user icon
user icon

Circuits strooien met kortingen voor vroegboekers

  • Gepubliceerd op 16 nov 2016 11:33
  • comments 22
  • Door: Rob Veenstra

Fans die nu al kaarten kopen om volgend jaar een Grand Prix te bezoeken, kunnen in de meeste gevallen rekenen op fikse kortingen. De circuits en organisaties strooien in deze periode met kortingen op tickets voor 2017. Zo gaat de kaartverkoop voor de Grand Prix in Bakoe op 1 december van start en geldt dan voor bepaalde tijd een korting van dertig procent. En Singapore biedt tot en met 2 december 100 dollar korting op kaarten voor staanplaatsen.

 

Reacties (22)

Login om te reageren
  • ap

    Posts: 938

    Als ze maar niet denken dat ik vroeg opsta om een kaartje te kopen!

    • + 1
    • 16 nov 2016 - 11:50
  • Moet je er wel even bij vertellen dat het om Singapore Dollars gaat. De korting is omgerekend zo'n 75 euro.

    • + 0
    • 16 nov 2016 - 11:54
    • mario

      Posts: 6.704

      Dat staat er ook... zowel in de tekst als bij de Tweet... Duidelijk genoeg!

      • + 1
      • 16 nov 2016 - 11:56
    • Nee hoor, dat staat er niet. Er staat 'dollars', niet 'Singapore dollars'. En er staat ook neregns dat het een korting ter waarde van 75 euro is. Bovendien staat er in de tweet $ en niet S$, wat de gebruikelijke afkorting is voor de valuta van die stadstaat.

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 12:05
    • neregns = nergens

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 12:31
    • mario

      Posts: 6.704

      Op de site staat ook eerst gewoon $398 en pas als je op "Buy Now" klikt staat er S$398.00.
      Dus echt duidelijk zijn ze op de site ook niet en ook niet consequent met de decimalen ;)
      Maar je hebt in dit geval wel gelijk....

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 13:04
    • In het Engels worden punten en komma's anders gebruikt in getallen dan bij ons.

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 13:16
    • tour71

      Posts: 776

      LB

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 13:35
    • tour71

      Posts: 776

      = L ekker B elangrijk

      • + 1
      • 16 nov 2016 - 13:36
    • mario

      Posts: 6.704

      @NBTT: Goh.... meen je dat nou echt???? Had ik nou nog echt nooit van gehoord dat ze in Engels een stip gebruiken i.p.v. een komma.... Volgens mij doen ze dat in het Amerikaans, Australisch en Canadees ook ;)
      Het ging om aantal decimalen niet om het teken, anders had ik wel decimaalteken geschreven... Eerst geen nullen achter de stip en op de "Buy Now" pagina wel 2 nullen achter de stip en dat is dus niet consequent...

      • + 2
      • 16 nov 2016 - 14:42
    • Amerikaans, Australisch en Canadees zijn geen talen...

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 19:48
    • @ TOUR71: eet smakelijk!

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 19:49
  • Caramba

    Posts: 5.786

    Nou, nog effe een fikse korting op verblijf en vliegreis en ik ga er over nadenken...

    • + 0
    • 16 nov 2016 - 12:09
  • Afgelopen jaar was het al nauwelijks duurder (in totaal) om naar Maleisie te gaan dan een fatsoenlijke tribune-kaart voor Spa...

    • + 0
    • 16 nov 2016 - 12:54
    • wibi

      Posts: 4.349

      Zelf wil ik naar Oostenrijk. Vliegen, bus of auto maakt me niet veel uit..

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 13:21
    • Mijn plannen zijn daarom dan ook Maleisie en Singapore te gaan....volgend jaar het laatste jaar dat het kan vermoedelijk, vwb F1 bezoek natuurlijk....en tussendoor lekker op een tropisch eiland cocktails drinken in het zwembad!

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 15:28
    • robertos

      Posts: 558

      spa is in de eerste voorverkoop ook behoorlijk goedkoper

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 18:36
  • Vorige week kaarten gekocht voor de GP van Hongarije, twee jaar geleden ook geweest. Niet duur, geweldig circuit en een prachtige stad.

    • + 0
    • 16 nov 2016 - 13:21
    • Inderdaad, nu met de vroegboekkortingen nog goedkoper!

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 13:22
    • robertos

      Posts: 558

      geweldig circuit???? hmmm ben ik dus echt compleet een andere mening toegedaan. ok je ziet ze vaak voorbijkomen maar inhalen ho maar.

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 18:37
  • J-HO

    Posts: 172

    Baku here I come!!

    2017 kan nog weleens een historisch jaar worden voor de Nederlandse autosport!!

    • + 0
    • 16 nov 2016 - 18:17
    • Dat is 2016 natuurlijk ook al ;-)
      Maar ik begrijp dat je het over de wereldtitel hebt. Bizar eigenlijk als je er over nadenkt.

      • + 0
      • 17 nov 2016 - 03:37

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar