Opa Verstappen: "Max moest altijd de eerste zijn"
- Gepubliceerd op 22 feb 2017 09:06
-
99
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Verstappen zet Russell te kakken: "Nu vol gas?"
Max Verstappen was tijdens de race in Oostenrijk het controversiële slot van de kwalificatie van een dag eerder ...
28 jun 2026 18:16 -
Mercedes-coureurs onthullen flink probleem aan Verstappen
Mercedes-coureurs George Russell en Andrea Kimi Antonelli hebben een zeer zware Grand Prix van Oostenrijk achter de r...
28 jun 2026 17:10 -
Verstappen blijft kritisch ondanks tweede plaats: "Dat voelde niet goed aan"
Max Verstappen beleefde een ijzersterke race tijdens de Grand Prix van Oostenrijk in Spielberg. De Red Bull Racing-co...
28 jun 2026 17:54 -
Antonelli zelfkritisch na kostbare foutjes
WK-leider Andrea Kimi Antonelli haalde opgelucht adem na afloop van de Grand Prix van Oostenrijk. Hij had het niet ma...
28 jun 2026 16:54 -
Mekies ziet progressie bij Red Bull: "Sterkste race van het seizoen"
Laurent Mekies heeft genoten van de Grand Prix van Oostenrijk. Zowel Max Verstappen als Isack Hadjar kenden een sterk...
28 jun 2026 17:36
Reacties (99)
Login om te reageren-
ok
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:10
-
Prima
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:26
-
Comments zonder inhoud. -1
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:53
-
Zoooooooooooooooooooo, Heftigggggg....
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:49
-
Ik begrijp niet zo goed waarom Opa Verstappen zich voor dit soort filmpjes leent. Ik gun hem ook de credits en het is een aardige man...maar ik hoop dat het geen wekelijks terugkerend item gaat worden......en volgens mij valt het wel mee dat de pers over zijn vriendinnen praat, hij post zijn eigen foto's op instagram......who cares.
- + 0
- 22 feb 2017 - 11:08
-
@ straatfeest: beetje zoals je avatar en username...
- + 0
- 22 feb 2017 - 20:50
-
ok
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:10
-
Mooi
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:27
-
Carmen Jordá niet iets voor hem......iig gek van autosport
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:12
-
Voor Opa?
- + 2
- 22 feb 2017 - 09:45
-
Nee die heb ik al :-p
- + 0
- 22 feb 2017 - 13:51
-
ok
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:12
-
Klopt
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:27
-
top
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:17
-
Een trotse opa die zijn kleinzoon mist.
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:13
-
Huurt ie toch ook een boomhut in Monaco.
- + 1
- 22 feb 2017 - 10:40
-
Leuk filmpje, alleen jammer dat er al antwoorden als je leest gegeven worden... dan weet je dus al wat Frans gaat zeggen. Jammer...
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:15
-
ok
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:21
-
Zeker
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:27
-
ik vind jullie comments grof en aanmatigend, ik distantieer me hiervan
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:03
-
ok Jean
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:25
-
DC. Jean mag zijn mening geven, geen reden om hem meteen uit te scheden voor ontzettende k.......
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:32
-
oke
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:17
-
ok Larry
- + 0
- 22 feb 2017 - 20:11
-
Ok
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:27
-
Zeker en vast.
- + 1
- 22 feb 2017 - 09:29
-
topie
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:18
-
Goed verhaal, lekker kort.
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:34
-
Weggejorist
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:50
-
straatfeest = dumpertpuber?
- + 1
- 22 feb 2017 - 10:07
-
Goed verhaal lekker kort... Wie zegt dat nou toch ook alweer?? Waar komt dat dan toch vandaan? als er 1 van ons een dumpertpuber den top is dan ben jij het wel
- + 0
- 22 feb 2017 - 18:08
-
Ok, mooi en prima...
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:34
-
Hou het kort Benno, hou het kort!
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:43
-
Wie moet er na de OK? Afin, beterschap!
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:36
-
Als we het toch allemaal letterlijk gaan opvatten, na de OK gok ik op nog een nachtje in het ziekenhuis in ieder geval. Of bedoel je naar de OK?
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:52
-
Touché, Trademark ;-). Woordgrapjes (proberen te) maken zonder de Nederlandse taal te beheersen....nee, dat moet ik niet doen. Als er een brabantse versie van deze site zou zijn zou ik beter scoren (onder de noemer, slecht excuus).
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:08
-
Het is je vergeven, ik ben zelf ook vaak genoeg de miss in gegaan..
;)- + 0
- 22 feb 2017 - 10:16
-
Trademark volgens mij bedoelde je KO ;-)
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:27
-
“Ik was vroeger soms ook de eerste.
De eerste Nederlander met een straatverbod en de eerste met een enkelbandje.” Aldus opa Frans.- + 1
- 22 feb 2017 - 09:44
-
@Larry, uiteindelijk waren we allemaal een keer eerste gast.
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:47
-
We zijn allemaal winnaars... enkelen moeten het delen met een ander, maar kan er maar 1 het eerste op deze wereld zijn. Dat is de winnaar...;-)
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:54
-
@Eerste gast op een feestje? ;)
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:01
-
OK
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:51
-
ach, al wat je zegt ben je zelf!!!
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:05
-
Tja, je zal maar een kind hebben dat eerste wil worden... de meeste zijn gewoon tevreden met 2e, 3e of zelfs laatste.
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:54
-
Nou, helemaal ideaal dan als jouw kind zich graag opoffert om maar 1e te worden.
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:58
-
voor zover ik het zie zijn dat nou typisch van die dingen dat is gewoon zoals het is en niet anders ondanks dat sommigen zeggen van wel want dat is niet het geval geen discussie over mogelijk je kunt zeuren totdat je een ons weegt
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:00
-
Volgens mij was het toch echt paars hoor Jean.
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:03
-
dat was zeker paars, maar als je tussen de regels door leest kun je dat makkelijk uit mijn boodschap halen
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:07
-
..was geen paars...is het ook nooit geweest... zijn jullie kleurenblind.?;-)
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:20
-
Maar gisteren zei je nog wat heel anders, toen moest ik een krokodil raden tussen de 1 en de 33 en toen ik paars gokte hield jij bij hoog en laag vol dat het stroopwafelkleur was omdat zwart niet meer mag. En nu blijkt het toch paars te zijn... Bedankt!
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:22
-
Vind het nogal gewaagd om het over kleur te hebben, terwijl het puur over aantallen gaat. Iedereen is behoorlijk geïntimideerd door het zoute snoepje
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:31
-
@LP, stroopwafelkleur ligt nogal gevoelig vandaag de dag, dus dat hanteren we niet want dan komen de stroopwafelmensjes die leven in de bossen van Tjilitjap weer in opstand. Zwart kan ook niet want dan krijgen we met mevr simons te maken, laten we het gewoon op paars houden, dan is daarmee de kous af.
dan zitten we altijd veilig, wat is jouw visie?- + 0
- 22 feb 2017 - 11:08
-
Was nooit paars. Het is donkerblauw... is bijna paars, maar niet helemaal. Begrijp de vergissing wel. Maar nu is donker in donkerblauw niet gewenst door het Artikel 1...laten we er maar blauw van maken.!:-)
- + 0
- 22 feb 2017 - 11:14
-
@JA. Goed plan want uiteindelijk is het zo dat voor zover ik het zie zijn dat nou typisch van die dingen dat is gewoon zoals het is en niet anders ondanks dat sommigen zeggen van wel want dat is niet het geval geen discussie over mogelijk je kunt zeuren totdat je een ons weegt.
Maar dat dacht jij waarschijnlijk meteen al.- + 0
- 22 feb 2017 - 11:29
-
heel goed, en zo is de cirkel weer rond
heh, ik ben toch blij dat we dit even besproken hebben want ik zat er écht even mee...- + 0
- 22 feb 2017 - 11:31
-
Ok blauw dus, maar is het dan kobalt of indigo? Dat haal ik er nu weer niet uit. Lijkt me toch wel essentieel!
- + 0
- 22 feb 2017 - 11:40
-
Het moet veel op donkerblauw lijken dan lijkt Kobalt mij iets te licht. We willen geen ruzie met mevrouw Simons hebben, dus is het gewoon blauw geworden om discriminatie verder uit te sluiten..kortom alles is goed, zolang het maar op blauw lijkt...
- + 0
- 22 feb 2017 - 11:46
-
@JA. Mooi dat we het zo goed konden afsluiten.
- + 0
- 22 feb 2017 - 11:47
-
Ok
- + 0
- 22 feb 2017 - 13:52
-
Dat zei de opa van Marcus Ericsson ook over z'n kleinzoon..
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:08
-
Was hij daarnaast ook de opa van Max?
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:27
-
Moet je nu telkens Ericson erbij halen, echt flauw.
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:20
-
Volgens mij klopt er niks van.
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:39
-
Huh?
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:51
-
Duh!
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:21
-
Verspreekt Opa zich nou? 1:22
''Hij moet echt in de race sport zitten''
Valt Max wel op meisjes? ;)- + 0
- 22 feb 2017 - 10:52
-
Nee, alleen op auto's ;)
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:58
-
Op de Bibelebonse berg
wonen Bibelebonse mensen
en die Bibelebonse mensen
hebben Bibelebonse kinderen
en die Bibelebonse kinderen
eten Bibelebonse pap
met een Bibelebonse lepel
uit een Bibelebonse nap!- + 0
- 22 feb 2017 - 10:54
-
@Bschuit. Wist jij al dat dit een F1-site is?
;)- + 2
- 22 feb 2017 - 11:41
-
Hahahaaaa, hoe kom je daar nou bij?
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:04
-
Larry heb je weer te veel gesnoven, "een F1 site", hoe kom je erbij :)
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:23
-
Sssst,
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:36
-
Heeft opa z'n ijssalon nog? F1 ijsjes in RB blauw met RB smaak, half-geld...
- + 0
- 22 feb 2017 - 13:42
-
Hoorde ’t in de wandelgangen. Maar niet waar dus?
Steeds meer fakenieuws. Wat is nog echt? lastig!- + 0
- 22 feb 2017 - 14:30
-
Jos moest voor zijn vader ook altijd eerste zijn haalde hij het niet moest hij uren in het VW busje zitten dus wat wil opa nu eigelijk zeggen.
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:57
-
Kan t me goed voorstellen.
- + 0
- 22 feb 2017 - 14:15
-
Dat Jos nooit in het VW-busje heeft gezeten.
- + 0
- 23 feb 2017 - 05:31
-
Zeker weten kerel dat zijn de woorden van huub rottengarder geweest in het fanboekje van jos verstappen toen hij nog bij benneton reed
- + 0
- 3 maa 2017 - 12:28
-
Gaaaaaap !
- + 0
- 22 feb 2017 - 11:11
-
Truste!
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:24
-
Gezien het kleuter gehalte van de reacties is het tijd dat het race seizoen begint.
- + 4
- 22 feb 2017 - 11:27
-
Eerst nog even Teletubbies kijken! ;)
- + 1
- 22 feb 2017 - 11:41
-
@GRD. Kijk je uit dat je niet onder een auto komt? Zelfs een Sauber rijdt dit jaar 5 seconden sneller hoor.
- + 0
- 22 feb 2017 - 11:51
-
Mee eens @Gard, heel veel zinloze en kleuterachtige reacties hier,
ik kan daar persoonlijk zelf ook bijzonder slecht tegen!- + 1
- 22 feb 2017 - 14:05
-
Opa wil zelf ook graag op TV. Maar als je je eigen kleinzoon nooit ziet kun je ook niet meer praten over de werkelijkheid. En dus wordt het maar een inhoudsloos interview. Maar Opa is wel in beeld.
- + 0
- 22 feb 2017 - 11:32
-
Sbs volksvermaak.
- + 0
- 22 feb 2017 - 14:15
-
o
- + 2
- 22 feb 2017 - 11:40
-
Lekker kort Hoekie...+1
- + 1
- 22 feb 2017 - 11:48
-
had geen zin om de k te typen...een lui dagje van mij Wibi ;)
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:07
-
Moet je vaker doen. ;)
- + 0
- 23 feb 2017 - 05:34
-
... en dan de rest van het alfabet ook! ;)
- + 0
- 23 feb 2017 - 05:37
-
Dat is ook niet aardig.
- + 0
- 23 feb 2017 - 05:38
-
Wees gerust Larry, ik kom hier niet zo vaak meer. Teveel hooligans hier waar ik spontaan diarree van krijg.
- + 1
- 23 feb 2017 - 11:00
-
Zo, is opa weer opgelapt?
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:13
-
Nah
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:31
-
Was al opgenomen voordat hij was opgenomen.
- + 0
- 22 feb 2017 - 14:26
-
Aha
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:17
-
Aan zijn hoofd te zien is Jos weer eens langs geweest...
- + 0
- 22 feb 2017 - 19:33
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Red Bull Racing
- Punten 3.500
- Podiums 128
- Grand Prix 240
- Land NL
- Geb. datum 30 sep 1997 (28)
- Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
- Gewicht 70 kg
- Lengte 1,8 m
834.635 reacties op Red Bull Racing
984 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Max Verstappen
Team profiel
- Team naam Red Bull Racing
- Basis Milton Keynes, Leafield, Oostenrijk
- Liam Lawson
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Daniel Ricciardo 3
- Sebastian Vettel 5
- Isack Hadjar 6
- Pierre Gasly 10
- Sergio Perez 11
- Sebastian Vettel 15
- Yuki Tsunoda 22
- Daniil Kvyat 26
- Max Verstappen 33
909.610 reacties op Red Bull Racing
687 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Red Bull Racing

Posts: 863
Gezien het kleuter gehalte van de reacties is het tijd dat het race seizoen begint.