user icon


Video: Mercedes-duo kan grapje Vettel niet waarderen

  • Gepubliceerd op 01 nov 2015 11:19
  • comments 45
  • Door: Jeroen Jonkers

Sebastian Vettel is een Duitser met humor. De Ferrari-coureur start de Grand Prix van Mexico als derde, maar de recente gevechten tussen het Mercedes-duo bij de start van Grands Prix hebben Vettel op een idee gebracht. Het leek de Duitser een goed idee als Nico Rosberg en Lewis Hamilton elkaar eens uit zouden schakelen in de eerste bocht, zodat Vettel er zelf gemakkelijk langs kan.

Vettel opperde zijn idee na afloop van de kwalificatie voor de Grand Prix van Mexico. Op gelach van Hamilton en Rosberg hoefde de viervoudig wereldkampioen niet te rekenen, waarop hij de eer maar aan zichzelf liet en de grap uitmolk. Bekijk hieronder de beelden van de slecht gevallen grap van Vettel.

 


Reacties (45)

Login om te reageren
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Tja, Lewis en Nico zijn niet bepaald lachenbekjes en al helemaal niet als Vettel de vinger op de zere plek legt.

    • + 1
    • 1 nov 2015 - 11:23
    • Wat is de Vettel toch een lekker jong.

      • + 5
      • 1 nov 2015 - 11:49
    • Zou wel lachen zijn wanneer Rosberg in al zijn ijver om Hamilton voor te blijven een dusdanige fout maakt dat Vettel met zijn voorband tegen de achtervleugel van Rosberg aan rijdt en in de 2e ronde al een ronde op achterstand staat met een lekke band.......GEINTJE. Kom maar met de minnetjes hahaha

      • + 3
      • 1 nov 2015 - 11:55
    • Geweldig!!!

      • + 0
      • 1 nov 2015 - 14:45
  • Maced2

    Posts: 143

    Hahahaha mooi hoor :)

    • + 4
    • 1 nov 2015 - 11:24
  • ConkersF1

    Posts: 603

    Seb knijpt even een citroentje uit in de wonden van Mercedes. lekker.

    • + 4
    • 1 nov 2015 - 11:24
  • F1FAN76

    Posts: 410

    Zuurpruimen!

    • + 2
    • 1 nov 2015 - 11:25
  • Leuke vent die Vettel. Heeft echt humor! ik mag hem wel.

    • + 8
    • 1 nov 2015 - 11:26
    • louc_

      Posts: 2.132

      Heerlijk toch, en dan die gezichten van die grijze mag niet lachen team.

      • + 0
      • 1 nov 2015 - 12:57
    • Mandengo

      Posts: 19

      Dat valt ook reuze mee, rosberg is indd erg serieus maar Lewis lacht vaak genoeg en bijv een Toto Wolff is ook geregeld lachend te zien, zoals gisteren na de kwalificatie toen hem gevraagd werd wat Nico's motivatie was waardoor die zo snel is in Mexico

      • + 1
      • 1 nov 2015 - 15:07
  • Reutel

    Posts: 692

    Hahahaha wat een baas!!

    • + 4
    • 1 nov 2015 - 11:28
  • Mooi werk !

    • + -1
    • 1 nov 2015 - 11:35
  • AyrtonS

    Posts: 3.984

    Prachtig , ik mag em wel. Beetje humor en ouwehoeren moet kunnen man. Dat serieuze gedoe.

    • + 0
    • 1 nov 2015 - 11:36
    • AyrtonS

      Posts: 3.984

      Maar aan de andere kant, was het zout op de wonden strooien en daar maakt hij geen vrienden mee bij de mb boys

      • + -3
      • 1 nov 2015 - 11:37
    • Ja, exact. Wat een onnodige spanning bij die Mercedes-gasten. Max, ga jij maar lekker bij die Italianen rijden, niet bij die stijve harken van een Duitsers.

      • + 0
      • 1 nov 2015 - 12:14
    • manuel

      Posts: 2.888

      Ik ben nog niet erg lang een formule 1 fan. In de zin van dat ik alles volg en zo. laatste tijd veel van Vettel gezien en zo( you tube) Die gast heeft echt humor, sympathieke duitser.

      • + 0
      • 1 nov 2015 - 12:55
    • @MANUEL.....moet je Webber eens vragen over de humor van Vettel. Vettel was ook niet het lachebekje het laatste jaar bij RB.

      • + 0
      • 1 nov 2015 - 19:48
  • caribsleap

    Posts: 4

    Volgens mij lachen ze gewoon mee maar misschien moet ik een nieuwe bril kopen.

    • + 9
    • 1 nov 2015 - 11:38
    • +

      • + 1
      • 1 nov 2015 - 12:08
    • Sjees

      Posts: 1.148

      Zo zie ik het ook, zo zuur zijn ze helemaal niet. Hoe dan ook die Vettel heeft humor, altijd al, leuke vent.

      • + 1
      • 1 nov 2015 - 12:15
    • Zo heel leuk was het grapje ook niet,geinig niet meer dan dat,dus snap wel dat Hamilton en Rosberg niet dijenkletsend onder te tafel liggen van het lachen.

      • + 3
      • 1 nov 2015 - 12:31
    • Dacht hetzelfde Duits sterretje een plusje voor jou

      • + 1
      • 1 nov 2015 - 14:57
  • Ik vind mooi :)

    • + 2
    • 1 nov 2015 - 11:44
  • Ik hoop er stiekem ook wel een beetje op.......lol

    • + 3
    • 1 nov 2015 - 11:50
  • Kennie

    Posts: 2.507

    Ik moest lachen :-D Wat een zure koppies zeg bij Mercedes, toont goed aan hoe gespannen het daar is tussen Lewis en Nico. Goede grap van Vettel, een Duitser met humor, het is weer eens wat anders ;-)

    • + 2
    • 1 nov 2015 - 11:51
  • Bartmanz

    Posts: 1

    Rosberg is echt een zuurpruim! Vettel is een geinig figuur!

    • + 0
    • 1 nov 2015 - 11:53
  • De MB jongens hebben het keurslijf van MB goed aan. Chapeau Vettel, een beetje humor moet kunnen!

    • + 1
    • 1 nov 2015 - 11:53
  • De enige die niet lacht is Hamilton. Rosberg zit toch echt met een grijns op zn gezicht daar. Hamilton is degene die t hardst zou moeten lachen, die heeft de WDC titel al binnen

    • + -1
    • 1 nov 2015 - 12:01
    • Wellicht neemt Hamilton zichzelf nu al te serieus. Ik las elders al dat alleen hij zichzelf kan verslaan en niemand anders. Als hij daar nou lekker in blijft geloven :)

      • + 1
      • 1 nov 2015 - 13:27
    • Hmm, zie Hamilton wel degelijk glimlachen eigenlijk.

      Hoe is het verder? Teleurgesteld, verslagen, gedesillusioneerd, hoopvol, vol vertrouwen?

      • + 0
      • 1 nov 2015 - 13:30
    • Zie nu net t stukje op tv en ze zitten gewoon alledrie te lachen :)
      Verders alles prima, in, we zullen t in 2016 zien, modus. Het ziet er wel goed uit met de vooruitgang. Ben benieuwd.

      • + 0
      • 1 nov 2015 - 19:32
  • Helemaal geweldig hahah

    • + 0
    • 1 nov 2015 - 12:02
  • Het is allemaal zo zakelijk bij Mercedes. Ze zouden zoveel meer waardering kunnen krijgen, wanneer ze minder in hun keurslijf zijn.

    Ze zouden bijvoorbeeld een grap daarover terug kunnen maken naar Vettel of iets dergelijks. Dit komt over als twee zuurpruimpjes van wie het speelgoed is afgepakt.

    • + 2
    • 1 nov 2015 - 12:05
  • Haha.. ja heb niet zo veel met Vettel, maar dit kan ik wel waarderen.. en ik denk dat er meer mensen zijn die dat hopen en dat er eens 2 andere coureurs op het podium zullen staan!!

    • + 0
    • 1 nov 2015 - 12:38
  • Tap

    Posts: 108

    Mocht dit nou eens uitkomen, dat scheelt max direct 2 plekken

    • + 1
    • 1 nov 2015 - 12:42
  • race-eend

    Posts: 168

    We mogen natuurlijk niet verwachten dat Lewis hier gaat zeggen dat hij de opdracht heeft, slechts mee te rijden om Nico aan zijn broodnodige overwinning te helpen.

    • + 0
    • 1 nov 2015 - 12:44
  • Cypher

    Posts: 2.115

    Ik stem voor

    • + 1
    • 1 nov 2015 - 13:03
  • j1n0

    Posts: 464

    oh niet waarderen, niet waarderen. Ze kunnen er beiden wel om lachen als je die verborgen glimlach ziet.

    • + 0
    • 1 nov 2015 - 13:12
  • Vorig jaar is het al een keer gelukt en vorige week ....had gekund.Dus eigenlijk hoop ik er eens op .Dan Vettel nog op het podium en een mooi interview met de woorden "Ik had ze voorgesteld....en ze doen het ook nog .Bedankt MB boys .

    • + 0
    • 1 nov 2015 - 13:35
  • @DUTCHF1 Wat Vettel zegt is een grap die DAADWERKELIJK ergens op slaat

    maar wat jij zegt ?!?!?..............

    • + 0
    • 1 nov 2015 - 14:07
  • Kevin-R34

    Posts: 882

    Hamilton geniet hier juist met volle teugen van. Hij durft alleen niet opzichtig te lachen uit respect voor Rosberg. De titel slaat helemaal nergens op. De redactie is voer aan het geven voor de trollen die er dan weer lekker op los kunnen. Het is mij juist erg opgevallen dat Sebastian en Hamilton het steeds beter met elkaar kunnen vinden. Je ziet ze vaak met elkaar lachen juist.

    • + 0
    • 1 nov 2015 - 14:53
  • Dit clipje is zo goed als gelijk gestopt nadat Vettel zijn grapje maakte, maar velen weten zogenaamd hoe het allemaal precies ging daarna... Lekker objectief.

    Denk dat het Lewis niks zou s helen als het wel gebeurde wat Vettel grapte, hij heeft het ten slotte al in de pocket.

    Ik zie lewis niet chagerijnig kijken hoor, in tegendeel...

    • + 0
    • 1 nov 2015 - 15:52
  • OC_NL

    Posts: 227

    Als Vettel lid was geweest van het forum, dan kreeg ie hiervoor van mij een plus,.. :)

    • + 1
    • 1 nov 2015 - 16:12

Gerelateerd nieuws



SG Grand Prix van Singapore

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

SG Grand Prix van Singapore

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's


Test kalender

Circuit de Catalunya - Test

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Maakt de FIA de Formule 1 kapot door voor alles regels en straffen te bedenken?


WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 1.816
  • Podiums 76
  • Grand Prix 95
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (34)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel


Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
15 - 17 maa
Australië
29 - 31 maa
Bahrein
-
Bahrein
12 - 14 apr
China
26 - 28 apr
Azerbeidzjan
10 - 12 mei
Spanje
-
Spanje
23 - 26 mei
Monaco
7 - 9 jun
Canada
21 - 23 jun
Frankrijk
28 - 30 jun
Oostenrijk
12 - 14 jul
Groot Brittannië
26 - 28 jul
Duitsland
2 - 4 aug
Hongarije
30 - 1 sep
België
6 - 8 sep
Italië
20 - 22 sep
Singapore
27 - 29 sep
Rusland
11 - 13 okt
Japan
25 - 27 okt
Mexico (land)
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika
15 - 17 nov
Brazilië
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix & Circuit
15 - 17 maa
Australië Albert Park
29 - 31 maa
12 - 14 apr
26 - 28 apr
Azerbeidzjan Baku City Circuit
10 - 12 mei
23 - 26 mei
Monaco Monte Carlo
7 - 9 jun
21 - 23 jun
Frankrijk Paul Ricard
28 - 30 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
12 - 14 jul
Groot Brittannië Silverstone
26 - 28 jul
Duitsland Hockenheimring
2 - 4 aug
Hongarije Hungaroring
30 - 1 sep
6 - 8 sep
Italië Monza
20 - 22 sep
27 - 29 sep
Rusland Sochi Autodrom
11 - 13 okt
25 - 27 okt
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
15 - 17 nov
Brazilië Interlagos
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar