Ziggo Sport zendt vanavond een programma uit om terug te blikken op het DTM-weekend op het circuit van Zandvoort. Het sfeerverslag bestaat uit beelden van de races en uit gesprekken met coureurs Max Verstappen, Giedo van der Garde, Nyck de Vries en Renger van der Zande en met circuiteigenaar Prins Bernhard van Oranje. 'DTM in de Duinen' is vanaf 19.00 uur te zien op Ziggo Sport en Ziggo Sport Totaal.
Racefans opgelet! Vanavond 19.00 uur een speciale uitzending DTM in de duinen op Zandvoort, met o.a Max Verstappen, vd Garde & Nyck de Vries pic.twitter.com/dXVWYkpQbN
— Ziggo Sport F1 (@ZiggoSportF1) August 21, 2017
4

Reacties (6)
Login om te reagerenPosts: 10.089
Maak er maar zweerverslag van ;P
Posts: 130
Nou, "first" dan maar.
Posts: 1.223
Tis natuurlijk wel een beetje triest als je van oranje heet , en geen vinger in de pap heb. Hebben alex en mam wel goed gedaan. HAHAHA
Posts: 42.203
Waarom geen intervieuw met Milan Dontje? Beetje jammer, die jonge coureur doet het uitstekend in de Audi TT cup.
Posts: 202
Wat een bagger verslaggever was dat zeg... Formule 3, DTM beiden om te janken....
Posts: 893
Wat blijft dat Zandvoort toch ook een kakkerfestijn ;p