user icon

Jos Verstappen: "Wat een super resultaat!"

  • Gepubliceerd op 01 okt 2017 10:35
  • comments 26
  • Door: Mathijs Carolus

Voor de tweede keer zag vader Jos Verstappen zijn zoon Max een Grand Prix winnen. Na een seizoen vol pech pakte Verstappen het maximale resultaat op het Sepang International Circuit. Ziggo Sport zocht vader Jos Verstappen na de finish op.

"Je zag het al in de eerste twee rondes, inhaalactie op Lewis Hamilton was mooi. Hij heeft de race gecontroleerd en wist de rondetijden van Lewis steeds te beantwoorden. Wat een super resultaat!", aldus Jos Verstappen.


Zus Victoria Verstappen hield het niet droog: "Ik ben zo blij voor hem, ik hoopte dat er maar niets ging gebeuren. Wat een race van Max"

Reacties (26)

Login om te reageren
  • Abgj

    Posts: 410

    Yes Yes YESSSS

    • + 1
    • 1 okt 2017 - 10:41
  • De enige bedreiging voor de overwinning van Verstappen was torpedo Palmer. Wat een bijzonder actie was dat.

    • + 0
    • 1 okt 2017 - 11:11
    • Die reed bijna Max er nog af, ook het onnodig spinnen heeft hij tot kunst verheven. Heeft helemaal niks in de F1 te zoeken deze matige coureur.

      • + 1
      • 1 okt 2017 - 12:24
    • neeuuh

      Posts: 316

      Ik vond hem eerst ook matig. Inmiddels vind ik hem gewoon bar slecht en een bewijs dat het opleidingstraject naar de F1 duidelijk te wensen over laat.

      • + 0
      • 2 okt 2017 - 10:28
  • Lag het aan mij of kreeg ik het gevoel dat Jos Jack Plooij niet wilde spreken?
    Hij keek alsof hij een afspraak bij de tandarts had en dan ook nog ongeinteresseerd in zijn Iphone kijken....

    • + 1
    • 1 okt 2017 - 11:12
    • Ja die was wat kort inderdaad maar niets mis mee toch . Kort samengevat mooi gereden van max

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 11:20
    • Rico Verhoeven belde om een potje te sparren

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 11:20
    • Schouten: zijn zoon had net een GP gewonnen. Jack duwt zijn microfoon onder zijn neus en je zag Jos zuur kijken alsof hij een verdoving in zijn mond kreeg....
      En tuurlijk heeft Max goed gereden, daar zeg ik toch niets over?

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 11:22
    • Jos moet helemaal niets hebben van Jack en Olav en terecht.

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 11:37
    • Ik heb er ook weinig moeite mee. Is toch geen verassing dat max kan winnen. Tuurlijk vind jos het super mooi. Maar als die teveel zegt krijgt die weer de stempel arrogant

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 11:39
    • Jos is gewoon een eikel maar snap wel dat hij het niet leuk vond als een tandarts zijn microfoon onder zijn neus doet. Terwijl Chandhok op de achtergrond gewoon rustig wacht.

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 11:45
    • ja als je ipv je vriendin ineens een Plooij voor je krijgt snap ik die reaktie wel...

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 12:08
    • Hij had gewoon die familie minimaal 15 minuten de tijd moeten geven om even af te koelen en een beetje te laten bezinken. Dat arms meisje stond nog met tranen in der ogen en komt die tandarts ff vragen wat je van de race vond.....

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 12:15
    • Gummy

      Posts: 257

      Sky sport had een leuk en ontspannen interview met Jos 15 min na de race. Ik begrijp dat Jack overal als eerste bij wilt zijn maar of de personen die geïnterviewd worden daar nou zou blij mee zijn, dat weet ik niet.

      • + 2
      • 1 okt 2017 - 13:09
    • @brracing
      Wat een l*koek
      Plooij werkt zelfs op voorspraak van de familie verstappen bij ziggo. .
      Je zoon wint net een gp het is logisch dat je daarvan wil genieten. . Ipv een troonrede te houden

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 14:39
    • JV

      Posts: 2.196

      Jos wilde snel nog even naar achteren met zijn Braziliaanse vriendin Amanda?

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 15:33
    • 33VES33

      Posts: 72

      @br je lult uit je nek!

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 19:51
    • Wat een vreselijke golddigger is dat dan zeg!! Met dr paarse lippenstift bah

      • + 0
      • 1 okt 2017 - 20:00
    • neeuuh

      Posts: 316

      @ROESTBAK wat weet jij daar nou van? Lul toch niet zo uit je nek.

      • + 1
      • 2 okt 2017 - 10:30
    • Ze is Brailiaans...heb denk ik wat meer levenservaring dan jij..

      • + 0
      • 2 okt 2017 - 12:34
    • Braziliaans wil niet persé zeggen gold-digger..
      ik denk dat het echte liefde is en misschien kan ze ook nog eens lekker koken.:-)

      • + 0
      • 2 okt 2017 - 17:40
  • geert61

    Posts: 1.099

    goede week voor jos , all zijn kinderen gewonnen daze week

    • + 0
    • 1 okt 2017 - 11:43
  • Patrick33

    Posts: 4

    Max geweldig gereden superrrrrrrrrr.

    • + 0
    • 1 okt 2017 - 11:44
    • wibi

      Posts: 4.514

      Dat is niet de eerste keer hoor Patrick, maar wel leuk dat je je daarvoor speciaal aanmeldt....

      • + 1
      • 1 okt 2017 - 16:08
  • Max eindbaas... op naar 2018

    • + 0
    • 1 okt 2017 - 11:47

QA Grand Prix van Qatar

Lokale tijd 

QA Grand Prix van Qatar

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1 is spannender dan ooit?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (24)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
8 - 10 okt
Japan
8 - 10 okt
Turkije
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
5 - 7 nov
Mexico (land)
12 - 14 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Qatar
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt
8 - 10 okt
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
5 - 7 nov
12 - 14 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar