Fernando Alonso nog altijd hoopvol op punten tijdens race

Fernando Alonso zal morgen zijn handen vol hebben in de Grand Prix van Monaco. De Spanjaard crashte zijn Ferrari in de derde training en moest de kwalificatie aan zich voorbij laten gaan. Ondanks dat hij de race vanuit de pitstraat zal starten, is hij nog altijd hoopvol op punten.

"Deze dingen gebeuren weleens en je kan er verder niks aan veranderen", vertelde Alonso. "Het is erg lastig als je hier in Monaco vanuit de pits moet starten, maar het is nog een lange race. Schumacher startte hier in 2006 als laatste en eindigde als vijfde, dus het doel is om morgen enkele punten te scoren. Hopelijk hebben we een beetje geluk."

Reacties (20)

Login om te reageren
  • kimi2010

    Posts: 31

    Keep on dreaming , Spanish bull

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 15:18
    • FA1903

      Posts: 413

      Kimi uit je frustraties uit op een rally site...

      • + 0
      • 15 mei 2010 - 15:26
    • FA1903

      Posts: 413

      Wie is er aan het dromen Kimi?

      • + 0
      • 16 mei 2010 - 19:39
  • Ja daar noem je ook meteen een naam.

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 15:20
  • rafael

    Posts: 2.567

    ALonso: je bent niet Schumacher en Schumacher is niet Alonso\"\"

    Ik snap het niet waarom tijdens van kwalificatie krijgen wij altijd beeld van Fernando alonso, Hij deed toch niet mee!!!!!!!

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 15:28
    • Supa

      Posts: 2.712

      Wat kan hij bescheten kijken.

      • + 0
      • 15 mei 2010 - 15:32
  • rafael

    Posts: 2.567

    Ja, toch en terecht!!!

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 15:35
  • Manon

    Posts: 338

    Tja Kwalonso, jammer jongen, je bent geen Schumi!

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 15:40
  • FA1903

    Posts: 413

    Lol...het verschil is wel dat het toen 2 snelle auto\'s waren en dan een groot gat..nu is dat niet mogelijk..wat moet hij zeggen...ik ga voor de 20 ste plaats?

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 15:49
  • bob

    Posts: 18

    volgens mij zijn heel wat mensen op deze site zo erg bezig zich te storen aan alonso, dat ze verder van het raceweekend vergeten te genieten. heb vorig jaar niet alle alonso fans zo tekeer zien gaan toen hamilton er uit crashte. zeer triestig

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 16:05
  • kimi2010

    Posts: 31

    Halim,
    Ik was nog iets vergeten te zeggen.....
    Van frustatie knalt hij zijn auto morgen in de muur. Let maar op.
    Bob \'
    Dat morgen de \" beste\" mag winnen hopelijk is het Kubica want die verdiend het kwa regelmaat het meest.

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 16:22
  • Dennoow

    Posts: 962

    Ach jonge stelletje losers hier. Hou toch op, hij gebruikte Schumacher als een voorbeeld en hij heeft gewoon gelijk. Het zal uiteraard zeer lastig worden om punten te scoren vanuit de pitsstraat, dat weet Alonso zelf beter dan iedereen die hier zit te commenten, maar hij geeft het tenminste niet op! Hij zegt niet \"ik ga die race winnen, de rest kan niet rijden\", hij zegt \"ik hoop enkele punten te scoren en dat het niet onmogelijk is, heeft Schumacher bewezen\". Zo erg is het toch niet? blabla bescheten kijken, dreaming, is geen Schumacher blabla, please.

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 16:44
    • konodor

      Posts: 32

      Zo is het maar net, het niveau van de posters ligt hier klaarblijkelijk niet erg hoog.

      OT, ik vind het mooi om de spirit van Alonso te zien, eye of the tiger. We zullen hem morgen zien vlammen, met ook erg veel kans dat hij in de muur beland, maar liever dat dan als 15e+ eindigen.

      • + 0
      • 15 mei 2010 - 18:24
  • Rambo ben het volledig met je eens, al dat gezeik uit een oogpunt van een team. Kijk neutraal naar zoiets, hij kan best in de punten eindigen alleen daar heeft hij veel geluk bij nodig zoals safety carsen kapotte auto\'s. Het kan allemaal in Monaco!

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 19:43
  • renzo

    Posts: 932

    Wat is alonsofan toch stil...................

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 20:32
  • luziono

    Posts: 333

    Je kunt mij wegdragen, als Alonso morgen toch op het podium beland!
    Zeer benieuwd naar de uitslag morgen in Monaco 2010!!

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 21:04
  • Sparrow

    Posts: 3.592

    Tja, het podium is natuurlijk redelijk uitgesloten, of de hele top 8 moet crashen... Maar een plaats 8-10 lijkt me niet geheel onmogelijk. Blijft zeer jammer van z\'n crash, want met Massa op vier had Alonso zeker top drie gekwalificeerd...

    • + 0
    • 15 mei 2010 - 21:37
  • Ik ben absoluut geen Alonso fan, maar het zou me wel heel erg tegenvallen als hij niet in de punten zou rijden.
    Hij was in de vrije training al erg snel.
    Hij moet zichzelf alleen niet op gaan fokken, anders eindigt hij naast de baan.

    • + 0
    • 16 mei 2010 - 12:28
  • FA1903

    Posts: 413

    Al de Alonso haters??? Waarom zijn jullie nu stil??? hahahah

    • + 0
    • 16 mei 2010 - 19:44
  • renato

    Posts: 174

    Aan alle eikeltjes die hier Alonso belachelijk probeerden te maken,
    HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!

    Denk eens goed na voor je zo\'n onzin spuwt!!
    En misschien moeten jullie eens meer dan één site raadplegen voor dat jullie een oordeel vellen.

    • + 0
    • 17 mei 2010 - 10:41

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Coureursprofiel

  • Team Aston Martin
  • Punten 629
  • Podiums 9
  • Grand Prix 199
  • Land ES
  • Geb. datum 29 jul 1981 (44)
  • Geb. plaats Oviedo, ES
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,71 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar