Magnussen breekt hand door val van fiets

Kevin Magnussen heeft vandaag zijn linkerhand gebroken door een val van zijn fiets. Hierdoor is de reserverijder van McLaren aankomend weekend afwezig tijdens de Grand Prix van Singapore.

Via Twitter toonde de Deen een foto van zijn ingepakte onderarm. “Je kan het beter bij vier wielen houden, in plaats van twee wielen”, aldus Kevin Magnussen.

 

Shrek

Posts: 566

Aanwezig, denk ik. Volgens de tekst komt dat doordat hij z'n hand brak. Logisch toch?

  • 1
  • 15 sep 2015 - 21:31

Reacties (12)

Login om te reageren
  • masf1

    Posts: 7.074

    aanwezig of afwezig?

    • + 0
    • 15 sep 2015 - 21:18
    • Shrek

      Posts: 566

      Aanwezig, denk ik. Volgens de tekst komt dat doordat hij z'n hand brak. Logisch toch?

      • + 1
      • 15 sep 2015 - 21:31
    • Zou je denken SHREK? Wat kun je als reserverijder zoals uitvoeren met een gebroken hand? Een F1-wagen krijg je echt niet de bocht om met een hand aan het stuur...

      • + -1
      • 15 sep 2015 - 21:38
    • ''Een F1-wagen krijg je echt niet de bocht om met een hand aan het stuur...''

      Nou @NBTT,kijk de beelden nog eens terug van Senna in Monaco,maar daar zie je dat hij dat toch echt flikt,maar misschien waren de wagens toen toch wat wat makkelijker om te besturen. ;p

      • + 1
      • 15 sep 2015 - 23:16
    • NBTT, voor een paar jaar terug (2010?) reden ze met een F-duct die met de hand werd bediend, toen reden ze ook met 1 hand aan het stuur. Behalve Mclaren had er een pedaal voor omdat zij het uitgevonden hadden (de "shark"vin).

      • + 0
      • 16 sep 2015 - 08:25
    • mario

      Posts: 15.285

      Nice video DS! Wat een verschillen! Zie je toch wel dat het een stuk makkelijker is dan (ondertussen) 25 jaar geleden en dat met veel snellere rondetijden :)

      • + 0
      • 16 sep 2015 - 08:35
  • Scheelt weer weekendje smog happen.

    • + 0
    • 15 sep 2015 - 21:39
  • Calvinh

    Posts: 2.263

    Er zal wel een haas voor 'm langs geschoten zijn, waardoor hij schrok.

    • + 1
    • 15 sep 2015 - 21:44
  • En nog een post over Magnussen.... Lijkt wel alsof het een Nederlander of Belg is met de hoeveelheid nieuws over hem de laatste dagen hierzo

    • + 0
    • 15 sep 2015 - 22:05
    • Gast

      Posts: 97

      Ja het lijkt hier wel op een nieuwssite ofzo iets.

      • + 0
      • 15 sep 2015 - 23:47
  • fre0n

    Posts: 538

    Zijwieltjes ftw

    • + 0
    • 16 sep 2015 - 08:49

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land DK
  • Geb. datum 5 okt 1992 (33)
  • Geb. plaats Roskilde, DK
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar