Na het Circuit de Catalunya heeft ook Silverstone besloten om deze winter te benutten om de baan opnieuw te asfalteren. De gastheer van de Britse Grand Prix is begonnen met het aanbrengen van een nieuwe asfaltlaag voor het nationale circuit, het internationale circuit is ergens in de komende weken aan de beurt. De Grand Prix van Groot-Brittannië staat dit jaar in het weekend van 8 juli op het programma.
It's a very exciting day today as our track resurfacing has started on our National circuit, and will continue around to the International circuit over the next few weeks. ?? pic.twitter.com/78OzWC1AK8
— Silverstone (@SilverstoneUK) January 22, 2018
2

Reacties (8)
Login om te reagerenPosts: 65.774
Zie je wel, geld zat daar. Morgen het bericht dat Monza nieuwe tribunes krijgt...
Posts: 175
Laatste jaar Silverstone toch?
Posts: 5.786
Bij nieuw asfalt heb ik altijd de neiging mijn ouwe rolschaatsen, inline skates, skateboard en racefiets weer uit de kast te halen. Mag ik even?
Posts: 5.850
@CARAMBA: Je mag ;)
Posts: 499
Ik zal het van dichtbij gaan checken als we er in juli zijn tijdens de F1 GP :)
Er is wel geld in Silverstone, maar ze weigeren m.i. de enorme fee aan de F1 organisatie te betalen. Dat is iets heel anders ;)
Posts: 42.190
Precies, want met de Moto GP draaien ze gewoon winst en hebben ze onlangs weer een nieuw 3 jarig contract afgesloten.
Veel plezier Marcoooooo :)
Posts: 65.774
Het is sowieso een raar verhaal, 300.000 bezoekers in een GP-weekend en toch niet uit de kosten kunnen komen.
Dus jij denkt dat ze gewoon hun poot stijf houden wat die fee betreft @Marco maar die wel zouden kunnen ophoesten?
Posts: 499
@Schwantz34, dank je! :)
@Larry Perkins, ik denk dat ze die fee wel kunnen ophoesten als ze dit echt zouden willen, maar niet ten koste van alles. Zo kun jij misschien wel iets kopen wat je wilt als je daarvoor alles opzij zet en alles aanspreekt wat je hebt, maar of je dat wilt... ik denk dat dat eerder het geval is