Schumacher staat nog altijd achter comeback: "Ik geniet er van"
- Gepubliceerd op 11 dec 2010 18:32
-
17
- Door: Robin Smeets
"Ik geniet er van", vertelde Schumacher. "Ik heb het gevoel dat ik hier kan doen waar ik van hou. Het maakt me niks uit of dat eventueel mijn reputatie niet ten goede zal komen. Ik sta nog altijd achter mijn beslissing en ik krijg steun van veel mensen. Ik zal echter pas tevreden zijn als ik met het team weer kan strijden om de overwinningen. Het hele team is nog altijd gemotiveert, zeker door de enorme steun die we van Mercedes krijgen."
Trending nieuws
-
Verstappen opende de deur voor F1-debuut Antonelli
Max Verstappen heeft er volgens Jock Clear mede voor gezorgd dat Andrea Kimi Antonelli op jonge leeftijd kon debutere...
23 jun 2026 09:26 -
Oud Ferrari-coureur vreest voor Leclerc: “Hamilton heeft hem mentaal geraakt”
Charles Leclerc beleeft een moeilijke periode bij Ferrari. De Monegask zag teamgenoot Lewis Hamilton de Grand Prix va...
23 jun 2026 08:48 -
Goed nieuws voor Verstappen: "Podium in Oostenrijk zit er zeker in"
Isack Hadjar kijkt met vertrouwen uit naar de Grand Prix van Oostenrijk. De Red Bull-coureur verwacht dat het team va...
23 jun 2026 08:11 -
Team Verstappen staat voor enorme uitdaging
Het team van Max Verstappen gaat aankomend weekend op jacht naar succes in de 24 uur van Spa-Francorchamps. Terwijl V...
23 jun 2026 07:36 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land DE
- Geb. datum 27 jun 1985 (40)
- Geb. plaats Wiesbaden, DE
- Gewicht 71 kg
- Lengte 1,78 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Nico Rosberg
Team profiel
- Team naam Mercedes
- Basis Brackley, Duitsland
- Michael Schumacher 3
- Nico Rosberg 4
- Nico Rosberg 6
- Michael Schumacher 7
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 9
- Lewis Hamilton 10
- Andrea Kimi Antonelli 12
- Lewis Hamilton 44
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
636.177 reacties op Mercedes
59 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Mercedes

Reacties (17)
Login om te reagerenPosts: 7.033
ik hoop dat MercedesGP in 2011 ook in staat is om races te winnen. Zou de F1 wel goed doen en iedereen zou het prachtig vinden om Schumacher ook weer mee te zien doen in de top.
Posts: 712
Leugens uiteraard...
Neenee, ik kijk al uit naar het volgende seizoen en hopelijk kunnen ze bij mercedes(dus schummie en rosberg)mee met die andere drie topteams.
Posts: 9.505
Kijk, daar is hij nou groot mee geworden. Team hier, team daar, ik en het team. Dat is wat anders dan veel coureurs, ikke, ikke, ikke.
Posts: 5.792
Zo zijn alle top sporter ,egoisten. dat moet je ook zijn als je een winnaar wilt zijn.Dus natuurlijk is dat bij hem net als bij de andere winnaars niks anders.
Posts: 880
Mijn coureur zal het nooit worden. Maar hij heeft het verdomd goed voor elkaar. Zo\'n carrière al gehad. En nu eigenlijk om te genieten terugkomen, bij een goed team, met een riant salaris. Ik kan er alleen maar van dromen, dus respect.
Posts: 10
als de mercedes gp even goed is als een red bull dan is het weer net als vroeger schumacher schumacher en nog eens schumacher die wint deze man kan net iets meer dan alle andere coureurs.
Posts: 18.535
Alleen heeft ie daar sinds zijn comeback nog niet veel van laten blijken, omdat hij helemaal niets meer kon dan zijn teammaat. Dus die moet ie eerst nog overkomen, voor dat het ooit zover zou kunnen komen, wat ik uberhaupt al niet geloof.
Posts: 358
@Runningupthathill:
Tegen Rosberg hoeft hij helemaal niks te bewijzen, hij heeft zich al tegen Hakkinen, Raikkonen, Montoya, Barrichello, Alonso, Villeneuve, Heidfeld, Webber, Massa, Coulthard en nog vele andere, meerdere malen (7X) bewezen. En die waren ECHT niet de langzaamste van hun tijd. De nieuwe generatie is niet uit de lucht komen vallen he, dat zijn ook mensen. Zij hebben betere middelen, van voeding tot Windtunnel. En als je een Prost, of Senna de middelen van vandaag geeft, dan zijn ze alsnog snel. iemand die snel is, is en blijft snel. Schumi heeft goede zaken gedaan, 5X achter elkaar, is niet niks. De druk is al te veel.
Ik vind het tof van hem, dat hij het resultaat van jaren lang hard werk op het spel zet voor wat hij leuk vindt, EN voor de F1 \"SHOW\". Want geloof me, als je geld nodig hebt, ga je niet 10.000.000 besteden aan goede doelen.
Posts: 18.535
@BMWPower, dat beargumenteer ik toch helemaal niet? Al ben ik het niet met je eens dat Schumacher niet ook voor het geld rijdt, want anders reed ie wel gratis. Mercedes zou dan een stuk blijer met hem zijn en hij krijgt toch genoeg van sponsorcontracten alleen al. Ik reageer op dit:
\"deze man kan net iets meer dan alle andere coureurs. \"
Dat was vroeger misschien zo, maar afgelopen seizoen is daar niets van gebleken. Om zijn comeback succesvol te maken moet Schumacher zich op zijn minst toch voor zijn teammaat kunnen zetten. Dit jaar is hij het grootste deel van het seizoen gewoon weggereden.
Posts: 18.535
Even offtopic: heeft iemand de nieuwe Audi R18 al gezien? Wat een vet bakje zeg.
Posts: 11.414
Die is mooi inderdaad (afgezien van die plank over het midden). De Peugeot viel me wat tegen, maar goed die hoefden ook niet zo nodig.
Posts: 1.481
Heeft dat ding nou een F-Duct? Het is gewoon een voor Le Mans nagemaakte F1 auto, met de vogelbek-neus van Red Bull en de F-Duct van McLaren.
Ik weet niet of ik hem nou mooi moet vinden of niet maar toch, snel zal-ie zijn.
BTW een OVERKAPTE Audi?! Het moet niet gekker worden!
Posts: 18.535
Dat had Audi toch al lang aangekondigd?
Posts: 11.414
Ja, er zat weinig anders op nadat het pitstop voordeel voor een open cockpit uit de reglementen verdwenen was.
Posts: 8
Schumi zal voor mij altijd de grootste blijven.Zelfs als hij niet wint doet hij dingen die anderen niet durven/kunnen.B.v. de inhaalactie bij barrichello of Alonso inhalen 200m voor de finish in Monaco.Zal atijd een aanwinst blijven in het rijdersveld.Ik hoop dat ie in 2011 de concurrentie dwars kan zitten.Hoeft voor mij geen WK meer te worden maar een paar topprestaties zou ik wel leuk vinden.
Posts: 646
Nieuws dat Schumacher gaat winnen...
De winter is weer volop bezig.
Posts: 11.414
Ja, dat zal na de eerste race wel weer over zijn.