user icon

Jamiroquai geeft concert bij Grand Prix van Azerbeidzjan

  • Gepubliceerd op 09 feb 2018 13:39
  • comments 19
  • Door: Rob Veenstra

De organisatie van de Azerbeidzjaanse Grand Prix heeft een eerste optreden ter omlijsting van de actie op de baan voor de editie van dit jaar aangekondigd. Jamiroquai zal op de vrijdagavond van het Formule 1-weekend in Bakoe een concert verzorgen. Toegang tot het optreden is gratis voor bezoekers die in het bezit zijn van een kaartje voor de Grand Prix van Azerbeidzjan.

Promotor Arif Rahimov: "We zijn verguld om Jamiroquai in Bakoe te verwelkomen als opening van het muzikale programma voor onze Grand Prix. Er zijn weinig bands in de wereld die zo bekend staan om hun herkenbare geluid en energieke optredens als Jamiroquai. Met Jay Kay beschikken ze over een van de meest getalenteerde entertainers uit de muziekgeschiedenis!"

"Daarnaast is hij helemaal wild van auto's en autosport, dat komt mooi uit. Zo valt alles perfect op zijn plaats voor alle partijen, wij hadden ons in elk geval geen betere act als opening van ons muzikale programma voor de derde Grand Prix in Bakoe kunnen wensen. Tegen de fans zou ik dan ook willen zeggen: 'Zorg dat je het niet mist.' Het wordt een speciaal weekend."

 

Reacties (19)

Login om te reageren
  • Straatfeestje?

    • + 0
    • 9 feb 2018 - 13:47
  • Dus toch een grid girl

    • + 0
    • 9 feb 2018 - 14:06
  • Well done Baku????

    • + 2
    • 9 feb 2018 - 14:16
  • geert61

    Posts: 1.099

    WIE

    • + 0
    • 9 feb 2018 - 14:19
    • BMW E30

      Posts: 761

      Zoek het een keer op op spotify. In mijn ogen retro muziek in een heel leuk jasje. Luister ook zeker eens van deze artiest superfresh en dan de oliver heldens remix.

      • + 0
      • 9 feb 2018 - 22:44
  • Nooit van gehoord.

    • + 0
    • 9 feb 2018 - 14:30
    • Sun-Tzu

      Posts: 2.924

      Dan heb je nog heeeeeel wat relaxte muziek om te ontdekken ;-)

      • + 3
      • 9 feb 2018 - 15:01
  • Pimpelaars

    Posts: 97

    Jamiroquai, mijn allereerste cassetteband ooit en sindsdien zo’n 5 concerten van Jay Kay mogen bezoeken.
    En laat deze jongen (niet geheel) toevallig naar de GP van Azerbeidzjan gaan!
    Ofwel, 2 vliegen in 1 klap!

    • + 3
    • 9 feb 2018 - 15:09
    • Sun-Tzu

      Posts: 2.924

      De hoeveelheid concerten heb ik niet als ervaringen, maar de muziek is ook hier grijs gedraaid. Jay Kay is wel even weggeweest. Ik kan me herinneren dat hij midden jaren '00 geregeld op de startgrid te vinden was. Net als Maxi Jazz van Faithless.

      • + 0
      • 9 feb 2018 - 16:30
    • Pimpelaars

      Posts: 97

      Als je zijn wagenpark bekijkt verbaast het mij niets dat hij geregeld aan de startgrid verscheen. Hij is een liefhebber van snelle bolides wat goed te zien is in o.a. de videoclip “Cosmic Girl”. Jay Kay is inderdaad even uit de picture geweest. Ik denk dat hij zich afgelopen jaren meer bezig heeft gehouden met eten dan met muziek maken, want hij is tegenwoordig (fors) aan de maat.

      • + 0
      • 9 feb 2018 - 18:22
    • Ook fan, maar meer specifiek van de bassist.

      • + 0
      • 9 feb 2018 - 19:03
    • Ik was als eerste bij een concert van Jay kay!

      Ik was ook als eerste bij een concert van Jamiroquai!

      En ik had als eerste cassettebandjes en lp’s van Jay Kay en van Jamiroquai!

      • + 0
      • 10 feb 2018 - 01:12
  • Wauw, Jamiroquai.... .....
    .
    .
    .
    pssst...... who the fuck is Jamiroquai?

    • + 0
    • 9 feb 2018 - 18:41
    • Geweldige artiest, een van mijn favoriete. Live zeer goed een mooie mix van funk/pop.
      Naast een fervent auto fanaat kan hij ook een potje sturen in een "Reasonably-Priced" Car.
      Maar voor een fan van de 3J's snap ik dat je hem niet kent :-).

      • + 0
      • 9 feb 2018 - 20:10
  • Kenju

    Posts: 2.629

    Tof is dat het ook een echte auto-fan is. Vraag me af of hij ook iets met F1 heeft. Moet toch haast wel?

    • + 0
    • 9 feb 2018 - 20:49
    • Zou goed kunnen want het is een Brit en geen f@cking Amerikaan.

      • + 0
      • 10 feb 2018 - 01:08
  • Wil dat zeggen dat het concert van Frans Bauer alweer is gecancelled?
    Maar “Duiken met Patty Br.” gaat toch nog wel door hè?

    • + 0
    • 10 feb 2018 - 01:16
    • Welk tijdstip je ook post, echt grappig gaat het nooit worden. Ook een prestatie.

      • + 0
      • 10 feb 2018 - 07:21
    • Marco Borsato wil ook wel maar alleen als ze het podium rood maken, Whahaha. LOL. ;)

      • + 0
      • 10 feb 2018 - 20:39

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar