user icon
user icon

Stem op je favoriete Verstappen-moment van 2016

  • Gepubliceerd op 30 nov 2016 16:30
  • comments 21
  • Door: Rob Veenstra

Ziggo Sport heeft een leuke verkiezing in het leven geroepen. De sportzender vraagt Formule 1-fans om te stemmen op hun favoriete moment van Max Verstappen van dit jaar. Ziggo Sport heeft een shortlist van tien momenten samengesteld waaruit te kiezen valt.

De Braziliaanse Grand Prix alleen leverde al drie genomineerde momenten op, namelijk de inhaalactie op Nico Rosberg, de inhaalactie op Sergio Perez en hoe Verstappen de auto op miraculeuze wijze uit de muur hield na een spin.

Verder kun je nog kiezen uit onder meer de laatste ronde van de Spaanse Grand Prix, het duel tussen Verstappen en Lewis Hamilton in Japan, de gepeperde uitspraken van de Nederlander na de Belgische Grand Prix en het handje richting Sebastian Vettel in Mexico.

Stemmen kan hier.

Reacties (21)

Login om te reageren
  • Ik koos voor Barcelona natuurlijk

    • + 2
    • 30 nov 2016 - 16:35
    • vandeB

      Posts: 597

      ik ook

      • + 0
      • 30 nov 2016 - 16:47
    • Caramba

      Posts: 5.786

      Ik vond dat masker in Mexico wel leuk, maar ja dat zul je altijd zien, dan zit er dat weer niet bij...

      • + 0
      • 30 nov 2016 - 17:43
    • A1GP

      Posts: 191

      Ik ook, qua emotie het mooiste moment dit seizoen.

      • + 0
      • 30 nov 2016 - 20:15
  • Ik zou op Monaco stemmen.. zowel Zaterdag als Zondag ... ;)


    Joke! .. Zou opteren voor Barca denk ik, die 1ste overwinning in combinatie met debuut, toch iets speciaals die dag ..

    • + 1
    • 30 nov 2016 - 16:46
    • ik ga voor Melbourne, geweldig hoe hij vast zat achter Sainz :P

      • + 0
      • 30 nov 2016 - 17:06
    • Dikkedop

      Posts: 694

      Nee joh, pitstop Amerika!!!

      • + 0
      • 30 nov 2016 - 18:40
  • Niet dat ik de moeite neem om te stemmen (dat zullen toch al wel genoeg mensen doen) beoordeel ik altijd liever een hele race ipv een moment, en hoewel zijn 1e overwinning speciaal was ga ik toch voor de Braziliaanse Grand Prix

    • + 0
    • 30 nov 2016 - 17:06
    • ThumbsUp

      Posts: 750

      Ik ook, die op Perez gewoon omdat even een paar bochten naast elkaar gaat. Ik vond het moment met Daniel en Max (weet ff niet op welke baan dat was) ook mooi ook al trok Daniel aan het langste eind, dat waren ook een paar mooie bochten zij aan zij.

      • + 0
      • 30 nov 2016 - 17:40
    • THUMBSUP, volgens mij was dat duel tussen Ricciardo en Max in Maleisië. Voor mij ook één van de mooiere Max-momenten afgelopen jaar.

      • + 0
      • 30 nov 2016 - 17:47
    • 3 x raden hoe de top 10 in het jaaroverzicht getoond zal worden.
      :)

      • + 0
      • 30 nov 2016 - 19:23
  • Spa bocht 1. Bedankt daarvoor!
    Zonder gekheid: voor mij de verdedigende actie waarop Rosberg zich verremde

    • + 0
    • 30 nov 2016 - 17:18
  • Op de mislukte inhaalactie van Hamilton na, weinig verdedigende hoogtepunten. Erg politiek correct weer. Mijn favoriete moment was de promotie van Verstappen, maar die eer komt misschien meer Dr. Helmut toe met zijn vooruitziende blik.

    • + 0
    • 30 nov 2016 - 17:24
  • Petje af

    Posts: 780

    Alleen maar saaie Verstappen-momentjes van Max, wie is daar nou in geïnteresserd. Hoe zit het met hét Verstappen-moment van Jos in 2016

    • + 0
    • 30 nov 2016 - 17:33
    • Rimmer

      Posts: 7.736

      Het "Jos Verstappen moment van 2016" is voor mij de gp van Brazilië waar Max Nico ownde en Toto in blinde paniek naar zijn mobiel zocht om Jos te bellen. Volkomen nutteloos want Jos was op aanraden van Dieter al van nummer veranderd.

      • + 0
      • 30 nov 2016 - 19:32
  • Matn

    Posts: 945

    Rosberg voorbij in zowel GB als Brazilie.

    Een Mercedes verslaan in een direct duel is alleen Verstappen gelukt in 2016... 3 x, als we de verdedigende actie op Hamilton in Japan meetellen.

    • + 0
    • 30 nov 2016 - 18:35
    • Cocktale

      Posts: 288

      Verdedigen en een fout forceren bij Rosberg in Canada mag je dan ook niet vergeten.

      • + 0
      • 1 dec 2016 - 01:50
  • Jamender19

    Posts: 97

    Waarom kan ik niks van monaco kiezen ?

    • + 0
    • 30 nov 2016 - 18:44
  • Beetle

    Posts: 1.045

    Het inhaal moment van Vettel op Max afgelopen race in Dubai..

    • + 0
    • 30 nov 2016 - 19:15
  • De inhaalactie op Ricciardo in de eerste bocht op Hockenheim bij de start. OK, even met vier wielen van de baan af, maar de snelheid waarmee die move ging: fabeltastisch!

    www.youtube.com/watch?v=nGUKcwFzlSk

    • + 0
    • 30 nov 2016 - 19:50
  • Ik kies de laatste ronde van de GP van Spanje!!

    • + 0
    • 30 nov 2016 - 23:19

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar