomen. Dat zegt natuurlijk niets over hoe het intern zit. Ik denk dat Sutil en Liuzzi wel weten waar ze aan toe zijn. Ik denk dat het in het belang van het team is dat ze Hülkenberg - Di Resta nemen als lineup. Twee enorm grote talenten. Sutil is snel maar heeft echt van die races waarin ie als kip zonder kop roekeloos rondrijdt. Hülkenberg is snel maar ook een erg intelligent coureur. Di Resta is ook snel. Ik denk dat het team met Sutil en Liuzzi, hoeveel ik ze ook respecteer (het zijn echt de smaakmakers van een race vaak), niet verder naar voren zal komen. Ik vond ook dat Sutil niet echt geïnspireerd rondreed en Liuzzi was sowieso weinig spectaculair. Met Hülkenberg en Di Resta hebben ze 2 nieuwe, jonge, gemotiveerde talenten en ze hebben financiële middelen om ze een goede wagen te geven. Ik zou er dan niet van staan te kijken als ze de aansluiting met bijv Renault vinden.
Posts: 3
Zat zelf ook al aan de combi hulkenberg en di resta te denken.
Ik weet nog goed dat dhr. mol ( medeeigenaar force india ) eind 2008 zei coureurs zoals vettel tekenen hier toch niet, en nu hebben ze de kans om zijn oud f3 teamgenoot die hem heeft verslagen te tekenen.
En met hulkenberg hebben ze de enigste coureur die net als hem hamilton elke opstapserie een keer als kampioen heeft afgesloten.
Qua rijders een topteam.
Enigste minpunt is fat ze allebei niet heel erg ervaren zijn en dus niet echt kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van de auto
Posts: 3
duurt dit alijd zo lang
Posts: 1.175
Wel als je een rookie bent en nog geen 100 GP\'s hebt gereden.
Posts: 3
Ainysha net of jij dat wel heb gedaan, nee dus hou je bijdehante opmerkingen maar voor je
Posts: 12.432
Nou, je entree hier op de site begint goed. Hij maakte maar een geintje hoor. Maar je reageert in ieder geval net zo opgeblazen als dat jou nickname vermeld staat.
Posts: 18.535
Hou zeg, hij bedoelt op een geinige manier te zeggen dat je eerst 100 posts moet gezet hebben voor ze direct geplaatst worden..
Posts: 1.175
Je maakt al veel vriende op deze site.
Wel toevalig dat je ook een vrouw bent die op 0001 geboren is.
net als CW,
Posts: 594
ik denk toch echt Sutil - Di Resta de rijders worden van Force India , ik kan mij zelf moeilijk voorstellen dat FI voor 2 duitsers zal gaan , maarja wie weet.