user icon

Hongarije blundert met parkeerplaatsen F1-directie

  • Gepubliceerd op 28 jul 2017 15:44
  • comments 21
  • Door: Rob Veenstra

De namen van de nieuwe Formule 1-leiding zijn bij de organisatie van de Hongaarse Grand Prix nog niet helemaal bekend. Dat blijkt wel uit de parkeerplaatsen die toegewezen zijn aan Formule 1-baas Chase Carey en commercieel directeur Sean Bratches.

Zo staat de naam van Carey gespeld als 'Cary' en parkeert Bratches zijn Skoda Octavia op de plaats die bestemd is voor 'Sean Branches'. Ze moeten in Hongarije kennelijk nog wennen aan de nieuwe directie van de koningsklasse van de autosport.

 

Reacties (21)

Login om te reageren
  • rossifan

    Posts: 166

    Haha

    • + 0
    • 28 jul 2017 - 16:05
    • Inderdaad humor, maar dat hebben Amerikanen niet. Ze eisen vast ontslag van de bordjes-man.

      • + 0
      • 28 jul 2017 - 16:54
  • Een Skoda rijder als directeur? Moet niet gekker worden...

    • + 0
    • 28 jul 2017 - 16:16
    • fryslan

      Posts: 172

      Wat is er mis met Skoda. Een auto is tegenwoordig een gewoon gebruiks artikel.

      • + 0
      • 28 jul 2017 - 16:31
    • The dre

      Posts: 2.184

      Een gebruiks artikel? Dat zeggen alleen mensen die een lelijke auto rijden ;)

      • + 4
      • 28 jul 2017 - 16:50
    • WC MAX

      Posts: 2.613

      @Fryslan
      Persoonlijk heb ik dan toch liever een Aston Martin als gebruiksartikel.......;P

      • + 0
      • 28 jul 2017 - 16:52
    • Hij heeft een Skoda gehuurd omdat hij dit weekend incognito wil zijn.

      • + 0
      • 28 jul 2017 - 16:57
    • Skoda ? Dat is toch de Audi van de stratenmaker hier in het dorp ?

      • + 0
      • 28 jul 2017 - 22:32
    • F1-06

      Posts: 581

      Gewoon een rental car. Wordt hooguit gebruikt voor ritjes vliegveld-circuit-hotel en om Hongaarse hoertjes op te pikken.
      Zeker voor dat laatste is een low profile raadzaam; een Bentley valt op en voor je het weet is de vrouw boos.

      • + 0
      • 28 jul 2017 - 23:02
  • Zo stond er bij mijn parkeerplaats eens een bordje met "Nigel Mansell". Tssssss.

    • + 0
    • 28 jul 2017 - 16:21
    • Gelukkig hing er een onaangename lucht en wist je dus dat je toch goed zat. ;-)

      • + 1
      • 28 jul 2017 - 16:51
  • oliebol

    Posts: 27

    Zo'n Octavia is geen verkeerd hok voor de gewone mens. Maar als je als directeur hier in een Skoda moet rijden, dan stap je toch in een Superb Combi? Of als je hip wil doen een Kodiaq?

    • + 0
    • 28 jul 2017 - 16:29
    • Kenju

      Posts: 2.629

      Gewoon gehuurd, en wellicht iemand die niet perse veel om auto's geeft? Of iemand die het verschil niet ziet tussen welke Skoda dan ook, omdat hij zelf altijd een Bentley gewend is?

      • + 0
      • 28 jul 2017 - 20:48
  • A.I.F1

    Posts: 1.080

    Bescheiden directeur met zijn Skoda.

    • + 0
    • 28 jul 2017 - 16:50
  • VF-Ray

    Posts: 128

    Ik heb liever dat e in een Skoda rijden en dat alles een beetje betaalbaar wordt dan dat ze in een Bentley rijden en hun eigen zakken spekken.

    • + 0
    • 28 jul 2017 - 16:50
  • Waarom geen wagen regelen van een merk dat effectief in F1 zit?

    • + 0
    • 28 jul 2017 - 17:07
    • Schijn van belangenverstrengeling voorkomen.

      • + 3
      • 28 jul 2017 - 17:20
  • Sjees

    Posts: 1.149

    En iedereen maar denken dat VAG met Porsche de F1 in komt. Het wordt gewoon Skoda F1 Team! Of Red Bull Skoda F1...

    • + 0
    • 28 jul 2017 - 17:28
  • Kenju

    Posts: 2.629

    Ik ben altijd wel benieuwd met welke auto's met name de coureurs naar het circuit komen. Helaas wordt het nimmer getoond. Ted Kravitz deed het één keer, maar dat was volgens mij toeval.

    • + 0
    • 28 jul 2017 - 20:49
    • mario

      Posts: 7.604

      Volgens mij rijden ze bij RB met Aston Martins naar het circuit.... In ieder geval de coureurs en de hoge omes....
      Bij Mercedes zal het ook wel simpel zijn om in te vullen, alleen denk ik niet dat ze bij Ferrari in een Ferrari aan komen rijden....
      Bij de andere teams zal het een wagen van de motorleverancier zijn. Meest logisch! Behalve natuurlijk bij Haas en Sauber....

      • + 0
      • 29 jul 2017 - 11:55
  • Numnum

    Posts: 2.508

    Skoda, Seat, Audi, VW... Wat maakt het uit, allemaal hetzelfde interieur.

    • + 0
    • 29 jul 2017 - 00:38

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar