Verstappen: "Wat ik het meest gemist heb? Inhalen"
- Gepubliceerd op 26 feb 2017 11:37
-
13
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Red Bull vervangt veel onderdelen na crash Verstappen
Het team van Red Bull Racing heeft zeer veel onderdelen aan de auto van Max Verstappen vervangen. De viervoudig werel...
28 jun 2026 14:06 -
Russell vreest voor Verstappen: "Hij zat er goed bij!"
George Russell start de Grand Prix van Oostenrijk vandaag vanaf de pole position, maar hij rekent zich nog lang niet ...
28 jun 2026 13:22 -
Norris haalt uit naar andere coureurs: "Ze snappen er niets van!"
Lando Norris haalt hard uit naar andere coureurs die vraagtekens zetten bij de updates van McLaren. De Britse renstal...
28 jun 2026 14:43 -
Bekijk de startgrid voor de Grand Prix van Oostenrijk28 jun 2026 14:31
-
Verstappen reageert op hardnekkige geruchten over F1-toekomst
Max Verstappen haalt zijn schouders op over alle geruchten over zijn toekomst. Voorafgaand aan het raceweekend in Oos...
28 jun 2026 12:46
Reacties (13)
Login om te reageren-
Achterliggers inhalen :)
- + 1
- 26 feb 2017 - 11:47
-
Eerst Hammie en Bottie natuurlijk
- + 0
- 26 feb 2017 - 12:07
-
Off Topic:
Toch een haaienvin ook voor de RB13. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
www.f1today.net/en(...)ull-unveil-the-rb13- + 0
- 26 feb 2017 - 13:24
-
Ach... ik hoop echt op wisselende pole's, waar veel gebeurd en de dominantie en hiërarchie van Mercedes verdwenen is. En de Topteams weer dicht bij elkaar zuilen zitten.
En natuurlijk hoop ik dat Max het heel erg goed gaat doen, maar ik ben toch meer f1 fan dan op 1 persoon gericht. Wil weer geweldige gevechten zien op de baan.- + 4
- 26 feb 2017 - 11:48
-
Helemaal eens. Iedere week een andere winnaar en veel gevechten!
- + 1
- 26 feb 2017 - 12:25
-
Inderdaad. Ook veel beter voor de sport.
- + 1
- 26 feb 2017 - 12:41
-
Iedere race een Red Bull op pole, ipv een Mercedes, zou echt geen verbetering zijn.
- + 2
- 26 feb 2017 - 12:02
-
Voor de sport niet, voor de Red Bull fans wel :)
- + 1
- 26 feb 2017 - 12:34
-
Nou, ik ben een McLaren fan, maar dominantie van McLaren zit ik ook niet op te wachten. In eerste instantie blijf ik fan van de sport.
- + 1
- 26 feb 2017 - 13:54
-
Inhalen met DRS telt natuurlijk niet mee ;)
- + 0
- 26 feb 2017 - 12:04
-
Ik hoop dat Max gelijk krijgt, maar Mercedes die heeft volgens mij zijn zaken zeer goed voor elkaar [nog steeds] ik hoop dat RBR ons gaat verrassen.
- + 1
- 26 feb 2017 - 12:09
-
Ik tel erop dat Mercedes nog steeds een voorsprong heeft op de anderen, maar niet meer zo'n grote als de afgelopen 3 jaren. Als Max en Daniel voor minimaal wat dagprijzen zouden kunnen gaan op de voor RB passende circuits dan zou dat mooi zijn.
- + 0
- 26 feb 2017 - 13:05
-
www.f1today.net/en(...)ull-unveil-the-rb13
- + 0
- 26 feb 2017 - 13:25
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Red Bull Racing
- Punten 3.500
- Podiums 128
- Grand Prix 240
- Land NL
- Geb. datum 30 sep 1997 (28)
- Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
- Gewicht 70 kg
- Lengte 1,8 m
834.635 reacties op Red Bull Racing
984 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Max Verstappen
Team profiel
- Team naam Red Bull Racing
- Basis Milton Keynes, Leafield, Oostenrijk
- Liam Lawson
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Daniel Ricciardo 3
- Sebastian Vettel 5
- Isack Hadjar 6
- Pierre Gasly 10
- Sergio Perez 11
- Sebastian Vettel 15
- Yuki Tsunoda 22
- Daniil Kvyat 26
- Max Verstappen 33
909.610 reacties op Red Bull Racing
687 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Red Bull Racing

Posts: 2.413
Ach... ik hoop echt op wisselende pole's, waar veel gebeurd en de dominantie en hiërarchie van Mercedes verdwenen is. En de Topteams weer dicht bij elkaar zuilen zitten.
En natuurlijk hoop ik dat Max het heel erg goed gaat doen, maar ik ben toch meer f1 fan dan op 1 persoon gericht. Wil weer g... [Lees verder]