user icon

Dua Lipa mag Azerbeidzjaanse GP feestelijk afsluiten

  • Gepubliceerd op 24 feb 2018 17:25
  • comments 19
  • Door: Rob Veenstra

De organisatie van de Grand Prix van Azerbeidzjan heeft een tweede naam voor het muzikale programma ter omlijsting van de Formule 1 aangekondigd. De Britse zangeres Dua Lipa zal op zondag 29 april 's avonds na de race een optreden verzorgen in Bakoe.

Dat concert in de Crystal Hall is gratis toegankelijk voor mensen met een toegangskaartje voor de Grand Prix en de organisatie van de Azerbeidzjaanse Grand Prix zorgt voor gratis vervoer van het Baku City Circuit naar de locatie van het optreden en weer terug. Eerder maakte Azerbeidzjan al bekend dat Jamiroquai op de vrijdag optreedt. Nu is het alleen nog afwachten welke artiest men in Bakoe voor de zaterdag strikt.

Reacties (19)

Login om te reageren
  • azzey

    Posts: 262

    Begint een leuke line-up te worden. Ga nog bijna overwegen naar Baku te gaan ^.^

    • + 0
    • 24 feb 2018 - 17:31
  • Wie is Dua Lipa ?
    Laat maar , ik hoef het eigenlijk niet te weten.

    • + 4
    • 24 feb 2018 - 17:45
    • Pijn aan de oren, maar een lust voor het oog ;)

      • + 1
      • 24 feb 2018 - 18:01
    • Vind ik eigenlijk nog wel meevallen, zeker haar cover Do I Wanna Know van de Arctic Monkeys klinkt erg goed.

      • + 2
      • 24 feb 2018 - 18:42
    • Pijn aan de oren? Dat slaat ook nergens op... Ze kan best ok zingen. Als het gata om de muziek stijl.. ja taste... iedereen heeft daarin in een andere smaak.

      • + 0
      • 24 feb 2018 - 20:26
  • Muzak uit een doosje .... 600 in een dozijn... echt triest , logische dat bejaarden als de Stones nog steeds publiek trekt want de jeugd maakt geen muziek meer...

    • + 3
    • 24 feb 2018 - 18:42
    • Anders nog iets?

      • + 1
      • 24 feb 2018 - 18:46
    • azzey

      Posts: 262

      @BSCHUIT : Babyboomers horen langzaam steeds slechter (leeftijd), dus die horen niet wat voor kwaliteit de jongere generatie produceert. Blijven daardoor hangen in herinneringen van vroeger en daarom kunnen de Stones, AC/DC, etc. nog steeds doorgaan. xD

      • + 2
      • 24 feb 2018 - 19:13
    • Azzey, kwaliteit????
      Muziek uit een doosje, kwaliteit?
      Muzikanten die een instrument beheersen, dat is kwaliteit.

      • + 4
      • 24 feb 2018 - 22:33
    • @AZZEY, geen commentaar geven op The STONES en AC/DC graag .
      Behalve als het positief is ☺.

      • + 3
      • 25 feb 2018 - 00:38
    • https://youtu.be/QOfPzB14Tv4

      • + 1
      • 25 feb 2018 - 06:29
    • @Mr Marly , present tribune H ?

      PS , vond je vorige avatar mooier.

      • + 0
      • 25 feb 2018 - 09:08
    • In de jaren 60/70 was t net zo goed eenheidsworst. Toen maakte iedereen dat soort muziek, en zeiden ouwe lullen waarschijnlijk hetzelfde.
      Stones niet zo bijzonder vind ik en ik moet die Mick Jagger niet :) Aansteller vind ik t.
      AC/DC is gewoon tijdloos rauwe rock. Dat blijft altijd super! Back in black!

      • + 1
      • 25 feb 2018 - 09:10
    • Ik stond vooraan in de VIP area, ons pap had de kaartjes geregeld.
      @Brabham, het is me met de paplepel ingegoten vanaf kinds af aan. Ik heet (heel toepasselijk) Mickey en mijn geboorte dag is precies dezelfde datum dat ze voor het eerst optraden (leuk feitje al vind ik zelf). Maar over smaak valt niet te twisten, AC/DC kan ik ook zeer waarderen. Alleen heb ik veel meer met de Stones, ben er een keer of 10 geweest allemaal met ons pap. Persoonlijk dus mooie belevenissen.

      • + 3
      • 25 feb 2018 - 09:44
    • Ik ben meer van de Britse en Amerikaanse metal.
      AC/DC waardeer ik wel , maar ik ga toch voor de hardere muziek.

      • + 0
      • 25 feb 2018 - 10:10
    • @OS "By demons be driven" ;)

      • + 1
      • 25 feb 2018 - 13:27
    • Ik hou vooral van funk en hiphop (echte hiphop, niet die mainstream rotzooi)
      Mijn ouders, Mn moeder met name vind de Stones ook super en t stond vroeger vaak op, en die gingen ook wel naar concerten. Maar bij mij is t nooit echt aangeslagen, hoewel ik t heus wel kan aanhoren en ze uiteraard wel een paar goeie nummers hebben, cant you hear me knocking bijv. Leuk verhaal Marley, kan me de innige Stones band wel voorstellen :) Ik heb veel meer met jouw andere naamgenoot, mr Robert Marley ;) Mn ouweheer had een wat donkerder muziekkeuze met veel reggae wat latin jazz Pink Floyd. Das toch meer mijn ding.

      • + 0
      • 25 feb 2018 - 15:52
  • John6

    Posts: 5.435

    DUA LIPA goede zangeres, en ook een lekker wijf.

    • + 1
    • 25 feb 2018 - 00:34
    • Geen grid girls meer nodig :p.

      • + 0
      • 25 feb 2018 - 11:13

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar