Rosberg: "Ga binnenkort kletsen met Bottas"
- Gepubliceerd op 14 feb 2017 10:36
-
24
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Leclerc diep in de problemen na Oostenrijk: "Heel pijnlijk"
Charles Leclerc kende een pijnlijke Grand Prix van Oostenrijk. De Monegask startte als tweede, maar zakte ver terug e...
28 jun 2026 21:41 -
Prachtige beelden: Verstappen massaal toegezongen na tweede plaats
Max Verstappen heeft een sterke Grand Prix van Oostenrijk achter de rug. De viervoudig wereldkampioen kwam op de Red ...
28 jun 2026 20:04 -
Mekies heeft goed nieuws voor Verstappen: "Red Bull heeft weer een winnende auto"
Laurent Mekies is na de Grand Prix van Oostenrijk bijzonder tevreden over de vooruitgang die Red Bull Racing heeft ge...
28 jun 2026 20:38 -
Russell verrast door Verstappen en Red Bull: "Alle credits voor hen"
George Russell heeft zondag overtuigend de Grand Prix van Oostenrijk op zijn naam geschreven. De Mercedes-coureur ver...
28 jun 2026 21:09 -
Hadjar tevreden met zesde plek in Oostenrijk: “Beste racetempo van het seizoen”
Isack Hadjar is tevreden met zijn resultaat tijdens de Grand Prix van Oostenrijk, maar denkt dat er nog wel het een e...
28 jun 2026 19:37
Reacties (24)
Login om te reageren-
Ik begin bijna nog moeier te worden van hem dan toen hij nog racete.
- + 2
- 14 feb 2017 - 10:45
-
tsja, als je hetzelfde interview in vier alinea's opknipt, heb je vier weken om mensen afgestompt en rosbergmoe te krijgen ;)
- + 2
- 14 feb 2017 - 11:10
-
1 Februari was dit ook al een artikel, dus misschien moet je niet gelijk Rosberg de schuld geven :)
- + 0
- 14 feb 2017 - 11:41
-
Had ik al gezegd dat ik straks ga schijten?
- + 0
- 14 feb 2017 - 12:42
-
Ik dacht dat hij meer tijd aan zijn gezin zou besteden. Ik acht hem wel in staat om Hamilton zwart te maken. Zijn we nog niet van hem af.
- + 0
- 14 feb 2017 - 10:46
-
Rosberg maakte altijd een vlog na elke race en daarin heeft hij
nog nooit iemand zwart gemaakt, in tegendeel zelfs.
Hij kwam altijd erg vriendelijk en correct over.
Lijkt me vreemd dat hij nu Hamilton zwart zal maken.
Bovendien is hij ambassadeur van Mercedes en blijft hij in beeld.- + 3
- 14 feb 2017 - 11:09
-
@GARD; Hamilton is al zwart.....
- + 1
- 14 feb 2017 - 12:42
-
@BMRDD. Denk dat jij beter kan gaan sch..ten.
;)- + 0
- 14 feb 2017 - 13:06
-
Laat al die presentaties van de nieuwe bolides maar zitten, dit gesprek is veel interessanter..., niet.
Rosberg zegt dat hij geen geheimen van Hamilton zal prijsgeven, maar de media zal er na afloop van het gesprek best wel minimaal eentje vinden want dan kan deze soap nog wat langer doorgaan.- + 0
- 14 feb 2017 - 10:56
-
Toto weet het allang en is tot Bottas zijn overstap de manager geweest van Bottas.
Lekker thuisblijven Nico ;-)- + 0
- 14 feb 2017 - 10:58
-
Het is maar voor 1j gaat Rosberg hem vertellen!
- + 0
- 14 feb 2017 - 11:01
-
Hij is lekker bezig Rosberg, is toch duidelijk wat hij aan t doen is, zn bedje aan het opmaken om Lauda op te volgen....
- + 0
- 14 feb 2017 - 11:02
-
Dan zou de ene achterbakse figuur de andere opvolgen.
- + 0
- 14 feb 2017 - 11:30
-
@Gard, Vertel eens wat er achterbaks is aan Rosberg. Onderbouw het eens....
- + 2
- 14 feb 2017 - 12:00
-
@G. En Lauda heeft soms wel een ‘beetje’ domme uitspraken, maar m.i. beslist geen achterbakse. Dus als je toch aan het beargumenteren bent...
- + 1
- 14 feb 2017 - 12:15
-
Denk dat Rosberg het stiekem wel heel leuk zou vinden moest Bottas ,Lewis verslaan in de eindstand...en ik ook ;)
- + 0
- 14 feb 2017 - 11:31
-
Ik zou het ook leuk vinden maar denk niet dat Rosberg dat wil. Rosberg ziet Lewis als de snelste en dan is het een eer om kampioen te worden met Lewis als teammaat die ook in de best wagen zat. het is dan ook logisch dat Rosberg liever 1 van de weinigen blijft die Lewis verslaan heeft voor een titel. Als Bottas meteen beter doet dan Lewis betekend dat ook dat Bottas beter is dan Rosberg, daar gaat het om, eer. Ideaal voor Rosberg is Lewis sneller dan Bottas en is er op z'n minst 1 iemand van een ander team sneller dan Hamilton.
- + 1
- 14 feb 2017 - 11:46
-
met "Als Bottas meteen beter doet dan Lewis betekend dat ook dat Bottas beter is dan Rosberg' bedoel ik dat er eerder de perceptie bestaat dat de op dat moment snellere de betere is. Is allemaal relatief, .. en het is 'betekent' in de tegenwoordige tijd. k'Zal't noojt meer doen.
- + 0
- 14 feb 2017 - 11:51
-
@ don..
Ja das waar, daar heb je wel een punt eigenlijk...- + 0
- 14 feb 2017 - 12:30
-
Weer een interview van Rosberg. Hij zou toch tijd met zijn gezin door brengen ?, er zijn geen geheimen van hoe je Hamilton kan verslaan, Rosberg is met veel geluk kampioen geworden. Hij had een psycholoog nodig en veel "pech" (wat ik dus nooit geloofde) van Hamilton nodig om te winnen. Amper problemen met zijn endan maar met 5 puntjes winnen, hou toch op.
- + 0
- 14 feb 2017 - 12:52
-
Finnen onder elkaar.
- + 0
- 14 feb 2017 - 14:10
-
Wat een goeierd haha
- + 0
- 14 feb 2017 - 19:32
-
Sodemieter op Rosberg ! Je bent gestopt !
- + 0
- 14 feb 2017 - 21:25
-
Sodemieter op, je bent nog niet eens gestart. :)
- + 0
- 14 feb 2017 - 22:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land Duitsland
- Geb. datum 27 jun 1985 (41)
- Geb. plaats Wiesbaden, Duitsland
- Gewicht 71 kg
- Lengte 1,78 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Nico Rosberg
Team profiel
- Team naam Mercedes
- Basis Brackley, Duitsland
- Michael Schumacher 3
- Nico Rosberg 4
- Nico Rosberg 6
- Michael Schumacher 7
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 9
- Lewis Hamilton 10
- Andrea Kimi Antonelli 12
- Lewis Hamilton 44
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
636.580 reacties op Mercedes
59 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Mercedes

Posts: 35.393
Rosberg maakte altijd een vlog na elke race en daarin heeft hij
nog nooit iemand zwart gemaakt, in tegendeel zelfs.
Hij kwam altijd erg vriendelijk en correct over.
Lijkt me vreemd dat hij nu Hamilton zwart zal maken.
Bovendien is hij ambassadeur van Mercedes en blijft hij in beeld.