David Coulthard mogelijk nieuwe commentator bij BBC
- Gepubliceerd op 25 dec 2010 13:19
-
16
- Door: Robin Smeets
Er gaan geruchten dat de BBC Jonathan Legard wil vervangen en mogelijk mag Coulthard vanaf 2011 samen met Martin Brundle het commentaar op televisie verzorgen. Brundle is de voormalige manager van Coulthard en zou ervoor pleiten om de Schot Legard te laten vervangen. "We hebben gesprekken gehad met verschillende dingen die ik voor de show zou kunnen doen. We zijn dingen nu aan het afronden", vertelde Coulthard.
Trending nieuws
-
Goed nieuws voor Verstappen: "Podium in Oostenrijk zit er zeker in"
Isack Hadjar kijkt met vertrouwen uit naar de Grand Prix van Oostenrijk. De Red Bull-coureur verwacht dat het team va...
23 jun 2026 08:11 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Team Verstappen staat voor enorme uitdaging
Het team van Max Verstappen gaat aankomend weekend op jacht naar succes in de 24 uur van Spa-Francorchamps. Terwijl V...
23 jun 2026 07:36
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (16)
Login om te reagerenPosts: 7
Goede zaak, 2 mensen met verstand van de formule 1 die commentaar geven bij de races. Ik vond Legard maar een schreeuwerd die naar mijn idee erg pro engelse rijders was.
Ik vond Coulthard afgelopen jaar ook erg goed bij de BBC.
Iedereen fijne kerstdagen trouwens.
Posts: 10.412
van mij mag hij..
Posts: 646
Hij zal het graag lezen dat hij mag van jou....
Posts: 373
Ik heb niks teven Legard, maar Coulthard voegt naar m\'n mening wat meer toe als commentator. Twéé ex-F1 coureurs als commentators, is wat je wilt hebben.
Posts: 880
Niks tegen Coulthard, maar ik vind het commentaar van Legard en Brundle prima zo.
Posts: 227
Ik vind Legard afschuwelijk zelfs, en volgens mij kan Brundle ook niet helemaal met Legard overweg, Brundle is een stuk minder geworden met Legard naast hem.
Posts: 339
Idd, brundle gedraagt zich als een gentleman door dat gebrul te accepteren maar het doet het commentaar geen goed.
Posts: 1.265
Ik vind dat ze 1 professionele commentator moeten hebben en 1 ex-coureur. Niet 2 ex-coureurs.
Engeland\'s beste commentator is IMO Ben Edwards, jammer dat ze die niet hebben opgetrommeld.
www.youtube.com/watch?v=sZQZ6MjtGPQ
Posts: 413
Ik hoop dat het gebeurd..ik mag hem niet.. altijd maar this is crucial... Brundle DC vind ik de max samen met Eddie
Posts: 1.725
Ik ben er niet rouwig om, eindelijk van dat geschreeuw verlost.
Posts: 12.432
Gaat hij aan het begin van het seizoen nog roepen dat hij wk commentator gaat worden?
Posts: 1.650
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Brundle het hoofd wordt van die BBC productie.
Ik vond het anders wel een leuke set vorig jaar. Eddie Jordan kon vaak nogal overdrijven maar dat is waarschijnlijk ook zijn rol; David Coulthard en Brundle doen het mijns inziens perfect !
Als Belg kijk ik altijd naar de BBC want het commentaar op de VRT is echt niet goed vind ik.
Posts: 339
Ik ben er niet rouwig om, hij heeft de stem en de emotie maar niet de inhoud. Hij is erg pro british en en totaal niet objectief. Brundle moet hem vaak corrigeren en elke fraaie actie op de baan wordt teniet gedaan door zijn weinig zeggend comentaar. Het commentaar van Brundle is van erg hoog niveau en verademend, hij ziet veel en heeft het vaak bij het rechte eind.
Het format DC, Eddie en Jake doet het ook geweldig. Jammer dat dat dan wijzigd.
Posts: 11.414
Lijkt me geweldig als Legard weg gaat, maar of Coulthard daar nou wat toe kan voegen. Die had in het BBC forum toch meestal het domste commentaar. Iedere keer was ie ergens zeker van (herhaalde dat ook duizend keer in de uitzending) en dan kwam uiteindelijk het omgekeerde uit.
Posts: 99
Aangezien het jaar ver om is, denk ik dat we gerust mogen stellen dat dit het understatement van het jaar is:
\'het commentaar op de VRT is echt niet goed vind ik.\'
Die zien het verschil nog niet tussen een HRT en een McLaren.
Posts: 265
Als Coulthard praat val ik in slaap die gast lijkt veel sneller als hij niet praat.