user icon

Rosberg: "Ga binnenkort kletsen met Bottas"

  • Gepubliceerd op 14 feb 2017 10:36
  • comments 24
  • Door: Rob Veenstra
Nico Rosberg heeft binnenkort een onderhoud met Valtteri Bottas, zijn opvolger bij Mercedes. De regerend wereldkampioen geeft er geen moeite mee om de Fin in te lichten over de ins en outs bij de Duitse renstal. De Duitser meet zichzelf echter wel een neutrale houding aan. Rosberg is niet van plan om de geheimen van voormalig teamgenoot Lewis Hamilton prijs te geven.

Reacties (24)

Login om te reageren
  • Ik begin bijna nog moeier te worden van hem dan toen hij nog racete.

    • + 2
    • 14 feb 2017 - 10:45
    • tsja, als je hetzelfde interview in vier alinea's opknipt, heb je vier weken om mensen afgestompt en rosbergmoe te krijgen ;)

      • + 2
      • 14 feb 2017 - 11:10
    • 1 Februari was dit ook al een artikel, dus misschien moet je niet gelijk Rosberg de schuld geven :)

      • + 0
      • 14 feb 2017 - 11:41
    • Had ik al gezegd dat ik straks ga schijten?

      • + 0
      • 14 feb 2017 - 12:42
  • Gard

    Posts: 863

    Ik dacht dat hij meer tijd aan zijn gezin zou besteden. Ik acht hem wel in staat om Hamilton zwart te maken. Zijn we nog niet van hem af.

    • + 0
    • 14 feb 2017 - 10:46
    • Rosberg maakte altijd een vlog na elke race en daarin heeft hij
      nog nooit iemand zwart gemaakt, in tegendeel zelfs.
      Hij kwam altijd erg vriendelijk en correct over.
      Lijkt me vreemd dat hij nu Hamilton zwart zal maken.
      Bovendien is hij ambassadeur van Mercedes en blijft hij in beeld.

      • + 3
      • 14 feb 2017 - 11:09
    • @GARD; Hamilton is al zwart.....

      • + 1
      • 14 feb 2017 - 12:42
    • @BMRDD. Denk dat jij beter kan gaan sch..ten.
      ;)

      • + 0
      • 14 feb 2017 - 13:06
  • Laat al die presentaties van de nieuwe bolides maar zitten, dit gesprek is veel interessanter..., niet.
    Rosberg zegt dat hij geen geheimen van Hamilton zal prijsgeven, maar de media zal er na afloop van het gesprek best wel minimaal eentje vinden want dan kan deze soap nog wat langer doorgaan.

    • + 0
    • 14 feb 2017 - 10:56
  • Toto weet het allang en is tot Bottas zijn overstap de manager geweest van Bottas.

    Lekker thuisblijven Nico ;-)

    • + 0
    • 14 feb 2017 - 10:58
  • louc_

    Posts: 2.285

    Het is maar voor 1j gaat Rosberg hem vertellen!

    • + 0
    • 14 feb 2017 - 11:01
  • Hij is lekker bezig Rosberg, is toch duidelijk wat hij aan t doen is, zn bedje aan het opmaken om Lauda op te volgen....

    • + 0
    • 14 feb 2017 - 11:02
    • Gard

      Posts: 863

      Dan zou de ene achterbakse figuur de andere opvolgen.

      • + 0
      • 14 feb 2017 - 11:30
    • themack

      Posts: 558

      @Gard, Vertel eens wat er achterbaks is aan Rosberg. Onderbouw het eens....

      • + 2
      • 14 feb 2017 - 12:00
    • @G. En Lauda heeft soms wel een ‘beetje’ domme uitspraken, maar m.i. beslist geen achterbakse. Dus als je toch aan het beargumenteren bent...

      • + 1
      • 14 feb 2017 - 12:15
  • k.w

    Posts: 712

    Denk dat Rosberg het stiekem wel heel leuk zou vinden moest Bottas ,Lewis verslaan in de eindstand...en ik ook ;)

    • + 0
    • 14 feb 2017 - 11:31
    • Ik zou het ook leuk vinden maar denk niet dat Rosberg dat wil. Rosberg ziet Lewis als de snelste en dan is het een eer om kampioen te worden met Lewis als teammaat die ook in de best wagen zat. het is dan ook logisch dat Rosberg liever 1 van de weinigen blijft die Lewis verslaan heeft voor een titel. Als Bottas meteen beter doet dan Lewis betekend dat ook dat Bottas beter is dan Rosberg, daar gaat het om, eer. Ideaal voor Rosberg is Lewis sneller dan Bottas en is er op z'n minst 1 iemand van een ander team sneller dan Hamilton.

      • + 1
      • 14 feb 2017 - 11:46
    • met "Als Bottas meteen beter doet dan Lewis betekend dat ook dat Bottas beter is dan Rosberg' bedoel ik dat er eerder de perceptie bestaat dat de op dat moment snellere de betere is. Is allemaal relatief, .. en het is 'betekent' in de tegenwoordige tijd. k'Zal't noojt meer doen.

      • + 0
      • 14 feb 2017 - 11:51
    • k.w

      Posts: 712

      @ don..
      Ja das waar, daar heb je wel een punt eigenlijk...

      • + 0
      • 14 feb 2017 - 12:30
  • Weer een interview van Rosberg. Hij zou toch tijd met zijn gezin door brengen ?, er zijn geen geheimen van hoe je Hamilton kan verslaan, Rosberg is met veel geluk kampioen geworden. Hij had een psycholoog nodig en veel "pech" (wat ik dus nooit geloofde) van Hamilton nodig om te winnen. Amper problemen met zijn endan maar met 5 puntjes winnen, hou toch op.

    • + 0
    • 14 feb 2017 - 12:52
  • erikworld

    Posts: 927

    Finnen onder elkaar.

    • + 0
    • 14 feb 2017 - 14:10
  • Wat een goeierd haha

    • + 0
    • 14 feb 2017 - 19:32
  • Polleken

    Posts: 936

    Sodemieter op Rosberg ! Je bent gestopt !

    • + 0
    • 14 feb 2017 - 21:25
    • Sodemieter op, je bent nog niet eens gestart. :)

      • + 0
      • 14 feb 2017 - 22:09

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 27 jun 1985 (36)
  • Geb. plaats Wiesbaden, Duitsland
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,78 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar