De internationale autosportbond FIA had donderdag een speciale persconferentie belegd om de invoering van de 'halo' voor 2018 toe te lichten. Laurent Mekies en Charlie Whiting schoven aan om namens de federatie toelichting te geven over het hoe en waarom achter de beslissing om het systeem vanaf volgend jaar verplicht te stellen. Hier de beelden:
3

Reacties (5)
Login om te reagerenPosts: 776
Als de teams een beetje kerel zijn dan boycotten ze een paar races..net zolang totdat de FIA overstag gaat.
Collectief nee zeggen of anders geen race/inkomsten
Posts: 1.489
Als ik dit bekijk begrijp ik hun wel ik ben er niet mee eens maar snapt het wel.
Posts: 5.665
Tja Nazi Duitsland maakte ook mooie propaganda maar ik blijf het oneens met de dictatoriale beslissingen van de FIA.
Posts: 373
Had nou niet gewoon een Engelsman of iemand die gewoon goed engels spreekt deze presentatie kunnen doen?
Lijkt wel een aflevering van 'Allo 'Allo :{
Posts: 130
Geweldige presentatie. Ik ben om.
Not.