Toto Wolff heeft geen prettige kwalificatie achter de rug. Na jaren van dominantie in Rusland en eigenlijk het hele seizoen is de eerste startrij helemaal voor het team van Ferrari.
Waar waren de Mercedes-motoren die altijd zo goed waren in de kwalificatie is de vraag aan de teambaas. "In de laatste ronde van Valtteri ging het goed, hij maakte alleen aan het einde een foutje die hem pole position kost. Maar zoals eerder gezegd: het ligt allemaal dicht bij elkaar, het verschil tussen de eerste drie wagens is een paar honderdsten", aldus de teambaas van Mercedes.
Dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst, weet ook Wolff: "We hebben totaal andere auto's en hele andere banden, die vergelijkingen kan je niet meer maken." Toto Wolff verwacht dan ook een lastige race morgen gezien de snelheid die de Ferrari's eerder hebben laten zien.
4

Posts: 65.802
“Nee, we hebben geen voorkeur als we over eerste en tweede rijder praten. Lewis bleef vandaag wel een beetje achter maar voorlopig mag ook Lewis gewoon nog races winnen van mij. Het is ook algemeen bekend dat ik veel moeite heb met het geven van teamorders.
Maar niemand kan in de nabije toekoms... [Lees verder]