Bleekemolen vreest het ergste: "Situatie niet veel veranderd"
- Gepubliceerd op 21 maa 2018 15:44
-
31
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
'Red Bull zet alles op alles en doet Verstappen astronomische aanbieding'
De toekomst van Max Verstappen bij Red Bull Racing blijft de gemoederen bezighouden. In aanloop naar de Grand Prix va...
22 jun 2026 14:09 -
'Williams wil niet wachten op Sainz en Albon: Pérez mogelijk naar Britse renstal'
Williams houdt de ontwikkelingen op de rijdersmarkt nauwlettend in de gaten. De renstal uit Grove zou serieuze intere...
22 jun 2026 15:24 -
Haas geeft Le Mans-winnaar de kans in Oostenrijk
Het team van Haas geeft aankomend weekend in Oostenrijk reservecoureur en Le Mans-winnaar Ryo Hirakawa de kans in de ...
22 jun 2026 14:47 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Reacties (31)
Login om te reageren-
Het erge is dat zelf Michael Bleekemolen niet veel meer weet dan wij. Maar zijn speculatie hier als 'bijna'waarheid kan worden aangenomen... Ik hou ook rekening met het aller ergste, en hoop op meer (McLaren).
- + 1
- 21 maa 2018 - 15:43
-
Eind vorig seizoen waren de verhoudingen anders niet verkeerd..
- + 2
- 21 maa 2018 - 15:55
-
@aesop laatste race gezien. Mercedes halve ronde voor op de rest en dan was Hamilton niet eens aan het doorduwen.
- + 0
- 21 maa 2018 - 18:27
-
Halve seizoen was fer sneller en de rest gelijkwaardig en per circuit verschillend en mb wordt wk door toedoen van Ham
- + 0
- 21 maa 2018 - 19:49
-
Fer... da’s die donker getinte voetballer toch? Met die waanzinnig ingekopte goal op het WK 2014 tegen Chili;) Leroy als ik me niet vergis, zit ik niet VER vandaan toch;)
- + 2
- 21 maa 2018 - 20:14
-
@fanboy. 2de helft van het seizoen was de Ferrari helemaal niet gelijkwaardig aan de MB.
- + 0
- 21 maa 2018 - 20:56
-
@Maxiaans die de ene woordspeling afmaakt met de andere in een remix. Schut ze zo uit z'n mouw ;)
- + 0
- 21 maa 2018 - 22:20
-
zo kort voor de start lijkt dat elke "race kenner"nog even zijn zegje wil doen.
Maar net wat no weels no glory zegt, het komt op het zelfde neer en veel meer info hebben zij ook niet.- + 0
- 21 maa 2018 - 15:53
-
Als Verstappen zonder pech rijdt dit jaar wordt het al een stuk leuker voor de redelijk neutrale toeschouwer, en zeker voor de Verstappen fans, zonder al de pech wel elk weekend meevechten voor een podiumplek... Misschien hooguit teleurstellend voor de Max fanboy club, die denken, net als vorigjaar overigens, dat Maxi wel “even” WK wordt... Ben zelf al een tijd overtuigd dat Mercedes gewoon weer het wk pakt...
- + 1
- 21 maa 2018 - 15:54
-
Yup
- + 0
- 21 maa 2018 - 16:02
-
Ik heb hier maar een paar ver fans zien roepen dat hij kampioen wordt. Maar echt niet veel hoor.
- + 0
- 21 maa 2018 - 16:27
-
Btw, Worden jullie:kijk ons is geen fan van verstappen zijn want wij zijn lekker neutraal niet een beetje moe van dat reageren op artikelen die over hem gaan? Ook jullie soort reageert opvallend vaak op verstappen artikels. Dus of je probeert interessant te doen of verstappen doet je toch wel wat:p.
- + 0
- 21 maa 2018 - 16:33
-
"Fan zijn", past meer bij pubers.. Mijn dochter en zoontje zijn ook fan van weetikwieallemaal.. Idolen hebben is okay hoor, maar als volwassen kerel kan ik dat niet echt meer plaatsen.. Veel posters van Max op je kamertje Royalere? ;)
- + 0
- 21 maa 2018 - 17:00
-
Supporter/fan/liefhebber. Hoe je het ook wilt noemen. Je weet wel wat ik bedoel F1 BELGIE.
- + 1
- 21 maa 2018 - 17:17
-
ik snap niet dat Royalere op mijn uiterst genuanceerde commentaar reageert...Ik heb het nota bene over 'redelijk neutrale toeschouwer' en 'de Verstappen fans' .. Zal hij zich soms aangesproken voelen door de opmerking over 'fanboys'? Wie de schoen past..... ;)
- + 1
- 21 maa 2018 - 17:21
-
´en Max fanboy club, die denken, net als vorigjaar overigens, dat Maxi wel “even” WK wordt..´
Benne ge blind?- + 1
- 21 maa 2018 - 17:28
-
@royalere wordt jij dan niet moe van het verheerlijken van max en altijd met dezelfde opmerkingen te komen omtrent max, McLaren,...
- + 1
- 21 maa 2018 - 18:29
-
Dat doe ik nooit. Jij ook blind ofzo? feiten zouden leuk zijn. Je roept maar wat. Niet zo gefrustreerd zuiderbuurtjes ;)
Ik heb een knipoog geplaatst dus het is een geintje.....- + 0
- 21 maa 2018 - 19:14
-
Haha dat doe ik nooit zegt hij dan ?
- + 1
- 21 maa 2018 - 20:54
-
Waarom laat die man zijn mening horen? Hij rijdt geen deuk in een pakje boter en zijn organisatie in Zandvoort is om door een versleten kogellager te halen.
- + 0
- 21 maa 2018 - 16:07
-
goed argument hoor... Hij rijdt geen deuk in een pakje boter , als je dan geen mening mag geven, wat doet iedereen op f1 today dan ? Vind wel dat ie allemaal mooie verhalen heeft over oa het racen van vroeger , "auto vloog al in brand als je ernaar keek" over de ATS bijvoorbeeld
- + 3
- 21 maa 2018 - 16:24
-
uhhhh, omdat hij 40 jaar race ervaring heeft in zo'n beetje elke klasse waaronder de f1?
- + 1
- 21 maa 2018 - 16:25
-
Jij laat je mening toch ook horen..
- + 1
- 21 maa 2018 - 16:28
-
Ik heb wat rancune naar deze man, toen ik vol gas in een kart rechtdoor ging en serieus hard tegen twee andere karters knalde en vervolgens buiten de baan vloog. Daarop werd grappig gezegd dat remblokjes nu eenmaal slijten. Toen hadden we ook geen Halo.
- + 0
- 21 maa 2018 - 17:00
-
Je moet ook niet volgas rijden voordat je de remmen hebt “gevoeld”.
?- + 0
- 21 maa 2018 - 17:59
-
Het was de laatste ronde Numnum, daarvoor werkte alles prima. Maar remblokjes controleer je toch even voor je iemand laat karten, ipv, als hij crashed, vervangen we ze.
- + 0
- 21 maa 2018 - 19:13
-
@neppatsrev, je schreef : Waarom laat die man zijn mening horen? Hij rijdt geen deuk in een pakje boter
Kan jij dat wel dan toetsenbordhero ?
Jij geeft hier zelf toch ook ongevraagd je mening net als iedereen hier ?
Bleekmolen wordt gewoon gevraagd om zijn mening te geven en ik denk dat hij een opvoeding heeft gekregen dat hij vragen ook beantwoord....
Hij zal dan ook vast heel veel meer kunnen dan jij.
Of heb ik hier en op al die andere site's een zooitje artikelen gemist waarin jij met je echte naam en al je triomfantelijke overwinningen in de autosport genoemd en geroemd wordt ?- + 0
- 22 maa 2018 - 03:02
-
Héérlijke avatar 'ik dus' ?
Geweldige strip!- + 0
- 22 maa 2018 - 08:47
-
Wat een gezeur en gezeik door alles en iedereen over RB tov andere teams. Het is bij RBR zo kut dat Max toch maar besloten heeft om bij te tekenen. Wie zijn wij (zie de zogenaamde tv experts) om daar dan aan te twijfelen.
- + 1
- 21 maa 2018 - 16:07
-
Voor de gemiddelde F1 fan is het gewoon tv kijken, en als je dan ziet dat bepaalde coureurs boven verwachting presteren, dan zeg dat genoeg.
Iedereen weet dat Verstappen een top 3 coureur is, ook al finishte hij afgelopen jaar daar niet.- + 0
- 21 maa 2018 - 16:33
-
Tot zaterdag, aan het eind van Q3, zijn al deze berichten van de experts ( en ik zet deze niet tussen aanhalingstekens want ze zijn het ook ), niets meer dan het resultaat van een uurtje koffiedik kijken en theeblaadjes bestuderen...
Die hele testweek in catalunya verteld ons nl helemaal niets, en er kunnen al helemaal geen conclusies aan worden verbonden.- + 1
- 21 maa 2018 - 16:50
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Red Bull Racing
- Punten 3.500
- Podiums 128
- Grand Prix 240
- Land NL
- Geb. datum 30 sep 1997 (28)
- Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
- Gewicht 70 kg
- Lengte 1,8 m
833.774 reacties op Red Bull Racing
984 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Max Verstappen
Team profiel
- Team naam Red Bull Racing
- Basis Milton Keynes, Leafield, Oostenrijk
- Liam Lawson
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Daniel Ricciardo 3
- Sebastian Vettel 5
- Isack Hadjar 6
- Pierre Gasly 10
- Sergio Perez 11
- Sebastian Vettel 15
- Yuki Tsunoda 22
- Daniil Kvyat 26
- Max Verstappen 33
908.664 reacties op Red Bull Racing
687 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Red Bull Racing

Posts: 2.990
goed argument hoor... Hij rijdt geen deuk in een pakje boter , als je dan geen mening mag geven, wat doet iedereen op f1 today dan ? Vind wel dat ie allemaal mooie verhalen heeft over oa het racen van vroeger , "auto vloog al in brand als je ernaar keek" over de ATS bijvoorbeeld