user icon

Circuits strooien met kortingen voor vroegboekers

  • Gepubliceerd op 16 nov 2016 11:33
  • comments 22
  • Door: Rob Veenstra

Fans die nu al kaarten kopen om volgend jaar een Grand Prix te bezoeken, kunnen in de meeste gevallen rekenen op fikse kortingen. De circuits en organisaties strooien in deze periode met kortingen op tickets voor 2017. Zo gaat de kaartverkoop voor de Grand Prix in Bakoe op 1 december van start en geldt dan voor bepaalde tijd een korting van dertig procent. En Singapore biedt tot en met 2 december 100 dollar korting op kaarten voor staanplaatsen.

 

Reacties (22)

Login om te reageren
  • ap

    Posts: 953

    Als ze maar niet denken dat ik vroeg opsta om een kaartje te kopen!

    • + 1
    • 16 nov 2016 - 11:50
  • Moet je er wel even bij vertellen dat het om Singapore Dollars gaat. De korting is omgerekend zo'n 75 euro.

    • + 0
    • 16 nov 2016 - 11:54
    • mario

      Posts: 7.275

      Dat staat er ook... zowel in de tekst als bij de Tweet... Duidelijk genoeg!

      • + 1
      • 16 nov 2016 - 11:56
    • Nee hoor, dat staat er niet. Er staat 'dollars', niet 'Singapore dollars'. En er staat ook neregns dat het een korting ter waarde van 75 euro is. Bovendien staat er in de tweet $ en niet S$, wat de gebruikelijke afkorting is voor de valuta van die stadstaat.

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 12:05
    • neregns = nergens

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 12:31
    • mario

      Posts: 7.275

      Op de site staat ook eerst gewoon $398 en pas als je op "Buy Now" klikt staat er S$398.00.
      Dus echt duidelijk zijn ze op de site ook niet en ook niet consequent met de decimalen ;)
      Maar je hebt in dit geval wel gelijk....

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 13:04
    • In het Engels worden punten en komma's anders gebruikt in getallen dan bij ons.

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 13:16
    • tour71

      Posts: 806

      LB

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 13:35
    • tour71

      Posts: 806

      = L ekker B elangrijk

      • + 1
      • 16 nov 2016 - 13:36
    • mario

      Posts: 7.275

      @NBTT: Goh.... meen je dat nou echt???? Had ik nou nog echt nooit van gehoord dat ze in Engels een stip gebruiken i.p.v. een komma.... Volgens mij doen ze dat in het Amerikaans, Australisch en Canadees ook ;)
      Het ging om aantal decimalen niet om het teken, anders had ik wel decimaalteken geschreven... Eerst geen nullen achter de stip en op de "Buy Now" pagina wel 2 nullen achter de stip en dat is dus niet consequent...

      • + 2
      • 16 nov 2016 - 14:42
    • Amerikaans, Australisch en Canadees zijn geen talen...

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 19:48
    • @ TOUR71: eet smakelijk!

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 19:49
  • Caramba

    Posts: 5.786

    Nou, nog effe een fikse korting op verblijf en vliegreis en ik ga er over nadenken...

    • + 0
    • 16 nov 2016 - 12:09
  • Afgelopen jaar was het al nauwelijks duurder (in totaal) om naar Maleisie te gaan dan een fatsoenlijke tribune-kaart voor Spa...

    • + 0
    • 16 nov 2016 - 12:54
    • wibi

      Posts: 4.440

      Zelf wil ik naar Oostenrijk. Vliegen, bus of auto maakt me niet veel uit..

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 13:21
    • Mijn plannen zijn daarom dan ook Maleisie en Singapore te gaan....volgend jaar het laatste jaar dat het kan vermoedelijk, vwb F1 bezoek natuurlijk....en tussendoor lekker op een tropisch eiland cocktails drinken in het zwembad!

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 15:28
    • robertos

      Posts: 558

      spa is in de eerste voorverkoop ook behoorlijk goedkoper

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 18:36
  • Vorige week kaarten gekocht voor de GP van Hongarije, twee jaar geleden ook geweest. Niet duur, geweldig circuit en een prachtige stad.

    • + 0
    • 16 nov 2016 - 13:21
    • Inderdaad, nu met de vroegboekkortingen nog goedkoper!

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 13:22
    • robertos

      Posts: 558

      geweldig circuit???? hmmm ben ik dus echt compleet een andere mening toegedaan. ok je ziet ze vaak voorbijkomen maar inhalen ho maar.

      • + 0
      • 16 nov 2016 - 18:37
  • J-HO

    Posts: 172

    Baku here I come!!

    2017 kan nog weleens een historisch jaar worden voor de Nederlandse autosport!!

    • + 0
    • 16 nov 2016 - 18:17
    • Dat is 2016 natuurlijk ook al ;-)
      Maar ik begrijp dat je het over de wereldtitel hebt. Bizar eigenlijk als je er over nadenkt.

      • + 0
      • 17 nov 2016 - 03:37

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar