Vandaag was de eerste testdag op het Circuit de Catalunya. Alle Formule 1-teams en coureurs waren aanwezig om de eerste meters te maken. Hoewel dat niet van harte ging bij sommige teams, wist onze eigen fotograaf Ronald Fleurbaaij weer prachtige foto's te maken.
Bekijk hieronder de gallery met alle foto's!
0

Reacties (9)
Login om te reagerenPosts: 602
Jay! Foto's!
Posts: 378
Was het nu echt niet mogelijk om een foto te maken van de achterkant van de RB13
Posts: 10.412
Niet nodig word dit jaar toch geen WK.:)
Posts: 2.413
https://goo.gl/images/WtnJvS
Posts: 2.413
https://goo.gl/images/ApFvtJ
Posts: 2.413
Op de foto staan gaan en je kunt de kont van de RB goed bekijken; )
Posts: 196
Nog geen goede foto gezien van de achterkant van de RB13. De andere auto's vindt ik ook wel interessant om te zien wat de defuser oplossingen zijn. Morgen weer een dag ;)
Posts: 4.742
Veel teams hebben een behoorlijke rake.
Posts: 1.695
@Redactie:
Thx voor de mooie foto's, maar is het een idee om ook een video tab in de header te zetten?