Video: Allard Kalff crasht op Junior Strous in Rotterdam
- Gepubliceerd op 22 aug 2010 15:50
-
28
- Door: Robin Smeets
Kalff crash op Strous tijdens Bavaria City Racing 2010
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09 -
Marko verwacht veel van Red Bull-updates: "Kunnen vijf tienden winnen"
Helmut Marko denkt dat Red Bull door de aankomende updates enorme stappen kan zetten. Het team zal in Spielberg een g...
23 jun 2026 15:24 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (28)
Login om te reagerenPosts: 1.481
Junior maakt er tenminste iets moois van, ipv stilletjes weg te lopen staat hij gewoon bovenop zijn auto het publiek te vermaken :)
Posts: 1.092
Whahaha wat een idioten. En dan na zo\'n blamage op de auto gaan staan applaudiseren net of hij bewust een spektakelstuk heeft neergezet.
Posts: 774
Pff, wat een zuurpruim ben jij.
Posts: 210
netjes!:)
Posts: 10.089
hahahahahahahhaa Geniaal.. nouja dat die even zwaait enzo is wel even leuk
Posts: 507
niet isie alleen lomp met het verslaan van een race, maar ook in een racewagen tering ga naar hans anders man
Posts: 12.432
Zo, die houdt tenminste zijn waffel dicht voorlopig, betweterige *#*.
Posts: 770
inderdaad wat een sukkel !!!
Posts: 480
Over wie hebben jullie het? Kalff of Strous? Maakt waarschijnlijk niet veel uit, jullie zijn de beroemde stuurlui.
Posts: 12.432
Fanman,
En jij bent zeker diegene die nooit ergens een mening over heeft, die stuurlui die met een hun schip vergaan.
Posts: 5.792
Ik hoop het met zijn RRRRRRRRRR wat een irritante geaffecteerde gelul van die Kallf
Posts: 235
dom dom dom van Kalff...hij rijdt zoals hij commentaar geeft...
Posts: 6.927
Pff, blij dat ik er niet bij ben. Wordt nu al helemaal leip van die malloten die dan ook keihard staan te schreeuwen.
Posts: 405
Wat een volk langs de kant. Exact de regen waarom ik er niet naar toe ga, zulke evenementen trekt mij niet.
Posts: 235
achteraf gezien is het een grote fout van de marshals...die staan met groene vlaggen te zwaaien op het moment dat iemand daar donuts aan het draaien is...dat hadden gele vlaggen moeten zijn...zie 1 minuut 14 seconden...
toch blijft het een blunder van Kalff...
Posts: 11.414
Van Kalff? Die gast die die donut maakt had toch ook even in zijn spiegels kunnen kijken?
Er reden wel meer auto\'s voorbij zonder een donut te draaien.
Posts: 1.092
@voor schut
Zuurpruim die lacht om filmpje?
Posts: 11.414
Wat is dat toch met mensen dat ze hun filmcamera dwars houden? Al helemaal als de actie in het horizontale vlak plaatsvindt. Wat is er nou het nut van om een hoop grijze lucht op je filmpje te hebben?
Posts: 1.966
Domme fout van de marshall in het midden en van Kalff. En daarna nog zeggen \"tja, daar stond ineens iemand donuts te draaien\"..Gek he? Die auto waar hij in reed was 40 jaar oud en de eigenaar zal wel zuur zijn!Strous ook erg onstuimig om gewoon door te gaan al ligt je wielophanging eraf (maar dat kon hij wellicht niet zien), maar hij probeerde het mooi af te maken voor het publiek.
Posts: 859
Serieus, Kalf zijn fout? Ja hij rijdt er op in, maar Strous heeft toch ook spiegels? Dat leer je toch met het racen?
Posts: 985
Grappig, dat de meeste hier zo lopen te schelden op Kalff. Terwijl het hele Nederlandse autosportjournaille juist Strous bekritiseeert. Als ook zijn collegacoureurs.
Blijkbaar niet zo geliefd in het wereldje in Nederland, goeie reden om naar de VS uit te wijken.
Posts: 367
Ik kan ook alleen maar concluderen dat Strous hier de fout maakt.
Kalff rijdt (zelfs) rustig voorbij, netjes helemaal aan de andere kant van de baan, maar plots maakt Strous een beweging waarbij hij de hele breedte van de baan gebruikt... en waarbij hij tegen Kalff aanrijdt.
Leermoment voor de organisatie, zeg maar: als iemand ergens een donut wil geven, hou dan dat stuk baan even vrij van andere auto\'s. Pas als dat geregeld is, mag er begonnen worden. (Voor Strous stond er ook al iemand bijna in de hekken na een donut...)
Posts: 122
kalf had ff moeten wachten iedereen deed donut alleen kalf niet dan kan ie toch ff wachten of sneller reageren te remmen.
Posts: 859
\"Sneller reageren te remmen\" Opmerking van het jaar anyone?
Godskolere wat een opmerking :DD:D:D
Posts: 1.966
Laten we het dan maar scharen onder een incident...Beide mannen waren niet bij de les...
Posts: 2
ik vind het een beetje jammer dat junior strous hier de zwarte piet is.
junior strous staat netjes te wachten tot zijn voorganger klaar is met het draaien van een donut.
junior strous gaat op de zelfde plaats staan als zijn voorganger en doet zijn ding.
maar over zijn voor ganger wordt niets gezecht.
tevens is de organisatie ook niet helemaal schoon er waren gele vlaggen.
en tijdens de briefing is gemeld dat je niet mocht inhalen.
junior strous is als eerste gestart en is door diversen wagens in gehaald.
het is de bedoeling dat de fans worden vermaakt en dat is juist het gene wat junior strous aan het doen is.
alleen omdat Allard Kalff een bekende nederlander is die denkt dat hij kan rijden wordt hij gespaard door de media en de nep fans.
in mijn ogen is Allard Kalff fout want die klapt er vol boven op en hoorde hem zeggen tijdens een intervieuw dat zij gas bleef hangen omat zijn schoenen tussen de pendalen vast zat.
en dat zijn ook zijn zogenaamde verwondingen.
tjonge tjonge wat een top coureur die Allard Kalf zeg.
junior ik ben van mening dat je niet fout zat en mij heb je vermaakt.
Posts: 2
Strous zit fout, wat mij betreft, hij rijdt als eerste weg, begint gelijk als een gek donuts te draaien, terwijl al zijn collega\'s achter hem rijden! Waar is je collegialiteit en waar zijn je spiegels?
Posts: 2
luisterd,
tijdens de briefing is door gegeven dat je niet mag in halen.
een donut draaien was niet verboden.
het achter op komenden verkeer moet rekening houden dat zijn voorganger dingen kan doen.
al deze regels zijn tijdens deze run de prullenbak in gegooid.
ga mij nou eens vertellen wie er fout is, junior strous deze keer niet