user icon

Azerbeidzjan strikt Christina Aguilera voor optreden

  • Gepubliceerd op 16 maa 2018 11:52
  • comments 28
  • Door: Rob Veenstra

De organisatie van de Azerbeidzjaanse Grand Prix heeft het entertainment-programma rondom de actie op de baan nagenoeg rond. Na Jamiroquai (op de vrijdag) en Dua Lipa (op de zondag) is nu ook Christina Aguilera gestrikt om op te treden ten tijde van het Formule 1-weekend in Bakoe.

Christina Aguilera heeft talloze hits gescoord en wereldwijd meer dan 43 miljoen exemplaren van haar zeven albums verkocht. Zij zal op zaterdagavond na afloop van de kwalificatie in Azerbeidzjan een concert verzorgen. De optredens zijn gratis toegankelijk voor mensen met kaarten voor de Grand Prix.

Promotor Arif Rahimov: "We zijn verguld om Christina Aguilera als headliner voor de zaterdag van ons Formule 1-weekend aan te kondigen. Zij is een ware superster en de iconische stem achter een aantal van de grootste hits in de popgeschiedenis. Het is een voorrecht dat ze komt optreden in de Crystal Hall in Bakoe."

De Grand Prix van Azerbeidzjan vindt dit jaar van 27 tot en met 29 april plaats op het circuit van Azerbeidzjan.  

Reacties (28)

Login om te reageren
  • z0mer

    Posts: 2.086

    Nu ga ik daar zeker heen.

    • + 1
    • 16 maa 2018 - 11:58
    • Ik ook! Die meid trekt de hele Formule 1 uit het slop. Geweldig nieuws dit

      • + 0
      • 16 maa 2018 - 12:06
    • Maximo

      Posts: 6.778

      Jeetje... dat Liberty heeft ons toch wel een hoop goeds gebracht tot nu toe zeg.
      Gridgirls zijn dan wel weg, maar er komt een leuk optreden om de race op te leuken

      Nou ik ben om, ik ga nu ook naar deze race

      • + 0
      • 16 maa 2018 - 12:13
  • Geen Britney Spears? Hit me baby one more time..

    • + 0
    • 16 maa 2018 - 12:02
    • Op speciaal verzoek. Haha.

      • + 0
      • 16 maa 2018 - 12:04
    • MORAB

      Posts: 2

      Nee, maar misschien dat Hamilton dit naar Vettel toezingt over de boordradio

      • + 1
      • 16 maa 2018 - 12:04
  • MORAB

    Posts: 2

    In ieder geval meer gejank dan de huidige motoren

    • + 2
    • 16 maa 2018 - 12:03
  • Ze is best dik geworden....

    • + 1
    • 16 maa 2018 - 12:08
    • dik? heb net even onderzoek gedaan maar ik vind haar een perfect lijf hebben. Ik houd niet zo van die lopende skelleten.

      • + 1
      • 16 maa 2018 - 12:27
    • Ben het deze keer zowaar met je eens Royalere..

      • + 0
      • 16 maa 2018 - 13:15
    • Smaken verschillen heren.
      Ben het weer niet met jullie eens. Maar dat is een terugkerend item.
      Hebben jullie een zware jeugd gehad?

      • + 0
      • 16 maa 2018 - 13:28
    • Beri

      Posts: 3.149

      Ontzettend BG. Maar dat wilt nog niet betekenen dat ik de botjes wil horen rammelen. Ook als ik een goede jeugd had gehad zou ik lieve wat vlees op het bot hebben.

      • + 0
      • 16 maa 2018 - 13:54
    • shit ik vergat de ;-)

      • + 0
      • 16 maa 2018 - 14:58
    • Die bedacht ik er zelf wel bij hoor :P

      • + 0
      • 16 maa 2018 - 15:10
    • ik vind een kilootje extra geen probleem hoor, heerlijk als je erop ligt, de vering van een Amerikaanse auto

      • + 1
      • 16 maa 2018 - 15:13
  • ben benieuwd hoe ze daar gekleed is ^^

    • + 0
    • 16 maa 2018 - 12:09
  • Beri

    Posts: 3.149

    Je trekt als organisator hiermee een breder publiek naar het circuit. Maar sinds de invoering van dit soort evenementen naast de Grands Prix heeft het me nooit kunnen bekoren. Ik ben nooit naar een Grand Prix geweest voor een muziek artiest en zal ook nooit naar een Grand Prix gaan daarvoor.

    En daarbij, is Aguilera niet erg passé?

    • + 0
    • 16 maa 2018 - 12:10
  • Waarom geen Jessica Simpson? snap geen reet van!!

    • + 0
    • 16 maa 2018 - 12:11
  • kortvdl

    Posts: 1.060

    Kan niet wachten tot de aankondiging van de artiest die in Oostenrijk komt spelen!
    Heb stiekem geen kaarten gekocht om de race te zien, maar enkel voor de artiesten die komen optreden!

    • + 1
    • 16 maa 2018 - 12:29
    • Arie54

      Posts: 3.805

      Ik gok op Dries Roelvink, in een voor de gelegenheid oranje speedo...

      • + 0
      • 16 maa 2018 - 13:00
    • kortvdl

      Posts: 1.060

      MM, mocht dat zo zijn..
      Heb ik voor weinig tickets;)

      • + 0
      • 16 maa 2018 - 22:24
  • Wat iedereen zegt: Nu ga ik hier zeker heen. Ik vind het wel een gemiste kans van LM, ik had haar zingend met het nummer "carwash door het paddock laten lopen terwijl de formule 1 wagens door fans worden schoongemaakt. Wil je nu het publiek bij de sport betrekken of niet.

    • + 0
    • 16 maa 2018 - 12:45
  • Arie54

    Posts: 3.805

    Dat was dus een koopje, want ze is druk bezig haar ingesukkelde carriëre nieuw leven in te blazen. Overigens, waarom geen échte toppers zoals Dries 'Gele Speedo' Roelvink of Roxeanne Hazes? Dan ga je pas echt volle tribunes trekken, toch?

    • + 0
    • 16 maa 2018 - 13:00
  • Zij is een goede match voor deze GP .. beetje tacky en veel bling bling ...

    • + 1
    • 16 maa 2018 - 14:50
  • Ik vind LM steeds meer een grote gay partij aan het worden.

    • + 0
    • 16 maa 2018 - 17:30
    • Geer en Goor hadden op dat podium moeten staan, samen met @Roy Donders ;)

      • + 0
      • 17 maa 2018 - 02:34
  • Snork

    Posts: 11.296