Gabriele Tarquini is na het eerste weekend van het eerste World Touring Car Cup-seizoen leider in de stand om het kampioenschap. De Italiaanse veteraan won met zijn Hyundai twee van de drie races in het Marokkaanse Marrakesh. Jean-Karl Vernay was in race twee van het weekend de sterkste in een Audi. Tom Coronel kende een moeizaam begin van het jaar en hield slechts één punt over aan zijn bezoek aan Marokko. Hieronder de beelden:
Race 1
Race 2
Race 3
Coronel
0

Reacties (9)
Login om te reagerenPosts: 9.103
Was niets meer dan een snelle driversparade. Inhalen was kansloos.
Posts: 622
Tom Coronel klaar voor WTCR-seizoen: “Negen keer op het podium”
:-D
Posts: 5.786
Is dat niet het circuit waar ooit een F1 grandprix is gehouden?
Posts: 1.765
Denk dat jij in war bent met Valencia..
Posts: 5.786
Nee, met de Grand Prix van Casablanca, '57, '58
Posts: 4.066
De klasse kan wel slagen, maar dan moeten ze niet op dit soort prutbaantjes gaan rijden.
Posts: 42.203
De auto's zijn zeer aan elkaar gewaagd,idd jammer dat ze op zo'n Mickey Mouse baantje racen waar inhalen schier onmogelijk was.
Posts: 176
Iedere keer als ik de naam Tarquini hoor moet ik aan dit clipje denken en het hilarische commentaar van Murray
https://youtu.be/kY0XdaiU2BM?t=9
Posts: 4.843
Hahaha ja.... geweldig!
Tarquini was overigens een ster in het slopen van Alfaatjes. Op Diepholz heeft ´ie er ook nog eens een tot schroot gereden.