user icon
user icon

Bernie Ecclestone drijft in advertentie de spot met beroving

  • Gepubliceerd op 07 dec 2010 11:30
  • comments 16
  • Door: Rob Veenstra
Bernie Ecclestone is bij de overval op hem en zijn vriendin voor zijn huis in Londen niet van zijn gevoel voor humor en zaken beroofd. Dat blijkt uit een nieuwe advertentie voor horlogemerk Hublot, waarop de commerciële baas van de Formule 1 de spot met het voorval drijft.

Ecclestone is in de advertentie die later deze week in de Financial Times en International Herald verschijnt te zien met een blauw oog en verwondingen aan zijn hoofd. Daaronder staat de tekst: 'See what people will do for a Hublot' (Zie wat mensen bereid zijn te doen voor een Hublot, red.).

Reacties (16)

Login om te reageren
  • miauw

    Posts: 1.136

    Altijd weer commercieel uitbuiten, zelfs je ongeluk! Typisch Bernie!

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 11:47
    • mooi he :)

      • + 0
      • 7 dec 2010 - 11:53
    • F1-2009

      Posts: 562

      Nah, dit is gewoon gevraagd. En bovendien is het geniaal.

      • + 0
      • 7 dec 2010 - 17:32
  • Ah Dhr. Bernie Ecclestone lijkt op deze foto wel op golem.

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 11:49
  • Kubica

    Posts: 3.762

    Tsja hij ziet echt overal geld in. Vind dit wel sterk van hem.

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 11:52
  • je kan zeggen wat je wil, maar ik vind het wel weer een goed verhaal. Ik denk dat ie de hele overval in scene heeft gezet....

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 12:10
  • Hahaha, ik moet \'m niet meer door een aantal dingen die hij zegt en doet de laatste jaren. Maar dit siert de man dan weer wel. GEWELDIG!

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 12:34
  • hoeveel miljoene zou em met die spot weer verdiene?

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 15:07
    • F1-2009

      Posts: 562

      Als jij bent overvallen en ze vragen het aan jou, zou jij het doen?

      • + 0
      • 7 dec 2010 - 17:32
  • germain

    Posts: 1.748

    haha

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 16:10
  • szixxx

    Posts: 4.753

    Geweldig eigenlijk weer. Soms ben ik het totaal niet eens met wat hij roept maar als je dit leest dan vind ik die ouwe toch wel weer grappig. Zag er trouwens niet best uit dat blauwe oog van hem, ze hebben hem goed geraakt.

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 16:40
  • die dagobert duck weet ook overal een slaatje uit te slaan he.die miljoenen die er mee verdiend,kan ie mooi de tickets mee verlagen..

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 16:54
  • gabini

    Posts: 783

    Dat geef een lekker veilig gevoel voor eventuele kopers.

    Met deze reclame laten ze meer zien dat je je leven waagt als je zo\'n klokje koopt.

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 18:21
  • alflonzo

    Posts: 827

    Briljant!! Die gast moet komiek worden,ik weet t zeker, hij heeft talent.Dat dit niemand eerder is opgevallen, gezien de meeste van zn uitspraken over F1 van de laatste jaren ;-)

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 19:10
  • PSmulders

    Posts: 144

    Met een redelijke advocaat maak je er uitlokking van.
    Het tekend inderdaad toch weer het commercieel inzicht van de man.

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 19:50
  • turbof1

    Posts: 1.804

    Hier de bedoelde reclame affiche (aangezien F1today bij zulke dingen blijkbaar niet foto\'s laat zien...):
    www.greenwichtime.(...)watch-ad-866139.php

    • + 0
    • 7 dec 2010 - 20:13

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar