user icon

Woordvoerder: "Rosberg is gelukkig bij Mercedes"

  • Gepubliceerd op 02 jul 2010 21:11
  • comments 10
  • Door: Robin Smeets
Volgens de woordvoerder van Mercedes zijn de uitspraken van Nico Rosberg eerder vandaag uit zijn verband getrokken. De Duitser verklaarde dat de Mercedes-bolide een 'ramp' is en dat hij boos is over de achteruitgang van het team dit seizoen.

De woordvoerder van Mercedes vertelt echter dat de uitspraken van Rosberg uit zijn verband zijn getrokken en dat de coureur niks anders dan respect voor Mercedes en teambaas Ross Brawn heeft en tevreden is over het team.

Reacties (10)

Login om te reageren
  • BMRacing

    Posts: 58

    Tja iets negatief dan komen de teams gelijk het is uit zijn verband gerukt, maar geloof maar dat zowel Rosberg als Schumacher niet blij zijn met deze auto notabene de kampioensauto van vorig jaar die dit jaar net voor een 6de of 7de plaats goed is. En die mannen kunnen heus wel gas geven.

    • + 0
    • 2 jul 2010 - 22:47
  • Rodawa

    Posts: 2.418

    Ik denk ook inderdaad wel dat Rosberg tevreden is bij Mercedes zelf en goed bij het team past. Hij zal alleen niet zo blij zijn met de auto die hij nu onder z\'n bips heeft. :p

    • + 0
    • 2 jul 2010 - 23:39
    • Fusy

      Posts: 2.181

      Nou ik betwijfel....

      • + 0
      • 6 jul 2010 - 02:26
  • ja, idd, politiek correct gezever...:(

    Je kunt -naar mijn bescheiden mening- niet tevreden zijn met een auto die links en rechts gewoon voorbij gereden wordt door teams die je eigenlijk gewoon zou moeten kunnen hebben...





    • + 0
    • 3 jul 2010 - 03:18
  • Daarbij is een woordvoerder gewoon iemand die de zaken mooier naar buiten moet brengen dan het is. A zeggen en het meer realistische B denken...

    Afschaffen die zooi, ik kan me eens een uitspraak van D.C herinneren die alleen live intervieuws wou geven zodat zijn uitspraken niet verdraaid zouden kunnen worden?

    F1 moet toegankelijker worden en minder politiek correct, hoe kan het immers zijn dat wanneer je belachelijk hard (300km/uur+) over een circuit durft te racen en te bang bent om je -negatievere- statement eens vol te houden?

    Het zal de hitte wel zijn maar daar kan ik me de laatste tijd gewoon ongezond druk om maken:(

    En Rodawa? Als ik je tweede zin zo eens lees, hoe kan je eerste regel dan in godsnaam opgaan? In mijn ogen veel te tegenstrijdig.

    Je zal het wel enigszins sarcastisch bedoelen neem ik aan?

    • + 0
    • 3 jul 2010 - 03:27
    • Rodawa

      Posts: 2.418

      Sorry, ik heb het een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoelde eigenlijk dat Rosberg waarschijnlijk gewoon goed met het team op kan schieten en er goed bij past. Wat betreft het racen zelf zal hij inderdaad niet gelukkig zijn, omdat die auto simpelweg te langzaam is.

      • + 0
      • 3 jul 2010 - 11:34
  • Jay74

    Posts: 46

    Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Je mag wel respect hebben voor je team, waarin iedereen waarschijnlijk hard werkt om die auto competitief te maken, maar dan kan je inderdaad wel verrekte kwaad worden als het allemaal niet het gewenste effect heeft. Is niet meer dan normaal mijns inziens.

    • + 0
    • 3 jul 2010 - 09:12
  • Fusy

    Posts: 2.181

    Crisis begint te slaan bij mercedes gp ???

    • + 0
    • 3 jul 2010 - 15:40
  • Trillian

    Posts: 28

    Inderdaad! Uitspraken als die van Rosberg kom je weinig meer tegen vandaag de tijd, iemand had het al over politiek correct gedoe. Gewoon zeggen waar het op staat, klaar!

    • + 0
    • 4 jul 2010 - 15:09

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land DE
  • Geb. datum 27 jun 1985 (36)
  • Geb. plaats Wiesbaden, DE
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,78 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar