De Formule 2 introduceert komend seizoen een nieuwe auto. De GP2/11 wordt na zeven jaar trouwe dienst afgedankt en vervangen voor een nieuw exemplaar. Daar is recent al mee getest op het Yas Marina Circuit te Abu Dhabi en de Formule 2 heeft bij wijze van kerstcadeau daar wat onboard-beelden van vrijgegeven. De bolide bevatte bij de test nog geen 'halo', maar het systeem zit volgend jaar ook op de wagens in het voorportaal van de Formule 1.
Christmas is in 2 days! Here's another early present: hop on board of the new ___Escaped_link_6a3ac3b9e4e59___ 2018 car around the Yas Marina Circuit. pic.twitter.com/jCr6NUT5d1
— FIA Formula 2 (@FIA_F2) ___Escaped_link_6a3ac3b9e4e5d___
And now, from the rear. What a beauty!#F2 pic.twitter.com/JzaiX7Li1Q
— FIA Formula 2 (@FIA_F2) December 22, 2017
1

Reacties (2)
Login om te reagerenPosts: 9.103
Hal(l)o!
Posts: 24
Klinkt goed en tevens mooie vlammen ;) jammer dat de f1 dat niet heeft...