user icon

Ecclestone heeft duidelijke boodschap voor Liberty Media

  • Gepubliceerd op 26 apr 2017 10:51
  • comments 42
  • Door: Rik Klein Entink

Bernie Ecclestone heeft een opvallende uitspraak gedaan in de richting van de nieuwe eigenaren van de Formule 1. De ere-voorzitter van de Formule 1 die door Liberty Media vervangen werd door het team Chase Carey, Sean Bratches en Ross Brawn deed zijn uitspraken in het BBC-programma Top Gear.

Pistool zonder kogels

De 86-jarige Ecclestone: "Ik zei dat het probleem met allerlei soorten dieren is dat als je ze wil doden, je ze ook echt moet doden en niet verwonden." Hij werd geïnterviewd door Eddie Jordan en die vroeg uiteraard of dit wellicht een boodschap was aan Liberty. Daarop antwoord Ecclestone cryptisch: "Het is maar net welke uitleg de mensen er aan willen geven toch?"

Over zijn nieuwe rol als ere-voorzitter is hij ook niet echt enthousiast. "Ik weet het niet hoor, het is een beetje of je een hitman een pistool zonder kogels geeft. Maar ik heb genoeg geld om zelf kogels te kopen", aldus de miljardair.

 

Reacties (42)

Login om te reageren
  • 'Yeah? Here's a message to Charlie: f... off!

    • + 6
    • 26 apr 2017 - 10:59
  • z0mer

    Posts: 2.087

    Wat een zure man.

    • + 0
    • 26 apr 2017 - 11:18
  • Een Eikell stoot zich in het gemeen niet tig maal aan de zelfde steen

    • + 0
    • 26 apr 2017 - 11:26
    • wibi

      Posts: 4.514

      Hij heeft de kans om heerlijk van zijn geld te gaan genieten in de wetenschap goed voor de F1 te hebben gezorgd, maar dreigt er kogels van te gaan kopen.... nee, dan snap je niet veel van het leven die (in zijn geval) ook nog eens ieder moment afgelopen kan zijn..Ekkel: er zijn NU anderen aan de macht...LAAT HET GAAN!!!;-)

      • + 0
      • 26 apr 2017 - 11:44
    • Vince78

      Posts: 493

      Helemaal mee eens Wibi.

      Lekker gaan genieten van je geld. En wellicht een enkele x nog eens komen kijken bij een race zoals Monaco ofzo. En alleen opbouwende kritiek leveren. Want nu is het slechts rancune.

      • + 1
      • 26 apr 2017 - 12:33
    • Een eikel stopt 'm voor het nut geregeld in dezelfde @#&. ;-)

      • + 1
      • 26 apr 2017 - 15:06
    • erik1

      Posts: 255

      Bij sommige mensen zit het gewoon niet in hun aard om op hun lauweren te gaan rusten. En dat vind ik ergens ook wel mooi.

      • + 0
      • 27 apr 2017 - 06:51
  • Mooie kerel, lekker rellen, hou ik van.

    • + 2
    • 26 apr 2017 - 11:34
    • ja, daar kan ik me ook wel in vinden... heerlijk

      • + 0
      • 26 apr 2017 - 13:32
    • Caramba

      Posts: 5.786

      Hahaha. Ik vind het ook leuk dat ie tot een soort veredelde gastvrouw voor Putin en zijn gezelschap is gedegradeerd.

      • + 0
      • 1 mei 2017 - 11:06
  • Wie doet er nou in deze tijd met zoveel (terroristische) aanslagen zo’n uitspraak. Kan Ecclestone nou echt geen betere metafoor bedenken?
    Echt serieus van het padje die tuinkabouter.

    • + 1
    • 26 apr 2017 - 11:45
  • Je heb de zak gekregen, tuurlijk ga je de nieuwe frisse wind af zitten zeiken. Tis klaar, afgelopen. Hou er nu maar over op Bert

    • + 0
    • 26 apr 2017 - 11:52
  • vwtune

    Posts: 215

    Neem alsjeblieft dezelfde trein terug welke ervoor gezorgd heeft dat je nu bent, WAT je bent terug naar de plek waar het allemaal begon. Maar dan het leven wat je toen had zonder al die gestolen poen. kijken wat je dan nog bent en te vertellen hebt...

    • + 0
    • 26 apr 2017 - 11:59
    • Bernie had al geld voordat hij de commerciële taken overnam van de FOCA. Hij was o.a. eigenaar van Brabham rond die tijd.

      Bernie verkocht op zijn basisschool al broodjes met winst door. Het handelen zat er vroeg in.

      • + 1
      • 26 apr 2017 - 12:07
    • vwtune

      Posts: 215

      weet jij niet hoe hij aan dat geld is gekomen??? ik zeg al trein... ik heb het nbiet over broodjes verkopen... ja gebakken lucht verkoopt ie.

      • + 0
      • 26 apr 2017 - 12:10
    • erik1

      Posts: 255

      En die gebakken lucht ging als wat over de toonbank? Precies :p

      • + 0
      • 27 apr 2017 - 06:53
  • Ernie Heckelrock.

    Wie weet waar ik het over heb? :-)

    • + 0
    • 26 apr 2017 - 12:04
    • Het zal me worst wezen. [KNIPOOG!]

      Dat is ook niet aardig.

      • + 0
      • 26 apr 2017 - 12:38
  • Kevin

    Posts: 5.018

    Die man wil gewoon niet accepteren dat zijn rit erop zit.. best wel triest eigenlijk.

    • + 0
    • 26 apr 2017 - 12:12
    • CTRA

      Posts: 3.640

      Hij reageert zoals een klein kind dat zijn speeltje is afgepakt, terwijl er nog genoeg speeltjes om hem heen liggen om een leuke tijd te hebben.

      • + 0
      • 26 apr 2017 - 12:34
    • @CTRA. Dat zei zijn vrouw ook toen ie met zijn vriendin thuis kwam.
      [KNIPOOG!]

      • + 0
      • 26 apr 2017 - 13:07
  • geert61

    Posts: 1.099

    hij is nu mooi buiten spel gezet en zal gezien de gemiddelde leeftijd niet lang meer kunnen klagen .
    dan na een mooi afscheid zand erover klaar

    • + 0
    • 26 apr 2017 - 12:58
    • erik1

      Posts: 255

      Nou nou nou nou nou.

      • + 1
      • 27 apr 2017 - 06:54
  • droopz

    Posts: 777

    had Manor F1 dan een beetje geld gegeven / over laten houden i.p.v. wat kogels te kopen... als het hele F1 je dan zoveel deed had je dit niet laten gebeuren...

    "ik heb genoeg geld" verrekten dik nek

    • + 2
    • 26 apr 2017 - 13:09
    • Berto

      Posts: 39

      Helemaal mee eens

      • + 0
      • 27 apr 2017 - 02:48
    • Gelukkig, krijgen we daar tenminste geen discussie over. ;)

      • + 0
      • 27 apr 2017 - 10:50
  • Mooie kerel... Géén doorsnee manager-type zoals tegenwoordig iedereen lijkt te ambiëren... Bernie is van het zeldzame soort mensen als Richard Branson,, of Steve Jobs...

    • + 0
    • 26 apr 2017 - 13:12
  • PitBox

    Posts: 380

    Niet spugen in de bron waaruit je ooit hebt gedronken.

    • + 0
    • 26 apr 2017 - 15:11
    • droopz

      Posts: 777

      en al helemaal niet zeiken

      • + 0
      • 26 apr 2017 - 15:24
  • Avanti

    Posts: 395

    Ze hebben hem ook wel een blokkendoos gegeven waarmee hij in een hoekje kan gaan zitten spelen. Ik begrijp nooit dat ze 'oude' mensen met een schat aan ervaring zo afdanken en inruilen voor snellere types die met de tijd mee gaan, maar van toeten nog blazen weten. Je ziet dat in het alledaagse bedrijfsleven ook; ontzieling.

    • + 0
    • 26 apr 2017 - 17:25
    • erik1

      Posts: 255

      Klopt. Maar in het geval van Ecclestone kan ik me zo voorstellen dat het alles of niets is. Als je hem een beetje macht geeft, zit ie zo weer op de troon.

      • + 0
      • 27 apr 2017 - 06:55
  • louc_

    Posts: 2.285

    Prachtige man, hij is 86j! niemand van ons hier rijkt nog maar aan zijn enkels! Je moet het maar doen.

    • + 0
    • 26 apr 2017 - 17:53

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar