De organisatie van de Grand Prix van de Verenigde Staten heeft een filmpje ter promotie van de race van later dit jaar naar buiten gebracht. Daarin geven meerdere coureurs aan hoezeer ze uitkijken naar het weekend op het Circuit of the Americas nabij Austin. Red Bull Racing-coureur Daniel Ricciardo gaat het verst in zijn enthousiasme en zingt een stukje van een nummer van Justin Timberlake, die in het Formule 1-weekend op COTA optreedt.
0

Reacties (5)
Login om te reagerenPosts: 109
Even veel talent
Posts: 10.533
Opmerkelijk veel Timberlake fans, dat terwijl Stevie Wonder daar ook optreed en zoveel beter is, zal wel een generatiekloof zijn................
Posts: 242
Kannie samen met Hamilton in een bandje.
Posts: 410
Was dat zingen? Pfffffffff... was een regeltje opdreunen...?
Posts: 395
Een stukje van Timberlake. Laten we hopen dat het niet in het water valt net als bij de Andre.