user icon

Vettel heeft geen vakantieplannen deze winter

  • Gepubliceerd op 04 dec 2015 11:54
  • comments 22
  • Door: Rob Veenstra

Ferrari-coureur Sebastian Vettel gunt zichzelf de komende maand misschien een paar dagen vrijaf, maar daar blijft het ook wel bij. De Duitser zal deze winter keihard door werken om samen met zijn team het gat naar Mercedes te dichten voor 2016.

Bild vroeg de viervoudig wereldkampioen naar zijn vakantieplannen deze winter. "Als je smeuïge berichten wil horen, dan moet je toch echt naar een andere garage in de paddock. Ik zal bijna geen vakantie hebben deze winter", antwoordde Vettel.

"De winterpauze wordt elk jaar korter in de Formule 1. Ik trakteer mezelf op een paar dagen vakantie, meer niet. In de fabriek starten de eerste tests voor het nieuwe seizoen in januari alweer." De eerste echte test vangt op 22 februari aan.

Reacties (22)

Login om te reageren
  • Stitch

    Posts: 5.261

    Snap ik, hij is het hele jaar op vakantie en krijgt er nog voor betaald ook ;-)

    • + 2
    • 4 dec 2015 - 11:53
  • Mooie kop van dit Topic, helaas aan het einde teniet gedaan met de opmerking : "Ik trakteer mezelf op een paar dagen vakantie" ;)
    Beetje hetzelfde als dat je naar de supermarkt gaat om pindakaas te kopen zonder pinda's ;)

    • + 2
    • 4 dec 2015 - 11:56
    • Calvinh

      Posts: 2.262

      Of babyshampoo zonder baby's!

      • + 0
      • 4 dec 2015 - 12:00
    • Cloffie

      Posts: 411

      NL TOMASK250282 04 dec 2015 11:56
      (...) Beetje hetzelfde als dat je naar de supermarkt gaat om pindakaas te kopen zonder pinda's ;)

      - Da's toch gewoon kaas kopen?!? ;)

      • + 0
      • 4 dec 2015 - 14:23
    • @Cloffie, kom je nou pas mee, ik kocht pindakaas altijd enkel en puur voor de kaas, en ging thuis de pinda's vd kaas scheiden, blijkt kaas ook los verkrijgbaar? heb ik weer...

      • + 1
      • 4 dec 2015 - 14:34
    • Rodawa

      Posts: 2.418

      Dan wil ik graag bij je in de leer, Jean, ik zit thuis enorm te kutten om ham uit mijn boterham te persen maar zonder succes. Tenzij ham ook ergens los te koop is, maar ik kom het nooit tegen op de broodafdeling.

      • + 0
      • 4 dec 2015 - 14:54
    • @ Cloffie ligt er aan of je gladde pindakaas koopt, of met pinda's er in..... Ja je moet gestudeerd hebben om deze te snappen. Ben ik gelukkig dat ik mijn hotelschool afgemaakt heb. Nu kun he bij afmaken ook meerdere betekenissen hebben. ;)

      • + 0
      • 4 dec 2015 - 15:39
  • Hij is toch pas vader geworden? Ik neem aan dat hij van zijn gezin gaat genieten. En nee, met zo een kleine ga je niet gelijk ergens naartoe. En trouwens hij is zo vaak van huis dat hij vast graag even thuis wil zijn!

    Hij zal trouwens wel verwijzen naar de 'Bad Boy' Hamilton voor de smeuïge verhalen!

    • + 1
    • 4 dec 2015 - 11:57
  • Hoop dat hij geniet van zijn familie tijdens de feesdagen

    • + 0
    • 4 dec 2015 - 12:11
  • Rimmer

    Posts: 8.343

    Hij zit de hele winter dus in het heerlijke Maranello en durft dan nog te beweren dat hij geen vakantie heeft!!!
    Ik ga zometeen direct in de auto naar Italie om vooral geen vakantie te houden. Dat zal mijn baas leren!

    • + 1
    • 4 dec 2015 - 12:11
    • Geef je baas dan wel even het adres waar je verblijft, dan kan hij daar je ontslagbrief naartoe sturen.

      ;-)

      • + 0
      • 4 dec 2015 - 12:16
    • Rimmer

      Posts: 8.343

      Nee liever niet, dikke kans dat hij dan ook langs komt om vooral geen vakantie te houden!

      • + 1
      • 4 dec 2015 - 12:23
    • Gard

      Posts: 863

      @NOTHINGBUTTHETRUTH: Da's ouwerwets doen ze tegenwoordig o.a. per email

      • + 0
      • 4 dec 2015 - 12:42
  • sailor

    Posts: 10.282

    Eerlijk is eerlijk , ik vond het eerste jaar van Vettel bij Ferrari een heel goed jaar.
    Hij had gewoon de pech dat Mercedes zo oppermachtig was , wellicht is de dominantie van Mercedes volgend jaar wat minder groot , zodat Ferrari meer kan strijden voor de titel.
    Ik zou het echt helemaal geweldig vinden als Ferrari kampioen gaat worden , alleen al die beelden van die Ferrari-fans , complete gekkenhuis gaat dat weer worden :-)

    • + 3
    • 4 dec 2015 - 12:22
    • ives

      Posts: 1.227

      De eerste keer dat Vettel op Monza gaat winnen voor Ferrari. Wordt iedereen gek: de tifosi, het team, Vettel zelf. Krijgen we huilend over de boordradio 'Grazie, Grande Ferrari'

      • + 2
      • 4 dec 2015 - 16:14
  • LimboF1

    Posts: 4.772

    Dit is wat een echte topper doet, volop ervoor gaan! Ik hoop dat het ze gaat lukken bij Ferrari en ze komend jaar Mercedes gaan verslaan.

    • + 2
    • 4 dec 2015 - 12:49
  • Ed Drop

    Posts: 164

    in ieder geval geen gebrek aan motivatie

    • + 1
    • 4 dec 2015 - 13:16
  • Dat is nou een hart voor de baas hebben

    • + 0
    • 4 dec 2015 - 14:58
  • In zijn contract zal wel zijn opgenomen, dat bij een kampioenscap zijn salaris met een getal gevolgd door zes nulletjes verhoogd wordt.

    • + 0
    • 4 dec 2015 - 15:13
  • Moet natuurlijk kampioenschap zijn!!

    • + 0
    • 4 dec 2015 - 15:17
  • Vettel volgt het vb. van Schumacher.
    Keihard werken voor de titel en de wagen beter maken,geen tijd voor modeshows of party all night long en dan in een wagen stappen waar eigenlijk vrij weinig aan verbeterd hoeft te worden.

    • + 2
    • 4 dec 2015 - 21:54
    • Aviflex

      Posts: 1.149

      vettel is een nerd

      • + -2
      • 4 dec 2015 - 23:19

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Coureursprofiel

  • Land Duitsland
  • Geb. datum 3 jul 1987 (33)
  • Geb. plaats Heppenheim, Duitsland
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar